ExpensiveGameFinder Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 vill ikke bli for ot men gassere til motoren jeg hadde planer om kostet 8k, eksosanlegg 10k og varmepottene til anlegget 5k Men ble dette en realitet? Kan jo si at jeg har lyst å bytte ut gasserne til min Yamaha 60Hk, 3 stk, sikkert samme pris^^ OT deluxe^^ haha Stopper likegreit nå, alt koster penger, men hadde et intrykk at Pc var noe av det dyreste Om noen har et 980 ref, eller 980 G1 så send meg PM, kan vurdere å kjøpe det når 980Ti kommer (eller hva d skal hete) Siste ot kjøpte delene men monterte dem aldri, har de liggende på en hylle ett sted Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hva tror dere min PC vil yte i GTA V? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hva tror dere min PC vil yte i GTA V? Må bare pusse spåkula mi først. Hmm det ser ikke bra ut. Virker som du trenger 4x Titan X i SLI og en 18-kjerne Xeon 1 Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hva tror dere min PC vil yte i GTA V? i 1080 oppløsning og 60fps som krav så vil det gå helt fint Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Er ikke gta locked til 60 fps? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Er ikke gta locked til 60 fps? Hvis det stemmer, så holder 970 SLI i massevis til 1080p gaming i GTA5. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 ^^ Testet idag fikk stable 60 fps med alt på ultra (bortsett fra advanced graphicssettings som var på high) og med 4x msaa Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 ^ Ikke fps. Du kan få 100 men effekten blir ikke mer enn 60. Mener jeg har hørt dette eller ligger jeg i grøfta? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 970 Strix døde for en uke siden, sendte det inn til komplett og nå får jeg helt nytt med Witcher 3 på kjøpet, kunne ikke vært mer fornøyd! Lenke til kommentar
AEGronli Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Jeg vet ikke om dette er rett sted og spørre, men jeg har et spørsmål angående nytt GTX 970/980.. Jeg driver å sikler på Gainward sitt 970 Phantom kort, er dette verdt pengene, noen andre anbefalinger i ca samme prisklasse(maks 4k) kanskje? Også lurte jeg på det om dere tror det er billigere å kjøpe i statene enn her i Norge, skal dit i sommer så lurer på om jeg skal vente... Har forresten et Nvidia 650 Ti Boost kort nå som jeg merker at begynner å gå på siste verset Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hvis d skal til statene hva skjer da med garanti/reklamasjon hvis d er i norge da det skjer? Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Tror ikke det er billigere i statene, og ikke nå med så høy dollar. Jeg såg på hardware når jeg var over for 2år siden og dst meste var norske priser. Noe hdd og netverk stesj er billigere. Evt amerikanske produserte merker antec, gigabyte osv.. En annen ting er garanti noe jeg absolutt ikke ville undervurdert for en gpu. Evt videresalg vil du også værw betjent med ved å kjøpe varene her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Ser ut til at kjerner ikke har så mye å si i GTA V som flere av dere her mente. Har man en Quadcore prosessor så klarer man seg lenge. Uten navn.jpg Link til original video her Det som folk trenger å vite om spillytelse i forhold til CPU har jeg forklart her. For de fleste spill vil det si en rask firekjerne duger bra uten annen last samtidig. ^ Ikke fps. Du kan få 100 men effekten blir ikke mer enn 60. Mener jeg har hørt dette eller ligger jeg i grøfta? Jeg vil gjerne høre mer om dette for dette og andre spill, for hvis et spill har en game-loop f.eks. i 60 Hz så vil det være bortkastet med høyere framerate. Jeg skulle gjerne sett en systematisk test av en rekke spill med høyhastighetskamera for å avdekke dette. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 ^^ Etter noen google sesrches fant jeg ut st jeg lå i grøfta, hvertfall mange der ute mener det ikke er locked. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Noen som har 4 veis SLI med 980 strix kortene, med vannkjøling? jeg sliter med å få plass til det nederste kortet, pga av ROG_ext tilkoblingene.. tips? Edit: Har Asus Rampage Extreme V hovedkort .. Endret 29. april 2015 av uggy Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb/825431Ser at det er noen skriver at det kortet støyer, stemmer det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb/825431 Ser at det er noen skriver at det kortet støyer, stemmer det? Det er vel ingen grunn til å tvile på bruker erfaringen skrevet der.Samme er jo sagt her i forumet. Er nok en grunn til den lave prisingen. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb/825431 Ser at det er noen skriver at det kortet støyer, stemmer det? viften er dessverre dårlig og bråker vesentlig mer enn vanlige "referansevifter". anbefales helt klart ikke. Gå for MSI GTX 970 eller ASUS STRIX 970. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 I see. Det var dumt. Ser de har en av nevnte modell (demo) til 2490. Ikke veldig opphengt i bråk/lyd egentlig, men uaktuelt med noe som bråker veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå