Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zotac amp omega er good shit. Gå for den om du skal ha en av de to.

Er det bare toppmodellen "extreme" som er 3 slot, eller er denne også det?

Isåfall verdt å tenke på ved kjøp. Ellers er det ingen ting i veien med 980 zotac.

Amp omega edition har en beefier kjølesink enn normal amp så den blir høyere.

Men kjekt at det ikke er av de lengste korta .

post-35394-0-69824200-1429376191_thumb.jpg

post-35394-0-91193800-1429376768_thumb.jpg

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Zotac amp omega er good shit. Gå for den om du skal ha en av de to.

Er det bare toppmodellen "extreme" som er 3 slot, eller er denne også det?

Isåfall verdt å tenke på ved kjøp. Ellers er det ingen ting i veien med 980 zotac.

Amp omega edition har en beefier kjølesink enn normal amp så den blir høyere.

Kjekt at det ikke er av de lengste korta også.

attachicon.gifimage.jpg

Det vil si at den stenger potensielt for et pci-e spor.Noe WAR ble forbanna for, fordi da kunne ikkje han kjøre skjermkorta ved siden av hverandre :p

Lenke til kommentar

Kjørt det? Ja, med god fps? Absolutt ikke. Tok ikke å målte men virket å ligge rundt 5-15 fps. 

(Kan nevne at GTA 5 krasjet flere ganger da jeg kjørte det på max, var så langt fra stabilt så en får det.)

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

GTA 5 tok virkelig knekken på mine 2x 980 SLI. Skal ikke mye til før jeg går tom for vram i 4k.

20150416_162828.jpg

Ikke at en trenger så mye kantutjevning i 4k, men artig å se hvor mye vram spillet anbefaler på absolutt maks i 4k oppløsning.

Den målinga til gta settings er ikkje helt god. Står at det bruker 9GB med mine settings. Bruker bare 6.5 ca målt med gpu-z, px og afterburner Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

GTA 5 tok virkelig knekken på mine 2x 980 SLI. Skal ikke mye til før jeg går tom for vram i 4k.

20150416_162828.jpg

Ikke at en trenger så mye kantutjevning i 4k, men artig å se hvor mye vram spillet anbefaler på absolutt maks i 4k oppløsning.

Den målinga til gta settings er ikkje helt god. Står at det bruker 9GB med mine settings. Bruker bare 6.5 ca målt med gpu-z, px og afterburner

La merke til dette jeg også. Men er ikke gta i utgangspunktet helt på jordet med den skalaen i SLI oppsett? De oppgir  8 GB vram for mitt 2x 980 oppsett. Men en kan jo ikke utnytte mer enn 4 GB uansett. Står vel at du har 24 GB tilgjengelig :) 

Men skalaen gir ihvertfall en ok indikasjon på hvilke innstillinger som er mer krevende enn andre. F.eks msaa.

Lenke til kommentar

Ekinorak : 50 Hz på skjermen....? Burde vel ha den på 60 Hz.

Ja skrudde den opp til 59 Hertz (som er maks for meg). Desverre alt den kan gi i 4k. Tror ikke det er noen kabler enda som kan levere mer enn 60 hertz i 4k. Standard for displayport 1.3 er ute da, men er ikke noen skjermer ute enda.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Ekinorak : 50 Hz på skjermen....? Burde vel ha den på 60 Hz.

Ja skrudde den opp til 59 Hertz (som er maks for meg). Desverre alt den kan gi i 4k. Tror ikke det er noen kabler enda som kan levere mer enn 60 hertz i 4k. Standard for displayport 1.3 er ute da, men er ikke noen skjermer ute enda.

Ingen 4K skjermer har mer enn 60 Hz i dag, så helt normalt. Samme på min BenQ BL3201PT også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...