Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Har bencha med boblejakke selv jeg :D

 

Btw minhund, du har bestilt KPE?

Har lagt inn pre-order på 2 stk ja :D

 

 

YES :new_woot:

GTX 980 Classified 1706 MHz på core i Fire Strike Ultra PÅ LUFT :D

 

5d3bac11_FSU4237.PNG

Uten artifacts?

 

Ehhhh skjønner ikke hva du mener :p

 

Morsomt! Blir bare ett på meg, kan kjøpe det ene ditt når GM200 kommer? ;)

 

Ser ut som vi ender på rett under 8k pr kort med moms. Kjipt å betale moms både i Tyskland og Norge...

 

Det er iallefall bekrefta vannblokk til kortet fra EK. De utsatte 980 Matrix-blokka for å lage blokk til KPE :D

 

Da har i hvertfall jeg 2 stk GTX 980 Kingpin Edition på vei :w00t::w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Har bencha med boblejakke selv jeg :D

 

Btw minhund, du har bestilt KPE?

Har lagt inn pre-order på 2 stk ja :D

 

YES :new_woot:

GTX 980 Classified 1706 MHz på core i Fire Strike Ultra PÅ LUFT :D

 

5d3bac11_FSU4237.PNG

Uten artifacts?

Ehhhh skjønner ikke hva du mener :p

Morsomt! Blir bare ett på meg, kan kjøpe det ene ditt når GM200 kommer? ;)

 

Ser ut som vi ender på rett under 8k pr kort med moms. Kjipt å betale moms både i Tyskland og Norge...

 

Det er iallefall bekrefta vannblokk til kortet fra EK. De utsatte 980 Matrix-blokka for å lage blokk til KPE :D

Da har i hvertfall jeg 2 stk GTX 980 Kingpin Edition på vei :w00t::w00t:

Til 16k xD hadde fått det til 12

Lenke til kommentar

 

Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt :rofl::rofl:

Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake.

 

Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen?

 

Koster peng å sende tilbake, 3vs 5 års garanti osv.. ;)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

 

Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt :rofl::rofl:

Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake.

 

Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen?

Koster peng å sende tilbake, 3vs 5 års garanti osv.. ;)
Men hva vil da bli forskjellen på meg og hund sin ordre mtp garanti? Så vidt jeg skjønte bestilte han og fra tyskland, og kan ikke se at en eu avtale kan gjøre garantien dårliger :O

 

Kan kanskje virkes som frekk men lurer bare hvordan det funker :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt :rofl::rofl:

Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake.

 

Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen?

Koster peng å sende tilbake, 3vs 5 års garanti osv.. ;)
Men hva vil da bli forskjellen på meg og hund sin ordre mtp garanti? Så vidt jeg skjønte bestilte han og fra tyskland, og kan ikke se at en eu avtale kan gjøre garantien dårliger :O

 

Kan kanskje virkes som frekk men lurer bare hvordan det funker :)

 

980 KPE kan uansett ikke bestilles i Norge på en god stund om den noen gang kommer hit.

EVGA har alltid vært bra på RMA og garanti

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt :rofl::rofl:

Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake.

 

Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen?

Koster peng å sende tilbake, 3vs 5 års garanti osv.. ;)
Men hva vil da bli forskjellen på meg og hund sin ordre mtp garanti? Så vidt jeg skjønte bestilte han og fra tyskland, og kan ikke se at en eu avtale kan gjøre garantien dårliger :O

 

Kan kanskje virkes som frekk men lurer bare hvordan det funker :)

 

980 KPE kan uansett ikke bestilles i Norge på en god stund om den noen gang kommer hit.

EVGA har alltid vært bra på RMA og garanti

 

Har snakket med eVGA selv da 780 classy tok fyr, de tilbydde en UPS (eller IPS) til og hente på døra og sende tilbake til tyskland kostnadfritt. Takket høflig nei og valgte og ta komplett sin Rma og få refund :)

 

Så knall er Evga ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...