Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå bøyer ikke kortene seg heller med "en-vifte"kjølere

Japp.

Kjølere som har flere enn fire fester, dvs. ikke bare er festet i hovedfestet rundt GPUen, men fordelt rundt på skjermkortet, vil strengt talt stive opp kortet. Mens andre produsenter som bla. EVGA (har sett flere, men husker ikke hvem) har kjørt en "bakplate" i fronten. dvs. den ser nesten ut som en alu-bakplate men brukt for kjøling av VRM og minne. Den vil på lik linje med bakplata stive opp skjermkortet.

 

Men ikke noe som slår en god full-vannblokk når det kommer til å stive opp da. Gjerne med feste i I/O sloten.

Faktisk aldri hatt/eid et skjermkort som flekser.

Lenke til kommentar

Noen som har evga SC 980?

Har CW på kortet og når viftene spinner opp lager den ene subbelyd som blir borte om jeg legger fingeren på det.

 

Skal legge det under vann, men burde vel rmae CW først :shrug:

Har 2 stk uten det problemet,eneste er forskjellige lys styrker på led skrifta som irriterer meg.

Lenke til kommentar

Mine 980 kort har litt CW med folding. ikke så mye som før da. I de spilla jeg spiller (Spiller nesten kun bf4, prøvd litt AC Rogue) så er det ingen whine overhodet. Så flott er det.

Derimot skal du legge dem under vann så slipper du vifte bråket fra kortet, men du sitter igjen med CW, enda værre spør du meg :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

hehe litt samme fetisj å se på de som på pene pike stumper ;-) men de skal under vann så fort fruen drar på ferie "tør ikke ta med ny hw når hun er hjemme "

så du har h100i til cpu og custom loop til gpu'er? Hvor mye kjøligere blir gpu temps da?

Neida har foreløpig kun h100i'en men den gir farlige temp da jeg ønsker mer fart.

Driver å kjøper inn til full loop,men må kjøpe inn litt gradvis da det er jaggu dyrt nok. Håper å få det på plass mai/juni

Lenke til kommentar

 

 

 

hehe litt samme fetisj å se på de som på pene pike stumper ;-) men de skal under vann så fort fruen drar på ferie "tør ikke ta med ny hw når hun er hjemme "

så du har h100i til cpu og custom loop til gpu'er? Hvor mye kjøligere blir gpu temps da?
Neida har foreløpig kun h100i'en men den gir farlige temp da jeg ønsker mer fart.

Driver å kjøper inn til full loop,men må kjøpe inn litt gradvis da det er jaggu dyrt nok. Håper å få det på plass mai/juni

Ok :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...