Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Latterlig!

 

Wattmeter fra Clas'ern viser max load fra veggen på 692w :rofl: med 5960x @4500mhz og 3x gtx980 @ "stock 1450mhz"

 

Visste faktisk ikkje at det trakk SÅ lite!

 

Testen var firestrike extreme, og det var i "combined" testen det var høyest load.

 

Litt overkill med 2x ax1200i. Faktisk overkill med bare èn Antec 1300w også :p

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må kjøpe et HK med pci-x1 øverst da for lyd , så sette i 3 i SLI

 

Hater at man ikke kan få tak i et kort med plass til 4 kort lett + raidkontrollere, typsik 16 x 16x

 

Bruker Asrock x99 WS 10GB lan med 2x plx chipper. PLX gjør at man får 16x pci-e 3.0 x 4. Alikavel blir det konflikt pga mangel på "resurser" som det står i devicemanager.

 

Elendig at man ikkje kan ha på ALT man vil. Litt kult at det er 2x 10GB lan porter på kortet da. Dog har jeg bare singleport adapter i den andre riggen.

 

Noen hovedkort har også mangel på minne i bios. Dette gjør at man ikkje kan ha mere enn 3stk raidkontrollere. Sist jeg sjekket dette var dog på et x58 oppsett. Vet ikkje om "bios" har fått mere minne til dette formålet.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Latterlig!

 

Wattmeter fra Clas'ern viser max load fra veggen på 692w :rofl: med 5960x @4500mhz og 3x gtx980 @ "stock 1450mhz"

 

Visste faktisk ikkje at det trakk SÅ lite!

 

Testen var firestrike extreme, og det var i "combined" testen det var høyest load.

 

Litt overkill med 2x ax1200i. Faktisk overkill med bare èn Antec 1300w også :p

dette kunne jeg fortalt deg om du hadde spurt :p

 

9590 min @ 4,7 med 2x 670 windforce OC (moderat overklokk) trakk ca 540 watt. jeg tipper 4790k min @ 4.5 med 2x 970 @ 1450/7500 som jeg kjører nå trekker ca det samme.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Nizzen, prøvd og folde med alle komponentene inkludert Cpu? ^|^

 

ja, men cpu hjelper ikkje en dritt poengmessig, så da gave jeg f.. i cpu. Folder med 4 kjerner avogtil :p

 

 

Er det noen som har problemer med å overklokke minnet på gtx 980/970 med den aller nyeste driveren?

 

JEg får ikkje overklokket minnet med den nyeste driveren, men gikk tilbake til forige driver, så funka det med en gang. Snedige greier.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Minnet funker på 1976mhz her, får det ikke opp til 2000Mhz plager meg :p

Har du montert vifte i sidedøren?

 

Tviler på folk vil selge kjølingen, BSHagen har jo 2 kort under vann, kan jo spørre han, personlig hadde jeg aldri solgt en kjøler til et kort som koster 3.5K, fordi jeg mister garantien..

 

EDIT: Kraken G10 fungerer jo forsåvid, kjøp en H75 og bracketen så kjører du på med ``jalla`` vannkjøling ^^ :)

Du mister uansett garantien på strix når du tar av orginalkjølingen ;) Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

 

Minnet funker på 1976mhz her, får det ikke opp til 2000Mhz plager meg :p

Har du montert vifte i sidedøren?

 

Tviler på folk vil selge kjølingen, BSHagen har jo 2 kort under vann, kan jo spørre han, personlig hadde jeg aldri solgt en kjøler til et kort som koster 3.5K, fordi jeg mister garantien..

 

EDIT: Kraken G10 fungerer jo forsåvid, kjøp en H75 og bracketen så kjører du på med ``jalla`` vannkjøling ^^ :)

Du mister uansett garantien på strix når du tar av orginalkjølingen ;)

 

Mister ikke garanti om du setter den på igjen om du må sende tilbake på RMA vel?

Har aldri vært noe problem med noen av kortene jeg har hatt, så dersom du ikke har hatt det problemet selv så er det dumt å spre slik informasjon.

EVGA sier selv at det ikke spiller noen rolle så lenge det ikke er fysisk skade på kortet.

 

Litt mer luft klokking her :p

 

2074c0b5_3d1123193.PNG

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Mister ikke garanti om du setter den på igjen om du må sende tilbake på RMA vel?

Har aldri vært noe problem med noen av kortene jeg har hatt, så dersom du ikke har hatt det problemet selv så er det dumt å spre slik informasjon.

EVGA sier selv at det ikke spiller noen rolle så lenge det ikke er fysisk skade på kortet.

Jo, på Asus Strix så mister man garantien :/ De har satt på noen stickers på skruene, slik at hvis de ødelegges så mister du garantien..

http://s36.photobucket.com/user/r3v3nant/media/PC%20MISC/STRIX-tamper-sticker_zps727d80a8.png.html

Kanskje mulig å lage sine egne slike og sette på igjen? Eller bare plukke de forsiktig av med en pinsett og sette de på igjen når de skal sendes inn?

Lenke til kommentar

 

Mister ikke garanti om du setter den på igjen om du må sende tilbake på RMA vel?

Har aldri vært noe problem med noen av kortene jeg har hatt, så dersom du ikke har hatt det problemet selv så er det dumt å spre slik informasjon.

EVGA sier selv at det ikke spiller noen rolle så lenge det ikke er fysisk skade på kortet.

Jo, på Asus Strix så mister man garantien :/ De har satt på noen stickers på skruene, slik at hvis de ødelegges så mister du garantien..

http://s36.photobucket.com/user/r3v3nant/media/PC%20MISC/STRIX-tamper-sticker_zps727d80a8.png.html

Kanskje mulig å lage sine egne slike og sette på igjen? Eller bare plukke de forsiktig av med en pinsett og sette de på igjen når de skal sendes inn?

 

Hmm, da er det slutt med ASUS GPU'er her i hvertfall men det er vel bare å ta de pent av og sette de på igjen ved RMA

Lenke til kommentar

Noen som har Fc4 problemer?

 

Fyfaen for et ødelagt spill, det fryser, om jeg prøver og lagre fungerer ikke tastatur og mus (fungerer om jeg tabber ut av spillet) om jeg dør så blir skjermen svart...

 

Etter og ha foldet i nesten et døgn på 1518Mhz så klikker spillet etter 5 min...

 

Gikk tilbake til 347.25 så skal jeg se om jeg får det mer stabilt :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...