Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som også har hatt problem med at spill ikke vil gå i fullscreenmode når en har 3-way SLI.

 

Fungerte fint med 2-way

Aldri vært et problem her. Men det har skjedd, dog ikke med tri-SLI. Og da har det hjulpet å bruke ALT+ENTER (enter fullscreen mode), skru av og på windowed mode, eller en kombinasjon av dette, eventuelt deaktivere visse programmer, restarte maskinen, og i værste tilfelle finne en annen driver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Noen som også har hatt problem med at spill ikke vil gå i fullscreenmode når en har 3-way SLI.

 

Fungerte fint med 2-way

Aldri vært et problem her. Men det har skjedd, dog ikke med tri-SLI. Og da har det hjulpet å bruke ALT+ENTER (enter fullscreen mode), skru av og på windowed mode, eller en kombinasjon av dette, eventuelt deaktivere visse programmer, restarte maskinen, og i værste tilfelle finne en annen driver.

Brukt alt+enter, til lite nytte

Har restartet maskinen.

Fungerte ypperlig i går, satt inn 3. Kortet idag. Så ble det tull med fullscreen.

 

Btw.

Er det vanlig at det øverste kortet blir varmest ?

Lenke til kommentar

Uvanlig er det ikke.

 

Om det skjer kommer jo helt ann på luftdynamikken i PCen din, som igjen varierer fra HK, kabinett, vifter i kabinett, type vifte på skjermkort, og litt på monteringen av alt.

 

Varme stiger opp, så om det øverste faktisk er øverst, så vil det kunne være bittelitt varmere på grunn av det.

Men viktigere er hvor mye luft under vifta. Om det nederste har mer luft, så vil det øke luftflyten og den får bedre kjøling.

Kabler og annet vil endre luftflyten direkte fra viftene som suger inn luft i kabinettet og hvordan de sirkulerer.

Og kabler på utsiden som henger ned forran kortet kan også hindre litt luftflyt.

 

Uansett, forskjellig temperatur har ikke noe å si. For høy derimot, er ikke heldig.

 

Edit: Prøv å reinstaller driver. Kan være feil med spillet? Hva skjer om du deaktiverer 3-Way SLI? Og så om du aktiverer det igjen?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Uvanlig er det ikke.

 

Om det skjer kommer jo helt ann på luftdynamikken i PCen din, som igjen varierer fra HK, kabinett, vifter i kabinett, type vifte på skjermkort, og litt på monteringen av alt.

 

Varme stiger opp, så om det øverste faktisk er øverst, så vil det kunne være bittelitt varmere på grunn av det.

Men viktigere er hvor mye luft under vifta. Om det nederste har mer luft, så vil det øke luftflyten og den får bedre kjøling.

Kabler og annet vil endre luftflyten direkte fra viftene som suger inn luft i kabinettet og hvordan de sirkulerer.

Og kabler på utsiden som henger ned forran kortet kan også hindre litt luftflyt.

 

Uansett, forskjellig temperatur har ikke noe å si. For høy derimot, er ikke heldig.

 

Edit: Prøv å reinstaller driver. Kan være feil med spillet? Hva skjer om du deaktiverer 3-Way SLI? Og så om du aktiverer det igjen?

Ok, den er grei.

Kan prøve å reinstallere drivere og sjekke hva som skjer om jeg deaktiverer SLI.

 

Har opplevd det på 2 forskjellige spill, fra både steam og origin.

Skal sjekke det i morgen og gi deg en tilbakemelding.

Endret av uggy
Lenke til kommentar

Må kjøpe meg ett kort til jeg også, har fått tak i 3x swift , 1x Samsung 34" LED Curved S34E790C og 1x Samsung 27" LED Curved.

Kjærringa får den dårligste

 

http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:7642191

Hvis det er plass til 3 kort da.. de er gigantiske.

Og hvor får jeg HK-usb-post fra til OC-mini-hdmi-kabelen de krever :rofl:

Mener jeg har brukt to og bare har to på x99 WS

 

https://www.dustinhome.no/product/5010761119/iu01?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146122

:hmm:

Kjøpte en fra proshop og dustin, så får vi se hvem som leverer først :rofl:

Endret av War
Lenke til kommentar

Uvanlig er det ikke.

 

Om det skjer kommer jo helt ann på luftdynamikken i PCen din, som igjen varierer fra HK, kabinett, vifter i kabinett, type vifte på skjermkort, og litt på monteringen av alt.

 

Varme stiger opp, så om det øverste faktisk er øverst, så vil det kunne være bittelitt varmere på grunn av det.

Men viktigere er hvor mye luft under vifta. Om det nederste har mer luft, så vil det øke luftflyten og den får bedre kjøling.

Kabler og annet vil endre luftflyten direkte fra viftene som suger inn luft i kabinettet og hvordan de sirkulerer.

Og kabler på utsiden som henger ned forran kortet kan også hindre litt luftflyt.

 

Uansett, forskjellig temperatur har ikke noe å si. For høy derimot, er ikke heldig.

 

Edit: Prøv å reinstaller driver. Kan være feil med spillet? Hva skjer om du deaktiverer 3-Way SLI? Og så om du aktiverer det igjen?

Dessverre fortsatt samme problem :( flere tips?

 

Edit: Når jeg går i fullscreen mode på MGS Ground Zero, så vises ikke hele på den ene skjermen min, noe går over på den andre også .. rart problem!

Endret av uggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...