oivindwold Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Er det noe programvare dere kan anbefale til benchmarks som viser tempratur og fps?MSI afterburner/rivatuner kan vise begge. Fraps viser fps. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Precision x Eller MSI Afterburner. Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Precision x Eller MSI Afterburner. Hvor får jeg lastet ned dette på en sikker måte? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Vet ikke om det er tilstrekkelig med Aida64 og Fraps jeg? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Precision X Msi Afterburner Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Precision x Eller MSI Afterburner. Hvor får jeg lastet ned dette på en sikker måte?U kidding me? Hørt om google? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Precision x Eller MSI Afterburner. Hvor får jeg lastet ned dette på en sikker måte?U kidding me? Hørt om google? Hørt om Guru3d.com? http://www.guru3d.com/files-details/msi-afterburner-beta-download.html 2 Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Precision X er jo bare en dårligere utgave av MSI afterburner. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Precision X er jo bare en dårligere utgave av MSI afterburner. ...og MSI afterburner er basert på rivatuner... Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Precision X er jo bare en dårligere utgave av MSI afterburner. ...og MSI afterburner er basert på rivatuner... Hva vil du frem til? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Precision X er jo bare en dårligere utgave av MSI afterburner. ...og MSI afterburner er basert på rivatuner... Hva vil du frem til? Hva vil du frem til? Jeg kommer bare med en opplysning, du kommer med en påstand. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Det kommer vel ann på hvilket UI en foretrekker. Både Afterburner og Precision X er vel basert på rivatuner ? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Precision X er jo bare en dårligere utgave av MSI afterburner. ...og MSI afterburner er basert på rivatuner... Hva vil du frem til? Hva vil du frem til? Jeg kommer bare med en opplysning, du kommer med en påstand. Da kan jo du fortelle meg hva presx gjør bedre enn msi afterburner. opplysning: presx osd fungerer ikke i en hel del spill. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Precision X er jo bare en dårligere utgave av MSI afterburner. ...og MSI afterburner er basert på rivatuner... Hva vil du frem til? Hva vil du frem til? Jeg kommer bare med en opplysning, du kommer med en påstand. Da kan jo du fortelle meg hva presx gjør bedre enn msi afterburner. opplysning: presx osd fungerer ikke i en hel del spill. Overklokking av titan X er bedre med PX . AB støtter ikkje voltøkning på TX nativt. AB har heller ikkje K-boost. Hvilke spill funker ikkje PX i nå? Px støttet en stund ikkje 64bit, men det er lenge siden det ble lagt til. Nå skal det sies at jeg bruker begge, men til forskjellige formål. Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg lastet ned Afterburner og fikk justert viftene. Nå er kortet 50c under load Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg foretrekker Msi afterburner. Mulig jeg bør bytte da? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg lastet ned Afterburner og fikk justert viftene. Nå er kortet 50c under loadOg det gjorde d pga? Produsentene hadde ikke latt viften gått slik hvis d hadde vært farlig Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Titan Black skjermkortet jeg hadde for et års tid siden ble så varmt at det startet å throttle i somme områder i metro 2033 med stock clock vist jeg kjørte stock vifte profil, om jeg deffinerte denne selv ble alt mye bedre med en gang. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Titan Black skjermkortet jeg hadde for et års tid siden ble så varmt at det startet å throttle i somme områder i metro 2033 med stock clock vist jeg kjørte stock vifte profil, om jeg deffinerte denne selv ble alt mye bedre med en gang.Det var ikke pga støv? Men det er ogaå referanse kjøler. Norrbagge har 970 de er jo potensielt designet for og gå 60-65c før noe skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå