Vanderen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Virker litt fornuftig at nvidia lanserer 980Ti nå! Pga å utgjevne ytelse og pris mellom 980 og titan, og at 390 serien til AMD kan drøye litt til, så kan det være et smart trekk i fra nvidia! Nei, som de sier i artikkelen på sweclockers så gjør de seg bare klare til å stjele oppmerksomhet fra AMD's 390X lansering. Å lansere 980ti nå vil sannsynligvis være det dummeste Nvidia kan finne på, da de kun vil "stjele" kunder fra seg selv. Hver dag som AMD ikke har et kort på markedet som kan konkurrere med Maxwell er penger rett i lomma på Nvidia. Og det de gjør seg klare til her er å sabotere AMD's lansering. Nå har Nvidia tjent store penger på å ikke ha noen konkurrent i segmentet, så når AMD omsider kommer med sitt bidrag kan Nvidia gjøre en av to ting: Enten tar de tilbake ytelses-tronen fra 390X umiddelbart etter lansering. Eller så kutter de prisene på egen portefølje slik at AMD må følge etter og ikke tjener en dritt på kortene sine... Tror Nvidia vet best best hva de skal gjøre! Vi får vente på hva dem gjør! Hvis Nvidia lanserer et Ti kort nå, slik at kundene kjøper det istedet for et 390 i fremtiden, så har nvidia oppnådd ganske så mye! Du, slapp nå litt av med de utropstegnene. Det ser ut som du roper til meg. Uansett, som sagt; at Nvidia skal gidde å konkurrere med seg selv nå som AMD så og si hjelper dem med å dytte penger i lomma fremstår som særdeles urealistisk å forvente. Den eneste grunnen til Nvidia for å gjøre det, måtte være hvis deres industrispioner har funnet ut at de ikke kommer til å klare å gi bort 980Ti etter at R9 390X har kommet. Jeg håper riktignok 390X blir et bra kort, men så optimistisk er jeg ikke. Å nei, dem kommer til å slippe kortet etter at AMD har kommet med noe nytt, som de alltid gjør August/sept? Endret 13. april 2015 av Vanderen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg leste rykter om at 980Ti kommer i September, men sannsynligvis en papir lansering med reviews omtrent samtidig som AMD lanserer sine kort vil jeg tro. Hvem kjøper nye skjermkort midt på sommeren da...? Ikke jeg iallefall. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Rett etter feriepengenne daler inn på kontoen er vertfall når jeg er mest sårbar for å handle unødvendig hardware 4 Lenke til kommentar
Vanderen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 å jo å jo Jeg skrev totalt feil^^ Jeg prøvde å skrive at nvidia vil lansere noe etter at AMD har kommet med noe nytt Det er så mange "ventere" der ute, så jeg håper dem lanserer kortet snart (Noe dem ikke gjør)! Fikk så mye mer bonus enn jeg trodde, så jeg hadde kjøpt 980Ti med en gang! Da blir det kanskje 380X i stedet, hvis ytelsen er der! R9 285 duger ikke til Diablo lenger, etter at den nye patchen kom Må skru ned på oppløsningen! Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 å jo å jo Jeg skrev totalt feil^^ Jeg prøvde å skrive at nvidia vil lansere noe etter at AMD har kommet med noe nytt Det er så mange "ventere" der ute, så jeg håper dem lanserer kortet snart (Noe dem ikke gjør)! Fikk så mye mer bonus enn jeg trodde, så jeg hadde kjøpt 980Ti med en gang! Da blir det kanskje 380X i stedet, hvis ytelsen er der! R9 285 duger ikke til Diablo lenger, etter at den nye patchen kom Må skru ned på oppløsningen! Hvilken oppløsning spilte du på? Diablo 3 bruker vel 20-30 % gpu her hos meg på 1440p. Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Nvidia GeForce 350.12 WHQL Game Ready For Grand Theft Auto V http://www.guru3d.com/files-details/geforce-350-12-whql-driver-download.html Lenke til kommentar
Vanderen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 å jo å jo Jeg skrev totalt feil^^ Jeg prøvde å skrive at nvidia vil lansere noe etter at AMD har kommet med noe nytt Det er så mange "ventere" der ute, så jeg håper dem lanserer kortet snart (Noe dem ikke gjør)! Fikk så mye mer bonus enn jeg trodde, så jeg hadde kjøpt 980Ti med en gang! Da blir det kanskje 380X i stedet, hvis ytelsen er der! R9 285 duger ikke til Diablo lenger, etter at den nye patchen kom Må skru ned på oppløsningen! Hvilken oppløsning spilte du på? Diablo 3 bruker vel 20-30 % gpu her hos meg på 1440p. å jo å jo Jeg skrev totalt feil^^ Jeg prøvde å skrive at nvidia vil lansere noe etter at AMD har kommet med noe nytt Det er så mange "ventere" der ute, så jeg håper dem lanserer kortet snart (Noe dem ikke gjør)! Fikk så mye mer bonus enn jeg trodde, så jeg hadde kjøpt 980Ti med en gang! Da blir det kanskje 380X i stedet, hvis ytelsen er der! R9 285 duger ikke til Diablo lenger, etter at den nye patchen kom Må skru ned på oppløsningen! Hvilken oppløsning spilte du på? Diablo 3 bruker vel 20-30 % gpu her hos meg på 1440p. 1920x1080... Prøvd etter den nye patchen 2.2? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 å jo å jo Jeg skrev totalt feil^^ Jeg prøvde å skrive at nvidia vil lansere noe etter at AMD har kommet med noe nytt Det er så mange "ventere" der ute, så jeg håper dem lanserer kortet snart (Noe dem ikke gjør)! Fikk så mye mer bonus enn jeg trodde, så jeg hadde kjøpt 980Ti med en gang! Da blir det kanskje 380X i stedet, hvis ytelsen er der! R9 285 duger ikke til Diablo lenger, etter at den nye patchen kom Må skru ned på oppløsningen! Hvilken oppløsning spilte du på? Diablo 3 bruker vel 20-30 % gpu her hos meg på 1440p. å jo å jo Jeg skrev totalt feil^^ Jeg prøvde å skrive at nvidia vil lansere noe etter at AMD har kommet med noe nytt Det er så mange "ventere" der ute, så jeg håper dem lanserer kortet snart (Noe dem ikke gjør)! Fikk så mye mer bonus enn jeg trodde, så jeg hadde kjøpt 980Ti med en gang! Da blir det kanskje 380X i stedet, hvis ytelsen er der! R9 285 duger ikke til Diablo lenger, etter at den nye patchen kom Må skru ned på oppløsningen! Hvilken oppløsning spilte du på? Diablo 3 bruker vel 20-30 % gpu her hos meg på 1440p. 1920x1080... Prøvd etter den nye patchen 2.2? Ja, fungerer bra. Har du høy gpu ytelse i spillet? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Før så var i alle fall CPU stor flaskehals hvis man hadde på white damage numbers med whirlwind barb osv. Kanskje du burde skru på bare crit hit numbers? Eller teste uten floating combat text. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Så det er altså noen som faktisk har kjøpt R9 285, jaja Det burde riktignok klare å dra D3 selv på nye patchen. Du får heller justere ned andre innstillinger enn oppløsning. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Skru av shadows, tendens å kreve mye av maskinen. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Reagerer skjermkort (970) likt når man overclocker memory og gpu boost clock? Eller reagerer de forskjellig hvis en av de ikke er stabile? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Forskjellig... Med mem får du svarte articfacts, ned Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Med core får du fargerike striper osv. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Takk Hvis bildet "henger" seg da, før det går fort fram for å ta igjen? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Nye SLI broene ROG: https://www.komplett.no/asus-rog-enthusiast-sli-bridge/842565 På lager om få dager De er skiftet til 2-way S og 2-way M nå :/ Noen som har bestilt? Er de skiftet for dere også? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Vurderer å kjøpe GTX 970 ikveld. Noe særlig forskjell på de forskjellige kortene fra ulike produsenter? Ser "Den perfekte PC-pakke" tråden på forumet har valgt EVGA sin. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 En kompis spør meg om disse 2: https://www.komplett.no/zotac-geforce-gtx-980-4gb/824858 https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-980-4gb/826616 Begge på tilbud på Komplett til 4700,- Har ingen erfaring med noen av dem. Hvilket ville dere anbefalt? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Ville valgt xotac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå