Nastro Azzurro Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Er en ting jeg lurer på... Er dette normalt? Har 2x EVGA SC 980. Har og Rog Swift. Om jeg setter setter på 144 i Windows synes jeg det ene kortet blir vel varmt til kun idle. Ikke at det er noe problem for meg altså, men er det riktig? Kortet kjører på med mer guff av alle slag: Gpu1 @ 60hz - klokket ned: Clock60hz.png Gpu1 @ 144hz - klokker opp til 1012/1752: Clock144hz.png Power fra 60hz til 144hz: Power.png Temp 60 hz: Temp60hz.png Temp 144hz: Temp144hz.png Krever det så mye å drive denne skjermen i Windows? Redigert: Ble litt vel mange grafer og rotete info. Sorry. Glemte å skru av grafene uten interesse. Jepp er helt normalt,sett settings på 120 Hz så slapper kortene av. Går fortsatt opptil 144hz under spilling hos meg med samme oppsett. Er ikke den skjermen,men alle med 144 hz :-) Kjører du flere skjermer? Standard problem hvis man kjører skjermer med ulike hz og/eller oppløsning. Nvidia inspector er et bra program som fikser dette. Lenke til kommentar
lunden83 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Hos meg så var det sånn også på den asus vg248qe 144hz skjermen jeg brukte før jeg kjøpte swiften. Kort 1 idler på 1012 imens kort 2 på 135. Nå bruker jeg begge men har satt 120hz i Windows og begge slapper av på 135 under fjesbok snokinga å når jeg ser film. Under spilling så går det opp til 144hz uansett hvis det ikke krever for mye. Ultra all the way... Edit:skriveleifer Endret 20. mars 2015 av lunden83 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 satt i ny 4sli-bru, den sier jeg har sli på bare 2 kort. Ern hærpa da eller er det kjent krøll? quad: x16, x8, x8, x8 modus Prøv å snu den, hjelper det? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 for å gjøre forvirringen komplett så ble den 3sli automatisk etter jeg trykka ok.... vil ikke den siste pga den kjører i x4 tru.. selv om asus sier den skal i 8 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Prvd å sette PhysX til manuel, og på CPU, ikke på siste GPUen? ' Ikke at jeg tror det hjelper, men man vet aldri med auto-funksjoner. Endret 21. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ifølge Asus kan jeg kjøre 4x kort på 16X selv med 5820K på mitt kommende Asus X99-E WS hk. Men er det noen stor forskjell på 8x og 16x? har tenkt å bestille terminal, men da blir den ene slotten 8x ettersom terminal bare har 1 spor imellom. noen som kan linke meg en termnal som har 2 spor imellom kortene? Jeg blir forvirret Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Kan bruke acrylrør også med fittings. Ikke så dyrt egentlig. Kommer i "alle" SLI lengder, eventuelt så kan de kjøpes rør så du kan kutte selv. Pent blir det også, vurderer det nå selv. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Sant det, men da må nåværedne fittings byttes ut samt jeg trenger bøye kit. noe jeg ikke har råd til akkurat nå. orker heller ikke å vente 2 månder, hehe Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Trenger ikke bøyes om du bare skal ha rør fra kort til kort. Se her: Endret 21. mars 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Skunkwork fra Jayz? Han skal legge til 3x titan x -_- ^^ Ser den, men vil heller gjøre det i hele bygget, men igjen da burde jeg vente til jeg får en større kasse ettersom R5 er ganske lite iforhold til ditt kabbis igjen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Skunkwork fra Jayz? Han skal legge til 3x titan x -_- ^^ Ser den, men vil heller gjøre det i hele bygget, men igjen da burde jeg vente til jeg får en større kasse ettersom R5 er ganske lite iforhold til ditt kabbis igjen Skunkworks detta ja, rimelig clean, liker det bygget der litt - det er liksom ikke noe som jalla, bare rent og pent hele veien. Han går vel for 3x Titans ja, virker som en god deal å være youtuber om dagen. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Skunkwork fra Jayz? Han skal legge til 3x titan x -_- ^^ Ser den, men vil heller gjøre det i hele bygget, men igjen da burde jeg vente til jeg får en større kasse ettersom R5 er ganske lite iforhold til ditt kabbis igjen Skunkworks detta ja, rimelig clean, liker det bygget der litt - det er liksom ikke noe som jalla, bare rent og pent hele veien. Han går vel for 3x Titans ja, virker som en god deal å være youtuber om dagen. Haha, Sant nok. litt waste da han hverken folder eller spiller, men er jo tross alt en hobby, derfor det meste jeg får av penger går til Pc. Veldig clean ja. Er nok lett med en slik stor kasse og mange som sponserer enn med hva man spør om Endret 21. mars 2015 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Skunkwork fra Jayz? Han skal legge til 3x titan x -_- ^^ Ser den, men vil heller gjøre det i hele bygget, men igjen da burde jeg vente til jeg får en større kasse ettersom R5 er ganske lite iforhold til ditt kabbis igjen Går Asus x99-E WS inn i R5 da? den er jo litt større enn vanlig atx hovedkort Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Skunkwork fra Jayz? Han skal legge til 3x titan x -_- ^^ Ser den, men vil heller gjøre det i hele bygget, men igjen da burde jeg vente til jeg får en større kasse ettersom R5 er ganske lite iforhold til ditt kabbis igjen Går Asus x99-E WS inn i R5 da? den er jo litt større enn vanlig atx hovedkort Har målt Skal gå med et par mm (tror jeg, og håper ) Endret 21. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) I følge pcpartpicker passer de ikke sammen... Kan jo selvfølgelig være det går likevel da, så lykke til. Endret 21. mars 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Skal ta fram målestokken igjen. Hk er 26.7cm langt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Hmm... tror jeg skal ha 0.2mm Gjør det noe om Hk er nær gummien der man trekker kablene gjennom?Finner jo fort ut neste tirsdag om hk passer Skal være plass til det om det kan touche gummien Endret 21. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Vent litt? Kjøpte du hk fremfor en til gpu?? Christian Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Vent litt? Kjøpte du hk fremfor en til gpu?? Christian Nei. Kjøper vannkjøling til mine 2x 980 kort fremfor et tredje 980. 3x 980 på luft i define r5 er selvmord. Hk fikk jeg byttet til meg gratis fra mitt Asus X99-S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå