Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som sliter med og få lik volt og klokk på 980 korta i sli (Evt 600 og 700 serien også)

 

Ene kortet har asic på 65%, mens andre har 70¤C (Det kan benche nesten 1600Mhz i firestrike)

 

Får ikke minnet stabilt på 2000Mhz pga første ``dårlige`` kort. den har volt på 1.216V sammenligned med den andre som stock er 1.200V.

 

Noen fiks elns?

 

Fordi begge kortene skal være på samme frekevens right?

 

Også, eneste måten og få ned VRM er og få ny heatsink på hk? Pc`en slo seg av med 4.75Ghz 1.320V, så kjører 4.5Ghz 1.220V, skal ikke ha noe og si selv med 2 kort regner jeg med.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Noen som sliter med og få lik volt og klokk på 980 korta i sli (Evt 600 og 700 serien også)

 

Ene kortet har asic på 65%, mens andre har 70¤C (Det kan benche nesten 1600Mhz i firestrike)

 

Får ikke minnet stabilt på 2000Mhz pga første ``dårlige`` kort. den har volt på 1.216V sammenligned med den andre som stock er 1.200V.

 

Noen fiks elns?

 

Fordi begge kortene skal være på samme frekevens right?

 

Også, eneste måten og få ned VRM er og få ny heatsink på hk? Pc`en slo seg av med 4.75Ghz 1.320V, så kjører 4.5Ghz 1.220V, skal ikke ha noe og si selv med 2 kort regner jeg med.

 

Forskjellig "volt" er pga forskjelligVID. JEg har forskjellig spenning på alle korta som er i SLI. Dette skjer automagisk.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Noen som sliter med og få lik volt og klokk på 980 korta i sli (Evt 600 og 700 serien også)

 

Ene kortet har asic på 65%, mens andre har 70¤C (Det kan benche nesten 1600Mhz i firestrike)

 

Får ikke minnet stabilt på 2000Mhz pga første ``dårlige`` kort. den har volt på 1.216V sammenligned med den andre som stock er 1.200V.

 

Noen fiks elns?

 

Fordi begge kortene skal være på samme frekevens right?

 

Også, eneste måten og få ned VRM er og få ny heatsink på hk? Pc`en slo seg av med 4.75Ghz 1.320V, så kjører 4.5Ghz 1.220V, skal ikke ha noe og si selv med 2 kort regner jeg med.

 

Forskjellig "volt" er pga forskjelligVID. JEg har forskjellig spenning på alle korta som er i SLI. Dette skjer automagisk.

 

Forskjellen er enda større ved Oc, 1.250V vs 1.236V.. Jaja får vel leve med det..

 

Takk for svar! :).

Lenke til kommentar

 

Kjører like greit 1455Mhz med stock volt, er ikke verdt det for en enkstra 50Mhz ekstra med full voltøkning :p

den ekstra spenningen på GPU har absolut ingenting å si hva levetid angår. mat på maks - alltid på nVidia kort. skader på ingen måte..!

 

Ikke derfor, fordi kortet kommer til og dø før reklamasjonstiden går ut, med fihvertfall :p

 

Er bare at det er vanskelig og balansere volt og klokk på begge. De får ikke lik klokk, helt umulig med volt økning :p

 

Men om du har et tips til og få balansert de (ene kortet er 1.250V, andre er 1.237V med maks volt økning, why? I dont know :p

Lenke til kommentar

 

vet ikke hvorr jeg skal poste det, så poster det her :p :

 

Er det noen som selger en av viftene som sitter på en 960/970/980 strix? trenger kun en,

Kan jeg spørre hva faen du har gjort? :dremel:

 

Hadde en idiot på besøk :hm: som fant ut at det var en god ide og ta av sidepanelet, sette viftene på 100% og putte fingeren inni :w00t: så nå leter jeg etter replacement, hvis ikke får superlim holde :hmm:

Lenke til kommentar

 

 

 

Hadde en idiot på besøk :hm: som fant ut at det var en god ide og ta av sidepanelet, sette viftene på 100% og putte fingeren inni :w00t: så nå leter jeg etter replacement, hvis ikke får superlim holde :hmm:

 

 

Lol, høres ikke ut som han er den skarpeste kniven i skuffen.

 

der har du helt rett: Han nekter også betaling for erstatning...

 

Snakk med foreldrene, fikser nok susen det. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hadde en idiot på besøk :hm: som fant ut at det var en god ide og ta av sidepanelet, sette viftene på 100% og putte fingeren inni :w00t: så nå leter jeg etter replacement, hvis ikke får superlim holde :hmm:

 

 

Lol, høres ikke ut som han er den skarpeste kniven i skuffen.

 

der har du helt rett: Han nekter også betaling for erstatning...

 

Snakk med foreldrene, fikser nok susen det. :p

 

jeg har prøvd det, men han er fra sånn "sosse-hjem" missforstå meg rett. Og de sa bare: "men han ble jo skadet, også våger du å spørre om erstatning" :eek: så hvis jeg vet hvor mange mm viftene er kjøper jeg en ny helst identisk men hvertfal lik mm vifte

Lenke til kommentar

http://www.ebay.com/itm/ASUS-STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5-Heatsink-Fans-Backplate-Box-ONLY-UNUSED-/171686667673?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27f952a599

Det är illa tillstånder när det är "supersalg" på komplett och inte ett 980 med i det. (alla provar bli av med gainwardkortet)

 

Flera tusen kort på lager i norge kan slå fel om AMD kommer med något at konkurrera med fort.

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hadde en idiot på besøk :hm: som fant ut at det var en god ide og ta av sidepanelet, sette viftene på 100% og putte fingeren inni :w00t: så nå leter jeg etter replacement, hvis ikke får superlim holde :hmm:

 

 

Lol, høres ikke ut som han er den skarpeste kniven i skuffen.

 

der har du helt rett: Han nekter også betaling for erstatning...

 

Snakk med foreldrene, fikser nok susen det. :p

 

jeg har prøvd det, men han er fra sånn "sosse-hjem" missforstå meg rett. Og de sa bare: "men han ble jo skadet, også våger du å spørre om erstatning" :eek: så hvis jeg vet hvor mange mm viftene er kjøper jeg en ny helst identisk men hvertfal lik mm vifte

 

Hva faen, når man er så dum og sette fingeren i en vifte som kjører på 2500Rpm :p (elns) Så blir han jo skadet -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...