Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Kan du fortelle, gidder ikke å bruke 10 min på å se en video. :p

 

:)

 

 

 

Du må se!

 

:D

 

 

4.0 - 4.5 ghz

 

 

 

 

Takker!,25fps mer på en halv ghz er ganske mye. Men hvem kjører den på under 4.5Ghz til vanlig? 4.5Ghz til 24/7 er minimum mener jeg :wee:
Sier han som har ustabil datamaskin :p
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trengte ikke, hakke kræsjet idag på 4.75Ghz 1.33V, og 1557/2004Mhz på kortene. Fint og stabilt :D

(gta online though, spiller aldri story mode^§)

 

Får teste fc4 på torsdag elns, får se hva det har og si^^

 

10K bare nei, er såvidt 1/4 av prisen om hele pakka skal kjøpes ny idag :rofl:

 

Eneste jeg har endret på fra kræsjet, er å øke oc"en min og finjustere noen ting i bios. Men siden det ikke har kræsjet med 6T spilling så er det meget mulig det kræsjer senere tho, vil klage til dere om det gjør^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

40K brukt (hardt også) for din må du lengre ut av sørlandet for. :p
Anyways, Firestrike EX/Ultra, Valley/Heaven - Realbench og C15 også? Ville ikke kalt det for god fisk før du har vært igjennom noen runs i alle fall. Frostbite er rimelig stabil nå, og av en eller annen grunn så er faktisk Asus Realbench vært den vanskligste for meg.

Lenke til kommentar

Brukt nei, nypris ja^^ 

 

Skulle egentlig hatt nynorsk tentamen (måtte det språket dø! alt for vanskelig^^) men er syk så ble sendt hjem og tilbudt å ta det neste uke. Skal teste litt far cry, orker ikke noe spess så skal bare kjøre rundt på øya litt. om det kræsjer så tester jeg kortene stock og cpu, om det da kræsjer så gidder jeg ikke, jeg gir opp spillet ^^

 

CB15 er ganske ok, Cpu får kjørte seg gjennom en time med OCCT iallefall. 

 

EDIT: Begynt nedlastning, ser også at det har kommet noen patcher siden jeg sist prøvde. får jo håpe på det beste da^^

 

Om den klarer 1 time er jeg fornøyd, får teste mer når jeg vil. ekke gøy å spille det når du har gjort alt^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Haha, god plan Knutgrus! ^^

 

Jamen nå klikker jeg snart, jevla gta klikker nå mer enn noe annet, bruker dog Evga pre. istedenfor MSi greia (bruker K-Boost)

 

Gått til stock på cpu, stock på gpu`ene, alt fucking stock.... Vettafan lenger, Nei, ikke meg, morsomt... 

 

Ahh. Kan være Rammen da? Hatt problemer med at den trenger 1.3V selv for 2133Mhz, 

 

Nå vurderer jeg rett og slett rma på minnebrikkene før jeg reiser til Bali i sommer slik de er klare når jeg kommer hjem. 

 

Helst noen seriøse svar og ikke bs. Takker! :)

Lenke til kommentar

Haha, god plan Knutgrus! ^^

 

Jamen nå klikker jeg snart, jevla gta klikker nå mer enn noe annet, bruker dog Evga pre. istedenfor MSi greia (bruker K-Boost)

 

Gått til stock på cpu, stock på gpu`ene, alt fucking stock.... Vettafan lenger, Nei, ikke meg, morsomt...

 

Ahh. Kan være Rammen da? Hatt problemer med at den trenger 1.3V selv for 2133Mhz,

 

Nå vurderer jeg rett og slett rma på minnebrikkene før jeg reiser til Bali i sommer slik de er klare når jeg kommer hjem.

 

Helst noen seriøse svar og ikke bs. Takker! :)

Har du flashet biosen på skjermkortene?
Lenke til kommentar

Fungert i noen timer i GTA V uten kræsj. Tror cpu`en er blitt litt degradert da den ikke klarer 4.75ghz på samme volt. kanskje jeg degraderte den litt når jeg holdt på med 1.45V og 5Ghz for morro  :ph34r:

 

Så går ned til lave 4.5Ghz 1.220V. Skal la den folde over natta på 1557Mhz og se om den forsatt fungerer i folding. Folding på gpu er det som har gitt meg mest belastning på cpu faktisk (som du vet så krever noe nvidia gpu, cpu kraft ved folding) 

 

Får se imorra da, om jeg ikke finner ut av det så prøver jeg å klokke ned til 1300Mhz og 1750Mhz på minnet. samme som stock. ikke da prøver jeg å flashe. om det forsatt ikke funker så vet jeg ikkje :p

 

EDIT: Om jeg faktisk får alt stabilt og fint så nekter jeg å høre på at jeg alltid har ustabil maskin, er jo sant, men men :rofl:

 

Uansett ved et evt tredje kort så må nok kortene klokkes ned til 1500Mhz-ish. Ikke rarer forskjellen uanz^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Fungert i noen timer i GTA V uten kræsj. Tror cpu`en er blitt litt degradert da den ikke klarer 4.75ghz på samme volt. kanskje jeg degraderte den litt når jeg holdt på med 1.45V og 5Ghz for morro :ph34r:

 

Så går ned til lave 4.5Ghz 1.220V. Skal la den folde over natta på 1557Mhz og se om den forsatt fungerer i folding. Folding på gpu er det som har gitt meg mest belastning på cpu faktisk (som du vet så krever noe nvidia gpu, cpu kraft ved folding)

 

Får se imorra da, om jeg ikke finner ut av det så prøver jeg å klokke ned til 1300Mhz og 1750Mhz på minnet. samme som stock. ikke da prøver jeg å flashe. om det forsatt ikke funker så vet jeg ikkje :p

 

EDIT: Om jeg faktisk får alt stabilt og fint så nekter jeg å høre på at jeg alltid har ustabil maskin, er jo sant, men men :rofl:

 

Uansett ved et evt tredje kort så må nok kortene klokkes ned til 1500Mhz-ish. Ikke rarer forskjellen uanz^^

Skaffe deg AMD kort, nvidia har tydeligvis dårlige drivere :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...