Nizzen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Verd å kjøpe 3 av disse? Hmmmmmm Faen har lyst. For noen er det verdt det, for andre ikkje. For meg var det ikkje aktuelt, siden GTA V og noen andre spill bruker mere enn 6 GB Vram @ 4320x2560 Damn. Hvilken skjerm er det? 3 stk Asus swiftskjermer Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Det blir færre og færre snille barn i verden skjønner jeg. Derfor nissen kan boltre seg i high-end hardware Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Det blir færre og færre snille barn i verden skjønner jeg. Derfor nissen kan boltre seg i high-end hardware Ett innlegg til, så har du 4k innlegg Kanskje det blir gave på deg, om du skriver noe veldig kult i ditt neste innlegg Endret 1. juni 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Det er bedre å være dis med dus tøs, enn å være døs hvis tøs er misdus. 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Okei Ny driver i dag, nå kan alle med dobbel SLI (ikke trippel/quad) få G-Sync i windowed mode. http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/85823/en-us Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Okei Ny driver i dag, nå kan alle med dobbel SLI (ikke trippel/quad) få G-Sync i windowed mode. http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/85823/en-us Det er en skikkelig forbedring for de som liker å spille i borderless window mode! Også kult at man kan justere overdrive-funksjonen med G-sync-skjermer. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Cdon selger til 699, glemt et 9 tall trur jeg Jeg skal hvertfall stå på mitt med at jeg skal ha di til den prisen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Haha samma her. Bestile nettopp 3 stykk Endret 1. juni 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Trur du det er mulig? Skummet gjennom salgsvilkårene. Kunne ikke se noe om at de kunne annulere en handel pga feilprising. Men det finnes kanskje noe standard-greier ifm dette i lovverket. Vi får se. Går vel dårlig dette regner jeg med? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Prøvde jeg også, men har mine tvil her ja... Edit: Dersom de ikke har tenkt å levere bør de i alle fall være raske med å kreditere. Endret 1. juni 2015 av Strato Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Trur du det er mulig? Skummet gjennom salgsvilkårene. Kunne ikke se noe om at de kunne annulere en handel pga feilprising. Men det finnes kanskje noe standard-greier ifm dette i lovverket. Vi får se. Går vel dårlig dette regner jeg med? Selgeren har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen. Hvis en uriktig pris er oppgitt for et produkt bestilt av Kunden, skal Selgeren selvsagt informere kunden om dette og avvente Kundens godkjenning av den endrede prisen før Selgeren fortsetter bestillingsprosessen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Prøvde jeg også, men har mine tvil her ja... Edit: Dersom de ikke har tenkt å levere bør de i alle fall være raske med å kreditere. CDON trekker vel ved avsendelse. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hva betyr det i praksis? At selger har rett til å refundere pengene uten samtykke? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Selgeren kan avbryte handelen hvis det kan hevdes at det er en "feil". Det kan være at selger tilbyr noe avslag, men jeg tviler på at de selger produktet med 90% avslag. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Oh well. Jeg hadde fått dårlig samvittighet om jeg hadde fått kortet så billig uansett. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Skal iallfall krangle litt med dem om ikke annet Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Står jo over bestill knappen at kjøper forpliker seg til og betale, men da kan dem ikke gjøre om summen heller synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå