Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult Minhund! Kortet mitt kommer i dag, men jeg har fortsatt ikke fått svar fra EVGA så jeg er skeptisk til å plukke opp kortet. EVGA EU er så utrolig mye dårligere enn EVGA US. Er greit sur nå, for å si det sånn...

 

Jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine og fikk dette svaret fra EVGA i dag:

 

 

 

Hello,

 

thank you for your email. Unfortunately, Mr. Ungermann has been away from the office for the last week, we apologise for any delays this may have caused. If there is a refund still owing to you, please respond with all the account details so that we can forward this to the Accounting Dept. to investigate.

Lenke til kommentar

Gjør en test på forhånd at den står korrekt og godt mot underlaget. Påfør deretter lim og press alt sammen. Er det splinter du finner, eller som sitter svakt fast, så kan man feste dette før man fester hele greia.

 

Obs: Drøy dog ikke for lenge med å presse sammen. Uten press så herder limet etter mer enn 30 sekunder. Men herder nesten umiddelbart når du presser sammen.

 

Kan også anbefale å lime sammen noe annet plastikkdrit på forhånd, bare så man får en følelse av hvordan det funker. :)

Lenke til kommentar

 

Kult Minhund! Kortet mitt kommer i dag, men jeg har fortsatt ikke fått svar fra EVGA så jeg er skeptisk til å plukke opp kortet. EVGA EU er så utrolig mye dårligere enn EVGA US. Er greit sur nå, for å si det sånn...

 

Jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine og fikk dette svaret fra EVGA i dag:

 

 

 

Hello,

 

thank you for your email. Unfortunately, Mr. Ungermann has been away from the office for the last week, we apologise for any delays this may have caused. If there is a refund still owing to you, please respond with all the account details so that we can forward this to the Accounting Dept. to investigate.

 

Latterlig dårlige greier. Forrige gang ble det som sagt gjort riktig, denne gangen er det vesentlig større beløp det er snakk om. Sykt kjipt å må sende kortet i retur, da må man jo legge ved tollpapirer og få refundert momsen her også osv osv. Gidder ikke betale 9000 spenn for kortet, det er sikkert

Lenke til kommentar

Se på det som å støtte den tyske stat, om regimet faller og WW3 bryter ut så vil man ikke føle skyld.

 

Men pakkene er jo behandlet med prisen den hadde, må dere få nye papirer da og tollfolka refakurere.

Kommer til å ta år.

Vet, derfor jeg er forbanna. Fikk også svar:

 

 

Sorry for the no reply I know there has been a little bit of sickness in the team I am chasing an answer for you at the moment.

 

I am told your invoice should be without German VAT usually but I need to double check.

 

I am sorry for the slow replies.

 

Thanks

Ben

 

Helt ubrukelig med andre ord. Burde ikke være så jævlig vanskelig å sjekke da jeg ga dem ordrenummeret og fakturanummeret mitt.

Lenke til kommentar

 

Se på det som å støtte den tyske stat, om regimet faller og WW3 bryter ut så vil man ikke føle skyld.

 

Men pakkene er jo behandlet med prisen den hadde, må dere få nye papirer da og tollfolka refakurere.

Kommer til å ta år.

Vet, derfor jeg er forbanna. Fikk også svar:

 

 

Sorry for the no reply I know there has been a little bit of sickness in the team I am chasing an answer for you at the moment.

 

I am told your invoice should be without German VAT usually but I need to double check.

 

I am sorry for the slow replies.

 

Thanks

Ben

 

Helt ubrukelig med andre ord. Burde ikke være så jævlig vanskelig å sjekke da jeg ga dem ordrenummeret og fakturanummeret mitt.

 

Da fikk jeg pengene mine tilbake fra EVGA :D

Lenke til kommentar

 

 

Se på det som å støtte den tyske stat, om regimet faller og WW3 bryter ut så vil man ikke føle skyld.

 

Men pakkene er jo behandlet med prisen den hadde, må dere få nye papirer da og tollfolka refakurere.

Kommer til å ta år.

Vet, derfor jeg er forbanna. Fikk også svar:

 

 

Sorry for the no reply I know there has been a little bit of sickness in the team I am chasing an answer for you at the moment.

 

I am told your invoice should be without German VAT usually but I need to double check.

 

I am sorry for the slow replies.

 

Thanks

Ben

 

Helt ubrukelig med andre ord. Burde ikke være så jævlig vanskelig å sjekke da jeg ga dem ordrenummeret og fakturanummeret mitt.

 

Da fikk jeg pengene mine tilbake fra EVGA :D

 

Samme! €123 ble kreditert. Driter en lang lang kabel i de par hundre kronene jeg må betale ekstra i moms, nå blir totalprisen på kortet 7200 kr som fortsatt er mindre enn jeg måtte betalt her :)

 

Nå må jeg bare få det jævla kortet. UPS er helt latterlig trege innad i Norge.

Endret av DuraN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Se på det som å støtte den tyske stat, om regimet faller og WW3 bryter ut så vil man ikke føle skyld.

 

Men pakkene er jo behandlet med prisen den hadde, må dere få nye papirer da og tollfolka refakurere.

Kommer til å ta år.

Vet, derfor jeg er forbanna. Fikk også svar:

 

 

Sorry for the no reply I know there has been a little bit of sickness in the team I am chasing an answer for you at the moment.

 

I am told your invoice should be without German VAT usually but I need to double check.

 

I am sorry for the slow replies.

 

Thanks

Ben

 

Helt ubrukelig med andre ord. Burde ikke være så jævlig vanskelig å sjekke da jeg ga dem ordrenummeret og fakturanummeret mitt.

 

Da fikk jeg pengene mine tilbake fra EVGA :D

 

Fikk også oppdatert faktura i samme slengen så jeg kan søke refundering på deler av momsbeløpet. Tar vel sin tid, men greit å prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...