James Bond Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hvilket 970 kort er kjøligst? Kan hende jeg tar feil men MSI GTX 970 mener jeg er ganske kjøligst Med unntak av vannkjøling såklart. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 er det mulig og justere bare viftene på det ene skjermkortet? jeg har kun funnet slik en justerer alle skjermkortene. har asus 980 strix Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Varme er generelt ikke noenproblem på 970 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Noen som også har hatt problem med at spill ikke vil gå i fullscreenmode når en har 3-way SLI. Fungerte fint med 2-way Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Varme er generelt ikke noenproblem på 970 Om det var et svar til meg så lurte jeg på 980 ? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det samme med 980 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Noen som også har hatt problem med at spill ikke vil gå i fullscreenmode når en har 3-way SLI. Fungerte fint med 2-way Aldri vært et problem her. Men det har skjedd, dog ikke med tri-SLI. Og da har det hjulpet å bruke ALT+ENTER (enter fullscreen mode), skru av og på windowed mode, eller en kombinasjon av dette, eventuelt deaktivere visse programmer, restarte maskinen, og i værste tilfelle finne en annen driver. 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Noen som også har hatt problem med at spill ikke vil gå i fullscreenmode når en har 3-way SLI. Fungerte fint med 2-way Aldri vært et problem her. Men det har skjedd, dog ikke med tri-SLI. Og da har det hjulpet å bruke ALT+ENTER (enter fullscreen mode), skru av og på windowed mode, eller en kombinasjon av dette, eventuelt deaktivere visse programmer, restarte maskinen, og i værste tilfelle finne en annen driver. Brukt alt+enter, til lite nytte Har restartet maskinen. Fungerte ypperlig i går, satt inn 3. Kortet idag. Så ble det tull med fullscreen. Btw. Er det vanlig at det øverste kortet blir varmest ? Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hvilket 970 kort er kjøligst? Kan hende jeg tar feil men MSI GTX 970 mener jeg er ganske kjøligst Med unntak av vannkjøling såklart. Gigabytes G1 kjøler mener jeg Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Uvanlig er det ikke. Om det skjer kommer jo helt ann på luftdynamikken i PCen din, som igjen varierer fra HK, kabinett, vifter i kabinett, type vifte på skjermkort, og litt på monteringen av alt. Varme stiger opp, så om det øverste faktisk er øverst, så vil det kunne være bittelitt varmere på grunn av det. Men viktigere er hvor mye luft under vifta. Om det nederste har mer luft, så vil det øke luftflyten og den får bedre kjøling. Kabler og annet vil endre luftflyten direkte fra viftene som suger inn luft i kabinettet og hvordan de sirkulerer. Og kabler på utsiden som henger ned forran kortet kan også hindre litt luftflyt. Uansett, forskjellig temperatur har ikke noe å si. For høy derimot, er ikke heldig. Edit: Prøv å reinstaller driver. Kan være feil med spillet? Hva skjer om du deaktiverer 3-Way SLI? Og så om du aktiverer det igjen? Endret 25. februar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
War Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) er det mulig og justere bare viftene på det ene skjermkortet? jeg har kun funnet slik en justerer alle skjermkortene. har asus 980 strix Ja, bare hak av link/sync i for eks evga pre/msi after Endret 25. februar 2015 av War Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Uvanlig er det ikke. Om det skjer kommer jo helt ann på luftdynamikken i PCen din, som igjen varierer fra HK, kabinett, vifter i kabinett, type vifte på skjermkort, og litt på monteringen av alt. Varme stiger opp, så om det øverste faktisk er øverst, så vil det kunne være bittelitt varmere på grunn av det. Men viktigere er hvor mye luft under vifta. Om det nederste har mer luft, så vil det øke luftflyten og den får bedre kjøling. Kabler og annet vil endre luftflyten direkte fra viftene som suger inn luft i kabinettet og hvordan de sirkulerer. Og kabler på utsiden som henger ned forran kortet kan også hindre litt luftflyt. Uansett, forskjellig temperatur har ikke noe å si. For høy derimot, er ikke heldig. Edit: Prøv å reinstaller driver. Kan være feil med spillet? Hva skjer om du deaktiverer 3-Way SLI? Og så om du aktiverer det igjen? Ok, den er grei.Kan prøve å reinstallere drivere og sjekke hva som skjer om jeg deaktiverer SLI. Har opplevd det på 2 forskjellige spill, fra både steam og origin. Skal sjekke det i morgen og gi deg en tilbakemelding. Endret 25. februar 2015 av uggy Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Det kjøligste er det kortet med høyest asic som regel. Det er lotto, så umulig å vite annet enn å kjøpe 10+ kort og beholde de beste. Vil man ha skjermkortet veldig kjølig, så bruker man "waterchiller" 3-way 980 funker i fullscreen her Endret 25. februar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
War Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Må kjøpe meg ett kort til jeg også, har fått tak i 3x swift , 1x Samsung 34" LED Curved S34E790C og 1x Samsung 27" LED Curved. Kjærringa får den dårligste http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:7642191 Hvis det er plass til 3 kort da.. de er gigantiske. Og hvor får jeg HK-usb-post fra til OC-mini-hdmi-kabelen de krever Mener jeg har brukt to og bare har to på x99 WS https://www.dustinhome.no/product/5010761119/iu01?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146122 Kjøpte en fra proshop og dustin, så får vi se hvem som leverer først Endret 26. februar 2015 av War Lenke til kommentar
uggy Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Uvanlig er det ikke. Om det skjer kommer jo helt ann på luftdynamikken i PCen din, som igjen varierer fra HK, kabinett, vifter i kabinett, type vifte på skjermkort, og litt på monteringen av alt. Varme stiger opp, så om det øverste faktisk er øverst, så vil det kunne være bittelitt varmere på grunn av det. Men viktigere er hvor mye luft under vifta. Om det nederste har mer luft, så vil det øke luftflyten og den får bedre kjøling. Kabler og annet vil endre luftflyten direkte fra viftene som suger inn luft i kabinettet og hvordan de sirkulerer. Og kabler på utsiden som henger ned forran kortet kan også hindre litt luftflyt. Uansett, forskjellig temperatur har ikke noe å si. For høy derimot, er ikke heldig. Edit: Prøv å reinstaller driver. Kan være feil med spillet? Hva skjer om du deaktiverer 3-Way SLI? Og så om du aktiverer det igjen? Dessverre fortsatt samme problem flere tips? Edit: Når jeg går i fullscreen mode på MGS Ground Zero, så vises ikke hele på den ene skjermen min, noe går over på den andre også .. rart problem! Endret 26. februar 2015 av uggy Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Får man bedre ytelse med 970 SLI en med en 980? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Hmm Litt vel mye vcore på GPU men sjekk minnet Måler 1.45V under load på GPU Endret 26. februar 2015 av Minhund Lenke til kommentar
C64C Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hmm Litt vel mye vcore på GPU men sjekk minnet Måler 1.45V under load på GPU Står det 4554 Mhz på minnet? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hmm Litt vel mye vcore på GPU men sjekk minnet Måler 1.45V under load på GPU Står det 4554 Mhz på minnet? Ja men detr har ikke så mye å si om det står 2277 MHz, 4554 MHz eller 9108 MHz, den siste er jo uansett den effektive minnefrekvensen ikke sant. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Får man bedre ytelse med 970 SLI en med en 980? ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå