Christian Thork Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Forsatt 28nn? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Forsatt 28nn?Ja. Hvis det vi ble fortalt etter GTC stemmer så blir det ingen desktop-podukter på 20nm prosessen TSMC har nå, kun Tegra (med Maxwell). Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november. Akkurat ja Kanskje jeg skal svi av de 10k jeg hadde satt av til "shopping" idag likevel Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november. Akkurat ja Kanskje jeg skal svi av de 10k jeg hadde satt av til "shopping" idag likevel Svi av 4.5K, Send resten til meg, Så kan jeg svi de av på et kort til Lenke til kommentar
jenselns Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 da ble det 2 stk msi 970 gaming på meg var snill mot lommeboka og Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november. Akkurat ja Kanskje jeg skal svi av de 10k jeg hadde satt av til "shopping" idag likevel Svi av 4.5K, Send resten til meg, Så kan jeg svi de av på et kort til Helt i orden Christian Var det noe mer du ville ha? Kanskje en Haswell-E? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november. Akkurat ja Kanskje jeg skal svi av de 10k jeg hadde satt av til "shopping" idag likevel Svi av 4.5K, Send resten til meg, Så kan jeg svi de av på et kort til Helt i orden Christian Var det noe mer du ville ha? Kanskje en Haswell-E? Gjerne 64Gb ddr4, Og 5960X samt Asus R5E? Og et par Ax1500i... med mindre det blir for mye? Det glemte jeg, Full Ek vannkjøling Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Overhengende fare for at det blir 2 stk 970 i nær fremtid. HK holder på å gå føyken og det er viktig å benytte seg av de unnskyldningene man får til å oppgradere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Fuck, valgte feil pick-up-point Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er jo bare å endre på den biten Lakus Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Bare en liten OBS til de som tenker å kjøpe EVGA GTX 970/980, ACX kjøleren her til lands, er 1.0. EVGA har nettopp annonsert deres nye kjøler 2.0: http://www.evga.com/articles/00872/EVGA-GeForce-GTX-980-970/ Er ikke helt sikker på hvorvidt den er blitt tilgjengelig i andre land, men det tar forhåpentligvis ikke for lang tid før kortet blir tilgjengelig i Norge. Tror man kan gjøre smart i å avvente kjøp av EVGA kort inntil disse blir tilgjengelig... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er jo bare å endre på den biten Lakus Jauda, det var nå ikke så ille likevel. Hente på Vinderen istedenfor i Oslo Sentrum. Snakk om 10 minutter ekstra reisevei. God gammeldags krisemaksimering. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg returnerte et 780 Ti for snart to uker siden. Det kortet ser ut til å ha forsvunnet i Posten, og jeg ser for meg muligheten for at jeg taper de pengene. Likevel er jeg fristet til å slå til på to stk 970. Det eneste som gjør at jeg nøler litt, er at jeg frykter de blir veldig bråkete. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tenkte å kjøpe et 970! Er EVGA veien å gå fremdeles? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tenkte å kjøpe et 970! Er EVGA veien å gå fremdeles? Referanse er samme dritten. JEg ville valgt Asus da jeg har hatt mest flaks med overklokk av asus kort. Dårligst flaks har jeg hatt med referanse MSI. De er ofte billigst, og det er tydeligvis en grunn for 3. sortering av gpu brikker eller.no. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Referanse er samme dritten. JEg ville valgt Asus da jeg har hatt mest flaks med overklokk av asus kort. Dårligst flaks har jeg hatt med referanse MSI. De er ofte billigst, og det er tydeligvis en grunn for 3. sortering av gpu brikker eller.no. MSI er da ikke så ille. Her er EVGA, ASUS og MSI. http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2014/09/19/nvidia-geforce-gtx-970-review/14 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Referanse er samme dritten. JEg ville valgt Asus da jeg har hatt mest flaks med overklokk av asus kort. Dårligst flaks har jeg hatt med referanse MSI. De er ofte billigst, og det er tydeligvis en grunn for 3. sortering av gpu brikker eller.no. MSI er da ikke så ille. Her er EVGA, ASUS og MSI. http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2014/09/19/nvidia-geforce-gtx-970-review/14 Den testen er vel ikkje referanse? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 But why buy referansekort? Ikke-referanse er jo fritt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 But why buy referansekort? Ikke-referanse er jo fritt tilgjengelig. Ikkje på GTX 980, men siden han skal ha 970, så er msi best. På 780 og 780ti hadde de den mest stille kjøleren. Noe som gjør MSI til et meget godt valg på non referanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå