Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler jeg traff min chip ganske bra :p 4.7 på 1.270

Høres bra ut. Kjører 4,5 GHz @ 1,33v til daglig. Har forsøkt lavere, men da krasjer det til slutt etter noen timers spilling.

Er ok det. Jayztwocents trenger 1.35V elns for 4.5Ghz.

vel Gamefinder, du har jo en slik ussel 4 kjerners mainstream cpu :rofl:

Lenke til kommentar

så min 4790k er ikke helt gørrdårlig da når jeg kan kjøre 4.5Ghz @ 1.310v?

måtte dog opp i 1.359v for å klare 3dmark på 4.7Ghz...og ikke ga det mer enn ca 200 poeng bedre score heller.

Den er grådig ifho til min :p hvis jeg husker rett tar min 1.216v på 4.5ghz :p kan sende alle mine oc profiles imorra, hvis det er innteresse for det?
Lenke til kommentar

så min 4790k er ikke helt gørrdårlig da når jeg kan kjøre 4.5Ghz @ 1.310v?

måtte dog opp i 1.359v for å klare 3dmark på 4.7Ghz...og ikke ga det mer enn ca 200 poeng bedre score heller.

Den er grådig ifho til min :p hvis jeg husker rett tar min 1.216v på 4.5ghz :p kan sende alle mine oc profiles imorra, hvis det er innteresse for det?

For meg ikke så spesielt siden jeg har X99, No offence :)

Har du klokket Cache også da, samt ram også da? Jeg klarer å kjøre Cpu med lavere volt med lavere cache og timings på ram. :p

Hva testet du stabiliteten med?

Lenke til kommentar

Og det er i Sverige. Pleier ikke prisene der å være litt høyere enn her på berget? Skal vi tippe 9K på nye Titan? :-)

EDIT:
Og hva med "980ti"? Hvis specs som hittil er kommer og de det spekuleres i enda, så gir vel det gode muligheter for en mindre Titan også? Litt sånn som med 980/970 binning, bare at nå blir det kanskje 6GB VRAM istedet på samme minnebus?

Jeg spør bare, fordi jeg er interessert i å høre hva dere her inne sier til dette. Dette er i alle fall utrolig interessant for meg siden jeg har bestemt meg for 2 stk GM200, og 2 stk GM200-Lite kan da absolutt være en god deal. :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Og det er i Sverige. Pleier ikke prisene der å være litt høyere enn her på berget? Skal vi tippe 9K på nye Titan? :-)

EDIT:

Og hva med "980ti"? Hvis specs som hittil er kommer og de det spekuleres i enda, så gir vel det gode muligheter for en mindre Titan også? Litt sånn som med 980/970 binning, bare at nå blir det kanskje 6GB VRAM istedet på samme minnebus?

Jeg spør bare, fordi jeg er interessert i å høre hva dere her inne sier til dette. Dette er i alle fall utrolig interessant for meg siden jeg har bestemt meg for 2 stk GM200, og 2 stk GM200-Lite kan da absolutt være en god deal. :)

Med nåtidens dollar-kurs er det nok ikke stor forskjell på svensk-norsk pris. De svenskene som bor på grensen drar til norge for å kjøpe elektronikk. Så noe må det være :p
Lenke til kommentar

maks 300w ut av esken med det opplegget.

Tanker om 1 kort vs 980 i sli mtp ren kraft?

Kanskje 980 korta blir billige og jeg tar med meg et 3 ^^

35-40% raskere enn et 980

SLI er fortsatt designet for benchmarking

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...