Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Kan problemet mitt ha noe å gjør med at kort en og tre e i slott der det er støtte for pciex16 og kort 2 er i en slott der det er støtte for pciex8?

 

Ser i bios at kort 1 er linked as x16 mens kort 2 og 3 er linked as x8

 

Har et rampage extreme V hovedkort fra asus.

Kortene er i slott 1, 2 og 3 (edit: eller er vell i slott 1, 2 og 4 da, for å være helt rett.)

Endret av uggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hmm :hmm:

Litt vel mye vcore på GPU men sjekk minnet :)

 

Måler 1.45V under load på GPU

 

c19b016c_FSE8139.PNG

Kult, skal kose meg i kveld jeg også. Til nå har jeg bare fått brukt t-skjorta :p

 

Fortsatt bare testet på luft her men kommer vel til å teste litt på vann i helgen.

 

Minnet på KPE klokker veldig bra mens jeg ikke har fått core veldig høyt ennå.

 

Jeg er litt forundret over at 980 KPE banker vanlig 980 Classified med lavere core clock i Fire Strike Extreme.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm :hmm:

Litt vel mye vcore på GPU men sjekk minnet :)

 

Måler 1.45V under load på GPU

 

c19b016c_FSE8139.PNG

Kult, skal kose meg i kveld jeg også. Til nå har jeg bare fått brukt t-skjorta :p

 

Fortsatt bare testet på luft her men kommer vel til å teste litt på vann i helgen.

 

Minnet på KPE klokker veldig bra mens jeg ikke har fått core veldig høyt ennå.

 

Jeg er litt forundret over at 980 KPE banker vanlig 980 Classified med lavere core clock i Fire Strike Extreme.

 

Custom BIOS? Kingpin trikser med noe effektivitetsgreier vet jeg. Lover bra :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Hmm :hmm:

Litt vel mye vcore på GPU men sjekk minnet :)

 

Måler 1.45V under load på GPU

 

 

Kult, skal kose meg i kveld jeg også. Til nå har jeg bare fått brukt t-skjorta :p

 

Fortsatt bare testet på luft her men kommer vel til å teste litt på vann i helgen.

 

Minnet på KPE klokker veldig bra mens jeg ikke har fått core veldig høyt ennå.

 

Jeg er litt forundret over at 980 KPE banker vanlig 980 Classified med lavere core clock i Fire Strike Extreme.

 

Custom BIOS? Kingpin trikser med noe effektivitetsgreier vet jeg. Lover bra :)

 

Må være noe sånt ja

Lenke til kommentar

Christian med de rare stabilitets problemene sine XD

 

Minnet får litt articfacts på 2000Mhz i begynnelsen av en bf4 runde (etter noen eksplosjoner osv, kan jo være bf4 i seg selv da :hmm:) men resten av runda og neste går knirkefritt på 1518/2004Mhz, mens på 1518/1975 så får jeg problemer... tilfeldighet eller bare mine magiske overklokkings hender? :green:

Lenke til kommentar

Christian med de rare stabilitets problemene sine XD

 

Minnet får litt articfacts på 2000Mhz i begynnelsen av en bf4 runde (etter noen eksplosjoner osv, kan jo være bf4 i seg selv da :hmm:) men resten av runda og neste går knirkefritt på 1518/2004Mhz, mens på 1518/1975 så får jeg problemer... tilfeldighet eller bare mine magiske overklokkings hender? :green:

Velkommen tilbake :)
Lenke til kommentar

 

Christian med de rare stabilitets problemene sine XD

 

Minnet får litt articfacts på 2000Mhz i begynnelsen av en bf4 runde (etter noen eksplosjoner osv, kan jo være bf4 i seg selv da :hmm:) men resten av runda og neste går knirkefritt på 1518/2004Mhz, mens på 1518/1975 så får jeg problemer... tilfeldighet eller bare mine magiske overklokkings hender? :green:

Velkommen tilbake :)

 

Min lidenskap var aldri borte, men konto stengt :green:

Lenke til kommentar

 

 

Får 11956 i Firestrike med saker på stock.

 

4670k och EVGA SC gtx 980.

 

Ser ut till att vara i tråd med reviews.

Bara jävligt osäker på inställningar i Precision x. Något annan bench man kan testa oc med som inte fryser maskinen?

jeg får 11 700 med i7 4790k og 970
Stock? Nei. :p

 

Msi Afterburner er kanon^|^

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...