ExpensiveGameFinder Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 christian har.. som i under 18Jaja seff. Det er mulig, men jeg jobber ikke med pc men ja jeg kunne sikkert fått mere for noe annet. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 det er ganske bra. en random lagerjobb i butikk 8t på en lørdag er under 200kr t med tilleggene og før skatt. jeg har 14.5 år skole inkludert vgs , har ikke sitti på latsiden iallefall. -------------------------------- skal poste luftklokka 980x4 så snart jeg får det i posten. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Ok Jeg jobber hos en dud i vw-veteran miljøet og der får jeg 120kr timen i en alder av 14. 160kr når jeg blir 16. Jeg trenger ikke styre med skatt etc Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Bra det, det er bare å stå på med slikt, du kommer til å få nytte av det senere - det kan jeg love deg. Skatt ja... Huff, tør ikke tenke på det en gang, regna ut min i dag, og det så ikke bra ut før selvangivelsen kommer. Men må ha Titan X fordet, bare må. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Bra det, det er bare å stå på med slikt, du kommer til å få nytte av det senere - det kan jeg love deg. Skatt ja... Huff, tør ikke tenke på det en gang, regna ut min i dag, og det så ikke bra ut før selvangivelsen kommer. Men må ha Titan X fordet, bare må. Havner det noe billig 970 på salg da? :P Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Det skal du ikke se bort i fra, med EK blokker i så fall. Men må få de først, og håper EK kommer med blokkene fort. Nizzen virket positiv, så klamrer meg fast til det. Endret 12. mars 2015 av bshagen Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Too bad jeg kjører luft og trenger ny kjøler til mitt nåværende kort Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Det skal du ikke se bort i fra, med EK blokker i så fall. Men må få de først, og håper EK kommer med blokkene fort. Nizzen virket positiv, så klamrer meg fast til det. Jeg er alltid possitiv 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Toppkort, så regner med at EK har fått et eksemplar? Linus og Jayz har fått hvert sitt i alle fall, og nå er det like før launch! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hehe, Om det hadde vært sånn hver helg det War^^ Det hadde vært noe.. Har prøvd å få jobb litt i nærheten, men folk vil ha minst 16 åringer, Jaja.. Er ikke så lenge til så spør jeg nærmeste Spar butikk Skal du kvitte deg med 980 korta i løpet av 2015 Nizzen? Er bare å vente på til de er verdt 2000Kr så tar man et Gud Assassin Creed Rogue (beste hittil imo) har vært så stabilt de siste timene, spilte 4timer i strekk.. helt perfekt^^ Torrent ftw^^ Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hvordan fikk du rouge gratis? Linke pm? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Skatt ja... Huff, tør ikke tenke på det en gang, regna ut min i dag, og det så ikke bra ut før selvangivelsen kommer. Men må ha Titan X fordet, bare må. Skatt er oppskrytt, jobb heller gratis så slipper du det tullet der Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hvordan fikk du rouge gratis? Linke pm? Du skulle gjerne fått linken, men fikk farmin til å laste ned for meg da jeg tipset han når jeg var på skolen igår Var ikke TPB.. Men ser noen har det ute der også. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Skatt ja... Huff, tør ikke tenke på det en gang, regna ut min i dag, og det så ikke bra ut før selvangivelsen kommer. Men må ha Titan X fordet, bare må. Skatt er oppskrytt, jobb heller gratis så slipper du det tullet der Det var det jeg sa også, men de gikk ikke med på den gitt.. Men er sikker på at jobben min gjerne vil sendt meg avgårde på jobb gratis, så kan jo alltids spørre de. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Tror dere det er mulig å få tak i blokker om 6mnd? Tenker like godt å ta det helt ut med drain port, enda en rad, osv alle de ekstra greiene som er fint å ha, mulig jeg vurderer de hot swap aktig greiene som jeg helt har glemt navnet på EDIT: AHA! Hurtigkoblinger het det... Endret 12. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 http://www.overclock.net/content/type/61/id/2386395/ 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Å herregud Nizzen, du gir meg problemer i buksa her... :-D Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Haha, håper det er bildet som gjør det og ikke nizzen som person Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Nizzen er ihvertfall ganske pen på bildet han bruker Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 æsj komplett er tom for evga 980 sc, kan gå for the win-kort som er samme griea, men da vil ett kort være annerledes inni og kuke med OCD Må evt kjøpe 4 FTW da Hvor ble det av alle kortene, 20+ på lager og på 3 min gone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå