Lakus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hehe, Kan godt gå for 970 Sli, Men har lyst på det kraftigste, Nå som jeg har sjansen Med mindre du skal ha to 980 så er to 970 det kraftigste Lenke til kommentar
Mellom Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Da var kronen på min nye maskin bestilt! Endte opp med ett stykk EVGA GeForce 970 4GB, gikk for den såkalte "superclocked" varianten. Solid test tilgjengelig her: Guru3D.com. Gleder meg til denne dukker opp, vil tro den holder til forventningene og vel så det. Noen som gikk for samme variant, eller hvilke handler dere? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Hehe, Kan godt gå for 970 Sli, Men har lyst på det kraftigste, Nå som jeg har sjansen Ja, det kan nok være greit i ditt tilfelle. Etter som du ikke har muligheten til å oppgradere utover SLI med z97, z87. SÅ er det bedre å helle legge litt penger i de få kortene man kan ha. Altså i dette tilfellet, to GTX 980, eller i detm inste etter hvert. Tenkte egentlig på at man kunne kjøre Tri/Quad-SLI for å få et ganske rått oppsett, men da måtte du hatt X99/X79 uansett. Endret 19. september 2014 av Andrull 1 Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvordan er driverne til Nvidia for tiden mtp SLI? Tenker på 2x970 http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_970_SLI/6.html blir ikke så mye dyrere kontra GTX 980 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hehe, Kan godt gå for 970 Sli, Men har lyst på det kraftigste, Nå som jeg har sjansen Ja, det kan nok være greit i ditt tilfelle. Etter som du ikke har muligheten til å oppgradere utover SLI med z97. SÅ er det bedre å helle legge litt penger i de få kortene man kan ha. Altså i dette tilfellet, to GTX 980, eller i detm inste etter hvert. Tenkte egentlig på at man kunne kjøre Tri/Quad-SLI for å få et ganske rått oppsett, men da måtte du hatt X99/X79 uansett. Korrekt, Formula kortet mitt støtter quad-crossfire med ikke mer en 2-way Sli. Skal nok få meg et kort ettervert da det er planen, Skal sende en mail til Komplett og spørre om et Evga Sc til samme pris som billigste 980 kortet. Prute... Prute alt man kan ^!^ Asrock Z87 formula har jeg, Ikke Z97 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Lurer på å bestille 980 og legge det i ei bøtte med vann. Hvilket bør jeg velge om jeg ønsker å klokke ahitten ut av det? Endret 19. september 2014 av Crawler123 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det stemmer nok garantert at det kommer mer vokse utgaver (ja vi vet jo alle at GM200/210 kommer etter hvert), og at det nok blir et vesentlig større og kraftigere kort. Men som Lakus nevnte så er det meningsløst å vente på et nytt kort som kanskje kommer om et halvt års tid når det nye kortet vi allerede har ventet på akkurat har ankommet. Da venter man forgjeves. Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tviler på at Nvidia slipper voksen brikken så fort, Regner med 8-12mnd. Lenke til kommentar
Hænir Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Da var kronen på min nye maskin bestilt! Endte opp med ett stykk EVGA GeForce 970 4GB, gikk for den såkalte "superclocked" varianten. Solid test tilgjengelig her: Guru3D.com. Gleder meg til denne dukker opp, vil tro den holder til forventningene og vel så det. Noen som gikk for samme variant, eller hvilke handler dere? Jeg kjøpte gtx 980en. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Jeg går for 980`en. Så at komplett hadde standard Evga 980, Men på lager den 26. Sep. Litt lenge til. EDIT: Dustin har 2stk på lager Endret 19. september 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Tviler på at Nvidia slipper voksen brikken så fort, Regner med 8-12mnd.Ja jeg kunne støttet deg i den antakelsen hvis det ikke var for HKS han ødela hele kjøpefesten for meg i dag Endret 19. september 2014 av TXD1979 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tviler på at Nvidia slipper voksen brikken så fort, Regner med 8-12mnd.Ja jeg kunne støttet deg i den antakelsen hvis det ikke var for HKS han ødela hele kjøpefesten for meg i dag Let the time show Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det kan jo godt hende de gjør som sist, lanserer en Titan en grei tid før neste "GTX" kort. Så forvent en mektig prislapp. Lenke til kommentar
FrankRJ Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ser Dustinhome.no har EVGA GTC 780 SC, 2 stykk på lager. https://www.dustinhome.no/product/5010802162/evga-gtx-980-4gb-sc Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvordan er driverne til Nvidia for tiden mtp SLI? Tenker på 2x970 http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_970_SLI/6.html blir ikke så mye dyrere kontra GTX 980 Jeg har to GTX670, og har hatt det en stund nå. Har ikke opplevd noen problemer. Vel, Minecraft støtter ikke SLI, men der trenger jeg det ikke uansett. Andre har andre opplevelser. Virker som nVidia har gått gjennom "SLI-rutinene" sine med 9XX også så regner med det blir like bra/bedre. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det kan jo godt hende de gjør som sist, lanserer en Titan en grei tid før neste "GTX" kort. Så forvent en mektig prislapp. You read my mind Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Da ble det lagt inn en ordre på gtx 980 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvordan er driverne til Nvidia for tiden mtp SLI? Tenker på 2x970 http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_970_SLI/6.html blir ikke så mye dyrere kontra GTX 980 Jeg har to GTX670, og har hatt det en stund nå. Har ikke opplevd noen problemer. Vel, Minecraft støtter ikke SLI, men der trenger jeg det ikke uansett. Andre har andre opplevelser. Virker som nVidia har gått gjennom "SLI-rutinene" sine med 9XX også så regner med det blir like bra/bedre. har to GTX670 selv, ser enda ingen grunn til å oppgradere da alle spill kjøres på maks @60fps. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg er som sagt enig, men når HKS skriver et par mnd. så ser jeg igjen som sagt for meg et slipp før jul. Mitt Classy holder litt til Husk at HKS snakket om et compute-kort i første omgang... GM200 kom vist tilbake fra fab ca. 2 månder etter GM204. Det gjenstår også å se om de er fornøyd med første revisjon av brikken. Et tips er nok at vi får høre mer i midten av november. 1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvis nV følger Kepler-taktikken så er det vel åpenbart at GM200 kommer i et Titan-kort lenge før det kommer i et gaming-orientert kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå