Christian Thork Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Hva er det beste kjøpet av: 2 x GTX 980 til 9K vs. ett Titan X til 10K+ ? Eller 3x 980 til 12K ^^ Neida, 2x 980 vil gi mye bedre ytelse. Men Titan får da denne dp (husker ikke hva utregnings greia het) elns og 3x vrammen av 980. Det går helt sikkert fint Konge! Endret 15. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Vil man ha mye ytelse, så er ikkje Ett stk TitanX nok, man må ha 2. Ellers er det mye bedre med 2 eller 3x gtx 980. Synn men sant. Som War sier: Kjøp 2 av alt alltid 1 Lenke til kommentar
deac Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Da nærmer det seg godsaker, et stk Zotac Amp Omega 980 på vei, SLI 980 må vel funke greit en stund ^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Da nærmer det seg godsaker, et stk Zotac Amp Omega 980 på vei, SLI 980 må vel funke greit en stund ^^ Til swift så er det minimum 2x 980 mener jeg. Må litt ned på AA i de fleste store spill for å oppnå 144Fps. Lenke til kommentar
deac Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Halve poenget med en gsync skjerm er jo at spillene oppleves smooth selv om man ikke ligger på 144fps. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Halve poenget med en gsync skjerm er jo at spillene oppleves smooth selv om man ikke ligger på 144fps. Joa, men så foretrekker jeg å ligger på 144Fps med close to maxed settings. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Halve poenget med en gsync skjerm er jo at spillene oppleves smooth selv om man ikke ligger på 144fps. jepp! Dette stemmer. Derfor er g-sync konge, særlig i fps spill Lenke til kommentar
deac Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg ofrer glatt 20/30 fps for å kunne kjøre AA istede. Har ewgentlig ikke noen dårlige opplevelser med dagens spill, men vil være forberedt til the witcher 3, som tilfeldigvis kommer bundla med nvidia kortene nå Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Er Witcher spillene MP? Om ikke så går jeg en tur til en liten havn og laster det ned Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Er Witcher spillene MP? Om ikke så går jeg en tur til en liten havn og laster det ned Begge deler, iallefall det som kommer. Nr 3 Endret 15. mars 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
deac Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 The Witcher 3 kommer jeg nok til å kjøpe selv om jeg går det bundla, delux versjon eller no. CD Projekt Red er et stilig selskap, som shipper spillene sine uten DRM, det alene er grunn nok til å betale for det imo. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Skal ikke være så kjip, må nok kjøpe uansett^^ Siden 3 kort blir ref. ihvertfall til jeg får lagt de under vann til konf elns. Så må jeg nok gå ned til 1450Mhz, ikke rare tapet, snakk om 80Mhz forskjell Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Skal ikke være så kjip, må nok kjøpe uansett^^ Siden 3 kort blir ref. ihvertfall til jeg får lagt de under vann til konf elns. Så må jeg nok gå ned til 1450Mhz, ikke rare tapet, snakk om 80Mhz forskjell Vent skal du ha ett 3 kort nå? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Skal ikke være så kjip, må nok kjøpe uansett^^ Siden 3 kort blir ref. ihvertfall til jeg får lagt de under vann til konf elns. Så må jeg nok gå ned til 1450Mhz, ikke rare tapet, snakk om 80Mhz forskjell Vent skal du ha ett 3 kort nå? Yes indeed. Ordnet meg et 980 med ref. kjøler til 3500Kr, så 500kr opp fra når jeg har solgt 780Ti. Noen ganger lurer jeg på om burde begynne å spare penger men hva er moroa med det Endret 15. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Skal ikke være så kjip, må nok kjøpe uansett^^ Siden 3 kort blir ref. ihvertfall til jeg får lagt de under vann til konf elns. Så må jeg nok gå ned til 1450Mhz, ikke rare tapet, snakk om 80Mhz forskjell Er det slik PC oljebarna nå til dags har FØR konfirmasjonen? Før i tiden var det vel vanlig at pcen ble kjøpt med konfirmasjonspengene. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Skal ikke være så kjip, må nok kjøpe uansett^^ Siden 3 kort blir ref. ihvertfall til jeg får lagt de under vann til konf elns. Så må jeg nok gå ned til 1450Mhz, ikke rare tapet, snakk om 80Mhz forskjell Er det slik PC oljebarna nå til dags har FØR konfirmasjonen? Før i tiden var det vel vanlig at pcen ble kjøpt med konfirmasjonspengene. Vel unike muligheter og gode priser på hardware har hjulpet en laaang vei. Allerede brukt 4K av konfe pengene da jeg kjøpte Rog swift brukt. Lånte av en snill sjel for å si det mildt Kjenner ingen andre på min alder med samme hw som meg, er jo en hobby tross alt. Endret 15. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 2x Titan X i 3440x1440 @144hz. Det er over dobbelte av 1080p i antall pixler. Og så pent på Witcher 3 er/blir, så tror jeg det blir minstekravet for å komme seg godt over 100 fps. Synsing of course ;-) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Skal ikke være så kjip, må nok kjøpe uansett^^ Siden 3 kort blir ref. ihvertfall til jeg får lagt de under vann til konf elns. Så må jeg nok gå ned til 1450Mhz, ikke rare tapet, snakk om 80Mhz forskjell Er det slik PC oljebarna nå til dags har FØR konfirmasjonen? Før i tiden var det vel vanlig at pcen ble kjøpt med konfirmasjonspengene. Vel unike muligheter og gode priser på hardware har hjulpet en laaang vei. Allerede brukt 4K av konfe pengene da jeg kjøpte Rog swift brukt. Lånte av en snill sjel for å si det mildt Kjenner ingen andre på min alder med samme hw som meg, er jo en hobby tross alt. Jeg har 3 ganger verdien i sykkel enn du har i pc Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Skal ikke være så kjip, må nok kjøpe uansett^^ Siden 3 kort blir ref. ihvertfall til jeg får lagt de under vann til konf elns. Så må jeg nok gå ned til 1450Mhz, ikke rare tapet, snakk om 80Mhz forskjell Er det slik PC oljebarna nå til dags har FØR konfirmasjonen? Før i tiden var det vel vanlig at pcen ble kjøpt med konfirmasjonspengene. Vel unike muligheter og gode priser på hardware har hjulpet en laaang vei. Allerede brukt 4K av konfe pengene da jeg kjøpte Rog swift brukt. Lånte av en snill sjel for å si det mildt Kjenner ingen andre på min alder med samme hw som meg, er jo en hobby tross alt. Jeg har 3 ganger verdien i sykkel enn du har i pc Sykkelen din koster 120K ny da regner jeg med? Damn nice. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Skal ikke være så kjip, må nok kjøpe uansett^^ Siden 3 kort blir ref. ihvertfall til jeg får lagt de under vann til konf elns. Så må jeg nok gå ned til 1450Mhz, ikke rare tapet, snakk om 80Mhz forskjell Er det slik PC oljebarna nå til dags har FØR konfirmasjonen? Før i tiden var det vel vanlig at pcen ble kjøpt med konfirmasjonspengene. Vel unike muligheter og gode priser på hardware har hjulpet en laaang vei. Allerede brukt 4K av konfe pengene da jeg kjøpte Rog swift brukt. Lånte av en snill sjel for å si det mildt Kjenner ingen andre på min alder med samme hw som meg, er jo en hobby tross alt. Jeg har 3 ganger verdien i sykkel enn du har i pc Sykkelen din koster 120K ny da regner jeg med? Damn nice. Brukte du 40.000 på pc av konfepengene? Endret 15. mars 2015 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå