Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

så min 4790k er ikke helt gørrdårlig da når jeg kan kjøre 4.5Ghz @ 1.310v?

 

måtte dog opp i 1.359v for å klare 3dmark på 4.7Ghz...og ikke ga det mer enn ca 200 poeng bedre score heller.

Den er grådig ifho til min :p hvis jeg husker rett tar min 1.216v på 4.5ghz :p kan sende alle mine oc profiles imorra, hvis det er innteresse for det?

 

For meg ikke så spesielt siden jeg har X99, No offence :)

 

Har du klokket Cache også da, samt ram også da? Jeg klarer å kjøre Cpu med lavere volt med lavere cache og timings på ram. :p

Hva testet du stabiliteten med?

Lenke til kommentar

Og det er i Sverige. Pleier ikke prisene der å være litt høyere enn her på berget? Skal vi tippe 9K på nye Titan? :-)

EDIT:
Og hva med "980ti"? Hvis specs som hittil er kommer og de det spekuleres i enda, så gir vel det gode muligheter for en mindre Titan også? Litt sånn som med 980/970 binning, bare at nå blir det kanskje 6GB VRAM istedet på samme minnebus?

Jeg spør bare, fordi jeg er interessert i å høre hva dere her inne sier til dette. Dette er i alle fall utrolig interessant for meg siden jeg har bestemt meg for 2 stk GM200, og 2 stk GM200-Lite kan da absolutt være en god deal. :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Og det er i Sverige. Pleier ikke prisene der å være litt høyere enn her på berget? Skal vi tippe 9K på nye Titan? :-)

 

EDIT:

Og hva med "980ti"? Hvis specs som hittil er kommer og de det spekuleres i enda, så gir vel det gode muligheter for en mindre Titan også? Litt sånn som med 980/970 binning, bare at nå blir det kanskje 6GB VRAM istedet på samme minnebus?

 

Jeg spør bare, fordi jeg er interessert i å høre hva dere her inne sier til dette. Dette er i alle fall utrolig interessant for meg siden jeg har bestemt meg for 2 stk GM200, og 2 stk GM200-Lite kan da absolutt være en god deal. :)

Med nåtidens dollar-kurs er det nok ikke stor forskjell på svensk-norsk pris. De svenskene som bor på grensen drar til norge for å kjøpe elektronikk. Så noe må det være :p
Lenke til kommentar

 

 

 

maks 300w ut av esken med det opplegget.

Tanker om 1 kort vs 980 i sli mtp ren kraft?

 

Kanskje 980 korta blir billige og jeg tar med meg et 3 ^^

35-40% raskere enn et 980

 

SLI er fortsatt designet for benchmarking

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...