Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Folk som Nizzen som oppgraderte fra Tri-sli til TX sli. Da har man jo kort man må få solgt. 980Ti-Tri sli hadde vært noe, men tanken på å tømme loopen.. haha 980Ti ekke noe spennende nei. Ikke synes jeg heller. Synes forsatt 980 kortene var et bra kjøp, når du sammenligner de overklokket mot stock TX`es. (De som har flere enn 1 Tx har nok vannkjøling, som betyr overklokking da ) Bare noobs tømmer loop. QD vettu er tingen Sant, neste loop skal kun QD på alt, sammen med overkill av radiatorer da en 360 sliiter kraftig her nå med mitt oppsett. (Nedklokke er ikke ne mulighet^^) Synn QD av kvalitet koster skjorta. sikkert nesten 2K bare i det om jeg skal ha det på alt ^^ Endret 24. mai 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Kan jo alltids lage deg en bra drain, så er jo loopen tømt fort og greit. Ikke er det så forferdelig vanskelig å fylle igjen heller. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det også, Synn jeg ikke hadde penger da jeg satt sammen denne. lel.^^ Får se over sommeren hvordan det blir med tredje 980 osv. Jeg vil gjerne bytte ut alle viftene i systememet mitt, da trenger jeg 4 Af vifter og 6stk til radiator. Er vel noiceblockers som er best tipper jeg? Dyre er de også^^ Krysse fingrene for at jeg vinner i lotto. Kjøper jeg 4x 980Ti og 980 blir i en folderig ^^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Begge kortenne har akkurat samme antal cuda kjerner, er nok bare rot i beskrivelsen til komplett. Begge kortenne er vel regnet for å ha gode kjølere, så jeg hadde vel igrunnen bare valgt det billigeste. OC justerer du selv med en dra et par slidere i MSI afterburner enten bak eller fremover. Takk for den infoen. Da blir det til at jeg bestiller MSI, sparer jeg noen lapper 980Ti kommer jo snart da... Ja, jeg har hørt rykter om det. Men jeg forventer også at det koster mye mer enn hva jeg har tenkt å bruke på et grafikkort. Uansett så tror jeg at 980 funker fint for meg Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Begge kortenne har akkurat samme antal cuda kjerner, er nok bare rot i beskrivelsen til komplett. Begge kortenne er vel regnet for å ha gode kjølere, så jeg hadde vel igrunnen bare valgt det billigeste. OC justerer du selv med en dra et par slidere i MSI afterburner enten bak eller fremover. Takk for den infoen. Da blir det til at jeg bestiller MSI, sparer jeg noen lapper 980Ti kommer jo snart da... Ja, jeg har hørt rykter om det. Men jeg forventer også at det koster mye mer enn hva jeg har tenkt å bruke på et grafikkort. Uansett så tror jeg at 980 funker fint for meg Selvsagt, har et par 980 selv, gode kort! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Et spm, Jeg har foldet i 18 timer på Gpu og Cpu. Ok temp. max 80¤C på Cpu og 60¤C på korta (dette er med viftene på 50% på rad) Men jeg gamer gta, boom pc`en slår seg av... starter og spille, boot slår seg av. Spiller litt til etter enda en restart fungerer fint til jeg avslutter selv. Men da får jeg rare feil som a random skjermkortsdriveren sluttet å svare. Hva faen liksom? Vet jeg høres noob ut, men tror det er noe som troller meg kraftig... EDIT: mener dere? enda et 980? eller utvide loopen med enda en rad, drainloop/eller QD og bytte ut alle viftene? vil vel havne på det samme. Jeg tenker egentlig 980 pga PPD, og litt boost i fps. Men ekke sikker som alltid Endret 25. mai 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Rare feil som crash av skjermkort driver osv er jo ofte pga ustabil klokk, Realbench gav meg mange av disse i Handbrake. Jeg veit at det ikke er det du vil høre. Jo flere kort, jo mer ustabilt kan det også bli, siden CPU er med i bildet. Hva med en test som kan spare deg tid og penger; - Sett begge korta dine til stock sammen med stock CPU. Ingen feil? Ustabil klokk. Samme feil? Da kan du eventuellt eliminere ustabil klokk. Da veit du i alle fall det. - PC som booter, det kan jo være PSU eller mye annet moro, som dårlig RAM? Ikke veit jeg, men det er greit å feilsøke litt også. Det er verdt å sjekke mener jeg, tar deg ikke lange tiden, og da får du kanskje spilt litt også. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Ram har trollet meg før, Psu har egentlig fungert knall, men vet at War sin gikk til h¤"%!#- Her er en fra OCN som beskriver litt samme feil som meg. ``I tried 4.5Ghz with 1.3Core V and started the 30min test (980s in SLI) but had driver crash issues. Do you think that I would just disable the 980SLi (Just use the 980 thats plugged in top for visual, Disable other card on the RVE via the little PCI lane switch option, And run the stress test? I can't believe the Driver keeps crashing, I then backed down the MOBO to default settings, It hung at the screen before windows loads, I shut down, Cleared CMOS, and just am running stock voltage and clocks again, The last time that stuff happened it froze at windows load screen and I spent about 2 hours reinstalling drivers for the 980s. The Cautious One.`` Tror jeg iallefall. Har fått boot hang, drivere som plutselig kræsjer osv. Så sykt rart jeg kan folde så lenge uten feil på cpu og gpu`ene, Men skal teste 100% stock imorra. Eller da må jeg flashe tilbake kortene, så jeg downclocker de heller. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Folding er vel ikke de nøyaktig samme instruksene som ved spilling? Kanskje det er svaret ditt. Uansett, test med alt på stock, det er i alle fall en interessant test for å se om ting virker. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Hehe, stock ja, ram fungerer ikke igjen, lever sitt eget liv tydeligvis. Komplett kommer til å være en pain in the ass med rma tipper jeg. FakK Samme problemet før, ram fungerer ikke,så plutselig fungerer det. Endret 25. mai 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 ^^ Var d ikke d som snakket så varmt og godt om komplett sin rma? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jo, men ikke når det lever sitt eger liv, dvi porten som er dau på 980, DI sendte kortet bare tilbake de. Brydde seg ikke. Så der er min opplevelse med ting når det lever sitt eget liv... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jo, men ikke når det lever sitt eger liv, dvi porten som er dau på 980, DI sendte kortet bare tilbake de. Brydde seg ikke. Så der er min opplevelse med ting når det lever sitt eget liv... Ghost in the machine Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Folk som Nizzen som oppgraderte fra Tri-sli til TX sli. Da har man jo kort man må få solgt. 980Ti-Tri sli hadde vært noe, men tanken på å tømme loopen.. haha 980Ti ekke noe spennende nei. Ikke synes jeg heller. Synes forsatt 980 kortene var et bra kjøp, når du sammenligner de overklokket mot stock TX`es. (De som har flere enn 1 Tx har nok vannkjøling, som betyr overklokking da ) Bare noobs tømmer loop. QD vettu er tingen Sant, neste loop skal kun QD på alt, sammen med overkill av radiatorer da en 360 sliiter kraftig her nå med mitt oppsett. (Nedklokke er ikke ne mulighet^^) Synn QD av kvalitet koster skjorta. sikkert nesten 2K bare i det om jeg skal ha det på alt ^^ QD på alt? Lykke til med det. Du er klar over at en QD-kobling er minst fire ganger så lang som en vanlig nippel? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Folk som Nizzen som oppgraderte fra Tri-sli til TX sli. Da har man jo kort man må få solgt. 980Ti-Tri sli hadde vært noe, men tanken på å tømme loopen.. haha 980Ti ekke noe spennende nei. Ikke synes jeg heller. Synes forsatt 980 kortene var et bra kjøp, når du sammenligner de overklokket mot stock TX`es. (De som har flere enn 1 Tx har nok vannkjøling, som betyr overklokking da ) Bare noobs tømmer loop. QD vettu er tingen Sant, neste loop skal kun QD på alt, sammen med overkill av radiatorer da en 360 sliiter kraftig her nå med mitt oppsett. (Nedklokke er ikke ne mulighet^^) Synn QD av kvalitet koster skjorta. sikkert nesten 2K bare i det om jeg skal ha det på alt ^^ QD på alt? Lykke til med det. Du er klar over at en QD-kobling er minst fire ganger så lang som en vanlig nippel? Ja, tenker da på alle skjermkortene i en bunke,cpu i en, rad i en osv. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Folk som Nizzen som oppgraderte fra Tri-sli til TX sli. Da har man jo kort man må få solgt. 980Ti-Tri sli hadde vært noe, men tanken på å tømme loopen.. haha 980Ti ekke noe spennende nei. Ikke synes jeg heller. Synes forsatt 980 kortene var et bra kjøp, når du sammenligner de overklokket mot stock TX`es. (De som har flere enn 1 Tx har nok vannkjøling, som betyr overklokking da ) Bare noobs tømmer loop. QD vettu er tingen Sant, neste loop skal kun QD på alt, sammen med overkill av radiatorer da en 360 sliiter kraftig her nå med mitt oppsett. (Nedklokke er ikke ne mulighet^^) Synn QD av kvalitet koster skjorta. sikkert nesten 2K bare i det om jeg skal ha det på alt ^^ QD på alt? Lykke til med det. Du er klar over at en QD-kobling er minst fire ganger så lang som en vanlig nippel? Jeg har på alt LD V8 så er det plass Lenke til kommentar
C64C Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Et pent GTX 980 Gold Edition. Passer til den som har gulltema i PC-kassa. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Et spm, Jeg har foldet i 18 timer på Gpu og Cpu. Ok temp. max 80¤C på Cpu og 60¤C på korta (dette er med viftene på 50% på rad) Men jeg gamer gta, boom pc`en slår seg av... starter og spille, boot slår seg av. Spiller litt til etter enda en restart fungerer fint til jeg avslutter selv. Men da får jeg rare feil som a random skjermkortsdriveren sluttet å svare. Hva faen liksom? Vet jeg høres noob ut, men tror det er noe som troller meg kraftig... EDIT: mener dere? enda et 980? eller utvide loopen med enda en rad, drainloop/eller QD og bytte ut alle viftene? vil vel havne på det samme. Jeg tenker egentlig 980 pga PPD, og litt boost i fps. Men ekke sikker som alltid Nu skall jag vara ärlig så du får ta det som du vill, oavsett är det inget ont menat. Bara ärligt. Nu måste du fan ta och lära dig felsöka ordentligt. Du har den kanske finaste riggen man kan få, du har alla verktyg som skall till, och forsatt undrar du över att köpa mer skärmkort? Dina inlägg går ju i det samma hela tiden. Du måste ju ha nedetid från helvete så som du håller på. Jag skall inte komma här och tala om för dig vad du skall göra med dina saker, men när du inte tar hint från de folk som faktist kan saker här inne så får du nästan skylla dig själv. No offence meant sir. 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Hqr feilsøkt før, så vet det er rammen, første gang trodde jeg de var defekte, de fungerte etterhvert, nå fubgerer de ikke igjen. Beklager så mye at jeg tydeligvis ikke klarer å feilsøke skikkelig, er tydeligvis ikke gammel nok til å ha erfaring med feilsøking. Edit, skrive Leif, mobil. Tar Hint? Hvem gir meg hint om problemet, eller overser jeg noe her? Kjøpe flere skjermkort, ja, kåt på tri-sli, ikke mer å si. Nedetid, vel har hatt nedetid denne, og forrige gang pga rammen, ellers ikke noe nedetid pga hw. Tåler å få kritikk, eller kall det hva du vil. Om du hadde vært nyttig og gitt meg et tips elns, så hadde det dog vært bedre Psu fungerer fint, cpu fint, gpu'ene fint, hk fint, ssd, fint kub ram som ødelegger. Får driver kræsj, men jeg mistenker at det har noe med rammen å gjøre ettersom det skjer litt random selv på stock. Endret 26. mai 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå