Gabri3L Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Oversikt over 980 ti'er på vei. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Oversikt over 980 ti'er på vei. Fy f... for noen helt horrible kjølere Inno3D produserer! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Inno3D 'iChill har er vel den desidert beste luftkjøleren vi ser på GTX 980. Hvem bryr seg om det er stygt? Kjøp et kabinett uten sidevindu og nyt ytelsen heller. Endret 1. juni 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Noen som vil bytte strix 970 sli mot 980 ti? Må jo være helt blåst for å bytte: Marginalt bedre ytelse mot 2.5GB mindre VRAM, SLI-rot, og det tar opp ekstra plass. Tja har man en 4K monitor, så er SLI et must uansett hvilket kort man kjøper. 980 Ti SLI er ikke overkill i det hele tatt for 4K gaming så det er sagt. Gamer man i 1080p, så holder ett 980 Ti selvsagt. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Inno3D 'iChill har er vel den desisert beste luftkjøleren vi ser på GTX 980. Hvem bryr seg om det er stygt? Kjøp et kabinett uten sidevindu og nyt ytelsen heller. Jeg bryr meg Dessuten er jeg generelt ikke fan av slike 50mm toppmonterte vifter. De er ofte bråkete på grunn av ekstrem rpm. Dersom rpm ikke er høy så flytter de så lite luft at det er meningsløst. Endret 1. juni 2015 av Strato Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Greit nok med konseptet function over form, som jeg ser på kjølere som Gigabyte sin windforce, det er bare en housing som holder viftenne igrunn, uten noe særlig pent estetisk. Men det Inno3D kjører her med skarpe kanter of vinkler i alle retninger, påklistrede røde plastbiter, med litt rødt , litt grått , litt svart og litt gunmetal kræsjer bare helt og blir fryktelig glorete, å jeg mener sådan at det ikke følger function over form prinsippet. Men akkurat det er min mening om saken, jeg liker at det ser litt pent ut inni PCen min. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 tru om det tar lang tid før waterblock kommer til 980ti? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Huff, da var 2 stk. bestilt. Da mangler jeg bare resten av PC'en! Hvis Komplett prøver seg på samme crap til helga som den "Superweekenden" de nettopp hadde, så blir det månelyst! Endret 1. juni 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Lagervare den 12. Like godt å vente å se hva som kommer fra andre lev. Endret 1. juni 2015 av KBundy 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) tru om det tar lang tid før waterblock kommer til 980ti? Til referanse, så er de allerede på vei Eller for noobs som ikkje visste det: Titan X blocks fit 980 Ti perfectly ----------- Det beste er å kjøpe referanse 980ti, da det allerede finnes vannblokker til dem. Det er vist seg til nå at nesten alle Maxwell gpuer overklokker "likt" altså ca 1450-1600mhz. Selv 980 classified sliter med å komme noe særlig over 1600mhz stabilt. Mitt 750ti strix maxwell i serveren, overklokker til 1450mhz uten pci-e strøm tilkopling. Altså den trekker bare ca 75w fra pci-e slotten Endret 1. juni 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Lagervare den 12. Like godt å vente å se hva som kommer fra andre lev. Tja, kan jo alltids avbestille om så. Men om du følger med på lagerstatus hos komplett f.eks. så ser du at de går som varmt hvetebrød. Skal du ha fra første batch må du nesten bestille nå. ingen som vet når neste batch kommer. Vel, sikkert ikke mer enn en uke ekstra da, men igjen; man vet aldri. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 tru om det tar lang tid før waterblock kommer til 980ti? Til referanse, så er de allerede på vei Eller for noobs som ikkje visste det: Titan X blocks fit 980 Ti perfectly Det visste jeg ikke. Rart det ikke kommer opp i EK Configurator da. Og hvorfor "er det nye på vei" hvis det allerede finnes? Hva vil forskjellen være? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Det er jo referanse-PCB med annen kjøler og høyere klokkehastighet i BIOS. Er ikke snodig. Drit i pcb da. Synes du ikke det er litt rart at EVGA klarer å lage en ganske god kjøler og prise den til 200kr? De skal jo ha bittelitt profitt også. Jeg klager ikke, det er jo kjempebra. Jeg bare synes det er kult at produsentene klarer å lage slike ting å billig. Litt kobber, jalla-aluminium og plastikk? Koster sikkert 90 spenn å lage Poenget hans var vel heller at kort som ikke har referansekjøler pleier å koste en del mer, fra 500 kr og oppover. Så den er jo godt prisa i forhold til referansekortet. Samtidig får man jo med backplate. Som selges alene for 20 dollar. Absolutt ikke dumt syntes nå jeg. Vet heller ikke hva jalla aluminium er. Samtidig får du et kort som høyst sannsynlig bråker mindre, og som holder en lavere temperatur. Som igjen kan føre til en høyere overklokk (mer ytelse). Titan X og 980ti er jo kjent for å nå temp limiten før du rekker å blunke med referansekjølere. De kortene som har referanse-PCB og custom kjøler pleier ikke koste så mye mer nei. Der produsent har egen PCB derimot For eksempel koster MSI 980 med referanse-PCB 5299,- mens 980 Gaming koster 5699,- Så jeg mener fortsatt 200kr mer er normalt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) tru om det tar lang tid før waterblock kommer til 980ti? Til referanse, så er de allerede på vei Eller for noobs som ikkje visste det: Titan X blocks fit 980 Ti perfectly Det visste jeg ikke. Rart det ikke kommer opp i EK Configurator da. Og hvorfor "er det nye på vei" hvis det allerede finnes? Hva vil forskjellen være? Kanskje nye er på vei, siden på Titan X ek blokkene står det Titan X på De nye vil da sikkert ha påskrifen 980ti Rakettforsker Endret 1. juni 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Kanskje nye er på vei, siden på Titan X ek blokkene står det Titan X på He he ok .. Det er jo egentlig bare positivt. Sånn som i gamle dager når man klistra M3 eller M Sport på en sliten 316 ^^ Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Noen som har overklokket 980 Ti under vann enda? Hvor langt kan man regne med å komme? Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Kanskje nye er på vei, siden på Titan X ek blokkene står det Titan X på He he ok .. Det er jo egentlig bare positivt. Sånn som i gamle dager når man klistra M3 eller M Sport på en sliten 316 ^^ Folk gjør fortsatt dette Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Noen som har overklokket 980 Ti under vann enda? Hvor langt kan man regne med å komme? Du vet at 980 Ti har akkurat kommet... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Noen som har overklokket 980 Ti under vann enda? Hvor langt kan man regne med å komme? Hadde du lest noen poster opp, så finner du svaret der Alle Maxwell overklokker ca likt... 1450-1600mhz er vanlig. Forvent 1500-1550mhz på vann. Loddtrekningen som avgjør Endret 1. juni 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå