Bakura Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kjøpte en Gainward 970 her om dagen og tok av kjøleribba av den. Puttet på en H105 vannkjøleblokk på og overklokket kortet til ca 4100 på Mem og 1520 på Core. Ligger stabilt på ca 50 deg celsius under stress tester. Brukte en NZXT G10 ramme og byttet alle viftene ned Noctua vifter. Ikke noe særlig med støy som man kan klage på under last. Kabinettet er et rot for øyeblikket, er i påvente å kjøpe et nytt et så man kan ha støvfiltre på alle åpningene. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Glad jeg har en ok klokket i7 5820K da mtp gta, 4.625Ghz 1.260V er vEl ok for 24/7^|^ Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 CPUen min har det helt fint å forhåpentligvis holder den ut til Skylake kommer, gidder ikke styre med oppgradering før de nye CPUene er på plass i butikk hyllene. Gikk greit å spille single player å jeg lå over 60fps hele tiden med alt skrudd opp på maks. Når jeg skulle teste Multiplayer så ble alt svart å jeg får ikke liv i 980en igjen. Hos meg virket det som om frekvensen på CPU har mest å si, ikke hvor mange kjerner man har. Det gikk helt smooth i singelplayer hvertfall Prova en G3258 så får du se. Spelar ingen roll om du kör den i 10 ghz i GTA V. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 CPUen min har det helt fint å forhåpentligvis holder den ut til Skylake kommer, gidder ikke styre med oppgradering før de nye CPUene er på plass i butikk hyllene. Gikk greit å spille single player å jeg lå over 60fps hele tiden med alt skrudd opp på maks. Når jeg skulle teste Multiplayer så ble alt svart å jeg får ikke liv i 980en igjen. Hos meg virket det som om frekvensen på CPU har mest å si, ikke hvor mange kjerner man har. Det gikk helt smooth i singelplayer hvertfall Legg merke til i testen fra Gamegpu, at 5960x kjører på 3ghz og 4770k kjører på 3500mhz. Det viser at flere enn 4 kjerner er konge i GTA V. Synn det ikkje er med en 6 kjerner i testen. Interessant. Men ser det er sli som er testet. Hvordan er resultatet med singel GPU? Akkurat kjøpt meg x99 oc formula så mangler bare en 5820 K Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 CPUen min har det helt fint å forhåpentligvis holder den ut til Skylake kommer, gidder ikke styre med oppgradering før de nye CPUene er på plass i butikk hyllene. Gikk greit å spille single player å jeg lå over 60fps hele tiden med alt skrudd opp på maks. Når jeg skulle teste Multiplayer så ble alt svart å jeg får ikke liv i 980en igjen. Hos meg virket det som om frekvensen på CPU har mest å si, ikke hvor mange kjerner man har. Det gikk helt smooth i singelplayer hvertfall Legg merke til i testen fra Gamegpu, at 5960x kjører på 3ghz og 4770k kjører på 3500mhz. Det viser at flere enn 4 kjerner er konge i GTA V. Synn det ikkje er med en 6 kjerner i testen. Interessant. Men ser det er sli som er testet. Hvordan er resultatet med singel GPU? Akkurat kjøpt meg x99 oc formula så mangler bare en 5820 K De kjører jo stock speed på CPUen i de testene der, så overklokker du din CPU til 4,5Ghz så klarer du å oppnå samme resultat om ikke bedre med bare et 980 kort. Jeg lå konstant over 60fps i GTA med en overklokket I5 prossesor og kun en 980. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 CPUen min har det helt fint å forhåpentligvis holder den ut til Skylake kommer, gidder ikke styre med oppgradering før de nye CPUene er på plass i butikk hyllene. Gikk greit å spille single player å jeg lå over 60fps hele tiden med alt skrudd opp på maks. Når jeg skulle teste Multiplayer så ble alt svart å jeg får ikke liv i 980en igjen. Hos meg virket det som om frekvensen på CPU har mest å si, ikke hvor mange kjerner man har. Det gikk helt smooth i singelplayer hvertfall Vel, GTA V har brukt opp til 95% av min 6-kjerner, så vil påstå at kjerner er like bra som frekvens når det kommer til intel i alle fall. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 CPUen min har det helt fint å forhåpentligvis holder den ut til Skylake kommer, gidder ikke styre med oppgradering før de nye CPUene er på plass i butikk hyllene. Gikk greit å spille single player å jeg lå over 60fps hele tiden med alt skrudd opp på maks. Når jeg skulle teste Multiplayer så ble alt svart å jeg får ikke liv i 980en igjen. Hos meg virket det som om frekvensen på CPU har mest å si, ikke hvor mange kjerner man har. Det gikk helt smooth i singelplayer hvertfall Vel, GTA V har brukt opp til 95% av min 6-kjerner, så vil påstå at kjerner er like bra som frekvens når det kommer til intel i alle fall. Hvor mange fps ligger du på i GTA da? Hos meg var jeg over 60fps med alt på maks med bare en simpel I5 prosessor. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Någon som har en EVGA referenskylare liggandes till 980? Eller en referenskylare av alla märken skulle nog gå bra tror jag. Köper den gärna eller byter mot en ACX 2.0. Sänd PM. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 CPUen min har det helt fint å forhåpentligvis holder den ut til Skylake kommer, gidder ikke styre med oppgradering før de nye CPUene er på plass i butikk hyllene. Gikk greit å spille single player å jeg lå over 60fps hele tiden med alt skrudd opp på maks. Når jeg skulle teste Multiplayer så ble alt svart å jeg får ikke liv i 980en igjen. Hos meg virket det som om frekvensen på CPU har mest å si, ikke hvor mange kjerner man har. Det gikk helt smooth i singelplayer hvertfall Vel, GTA V har brukt opp til 95% av min 6-kjerner, så vil påstå at kjerner er like bra som frekvens når det kommer til intel i alle fall. Hvor mange fps ligger du på i GTA da? Hos meg var jeg over 60fps med alt på maks med bare en simpel I5 prosessor. Alt på max går ikke for meg pga bare 3 GB VRAM, men ifra 60-120 ca. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kan noen her forklare meg hvorfor 980en min plutselig fungerer igjen? Jeg sjekket i går om kontaktene var skikkelig fast i kortet og i PSUen. Prøvde i dag å sette kablene til kortet i en annen utgang fra PSUen å da fungerte kortet plutselig igjen. Tok så å satte kablene tilbake der de opprinnelig var å kortet fungerer? Noen som har en logisk forklaring på hva i all verden som har skjedd? Jeg skjønner hvertfall ingenting her nå Lenke til kommentar
War Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Da satte de ikke bra første gangen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 De satt skikkelig inne når jeg sjekket i går, fikk ikke liv i kortet da. Prøvde så å bytte PSU utgang tidligere i dag å da ble det liv i kortet igjen, satte så kablene tilbake der de var tidligere for å sjekke om det var noe feil med PSUen, men kortet fungerte som bare det. Derfor jeg sitter igjen som et spørsmålstegn å ikke skjønner noe. Kablene satt skikkelig på plass både i PSUen og i kortet. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Kan ikke se dette er nevnt, så jeg tar sjansen på litt ryktesladder http://www.kitguru.net/components/graphic-cards/anton-shilov/nvidia-to-launch-geforce-gtx-980-ti-next-month-geforce-gtx-980-metal-in-the-works-report/ Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Følger koden til The Witcher 3 med i esken for skjermkortet? Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 ^^ Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Tror den er digital det kom ikke noe i esken her iallefall. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 ^^ Hvor kjøpte du? En kompis som kjøpte det hos komplett Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Tror det kommer i en kovulutt ved siden av elns, på et ark. Elns Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Kjøperen får en Mail fra Fra: Pre-order Codes <[email protected]> med kode gyldig til 31 mai. Og man løser inn koden mottatt på mail hos http://redeem.geforce.com/ Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har 2 strix 970. Det er ett slot mellomrom og de går aldri varmere enn 72c på tester, valley og firestrike. Er dette respektabelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå