Christian Thork Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Jeg har jo Define R5, så blir 1 slott i mellom kortene, burde jeg legge til en 140mm vifte på siden til kortene? skal den være exhaust eller intake da? Endret 17. februar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Intake i så fall. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Har bencha med boblejakke selv jeg Btw minhund, du har bestilt KPE? Har lagt inn pre-order på 2 stk ja YES GTX 980 Classified 1706 MHz på core i Fire Strike Ultra PÅ LUFT Uten artifacts? Ehhhh skjønner ikke hva du mener Morsomt! Blir bare ett på meg, kan kjøpe det ene ditt når GM200 kommer? Ser ut som vi ender på rett under 8k pr kort med moms. Kjipt å betale moms både i Tyskland og Norge... Det er iallefall bekrefta vannblokk til kortet fra EK. De utsatte 980 Matrix-blokka for å lage blokk til KPE Da har i hvertfall jeg 2 stk GTX 980 Kingpin Edition på vei 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Har bencha med boblejakke selv jeg Btw minhund, du har bestilt KPE? Har lagt inn pre-order på 2 stk ja YES GTX 980 Classified 1706 MHz på core i Fire Strike Ultra PÅ LUFT Uten artifacts? Ehhhh skjønner ikke hva du mener Morsomt! Blir bare ett på meg, kan kjøpe det ene ditt når GM200 kommer? Ser ut som vi ender på rett under 8k pr kort med moms. Kjipt å betale moms både i Tyskland og Norge... Det er iallefall bekrefta vannblokk til kortet fra EK. De utsatte 980 Matrix-blokka for å lage blokk til KPE Da har i hvertfall jeg 2 stk GTX 980 Kingpin Edition på vei Til 16k xD hadde fått det til 12 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hmm kosta bare 13k men jeg må vel betale MVA på de antar jeg Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake. Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake. Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen? Koster peng å sende tilbake, 3vs 5 års garanti osv.. Endret 17. februar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake. Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen? Koster peng å sende tilbake, 3vs 5 års garanti osv.. Men hva vil da bli forskjellen på meg og hund sin ordre mtp garanti? Så vidt jeg skjønte bestilte han og fra tyskland, og kan ikke se at en eu avtale kan gjøre garantien dårliger :O Kan kanskje virkes som frekk men lurer bare hvordan det funker Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Fakk, glemte at han ikke bestilte i norge^^ Men hva vil da bli forskjellen på meg og hund sin ordre mtp garanti? Så vidt jeg skjønte bestilte han og fra tyskland, og kan ikke se at en eu avtale kan gjøre garantien dårliger :OKan kanskje virkes som frekk men lurer bare hvordan det funker Jaja, nok off topic dette her 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake. Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen? Koster peng å sende tilbake, 3vs 5 års garanti osv.. Men hva vil da bli forskjellen på meg og hund sin ordre mtp garanti? Så vidt jeg skjønte bestilte han og fra tyskland, og kan ikke se at en eu avtale kan gjøre garantien dårliger :O Kan kanskje virkes som frekk men lurer bare hvordan det funker 980 KPE kan uansett ikke bestilles i Norge på en god stund om den noen gang kommer hit. EVGA har alltid vært bra på RMA og garanti Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Tror ikke Mydog vil lide stort av de fire lappene, har har jo ihvertfall garanti om noe går skejvt Det vil jo jeg ha og hvis jeg bestiller til finland, og får problemer så er det bare sende tilbake. Men hvordan er set med stepup? Må man betale toll av varen når det passerer grensen? Koster peng å sende tilbake, 3vs 5 års garanti osv.. Men hva vil da bli forskjellen på meg og hund sin ordre mtp garanti? Så vidt jeg skjønte bestilte han og fra tyskland, og kan ikke se at en eu avtale kan gjøre garantien dårliger :O Kan kanskje virkes som frekk men lurer bare hvordan det funker 980 KPE kan uansett ikke bestilles i Norge på en god stund om den noen gang kommer hit. EVGA har alltid vært bra på RMA og garanti Har snakket med eVGA selv da 780 classy tok fyr, de tilbydde en UPS (eller IPS) til og hente på døra og sende tilbake til tyskland kostnadfritt. Takket høflig nei og valgte og ta komplett sin Rma og få refund Så knall er Evga ja Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Litt morro her, bare så synd at det er så "varmt" ute i dag Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hva med å benche uten kabelrot finnes det tru.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hva med å benche uten kabelrot finnes det tru.. Meh, hvem bryr seg om kabelrot når det kun er maks ytelse som teller. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hmm kjøpe Kingpin korta nå som GM200 kommer snart....okay... Make me understand that. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hmm kjøpe Kingpin korta nå som GM200 kommer snart....okay... Make me understand that. Den er vel lett, kjøper jo GM200 når de kommer også og når jeg er lei Kingpin korta så havner de på brukten Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hmm kjøpe Kingpin korta nå som GM200 kommer snart....okay... Make me understand that. Snart og snart... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hmm kjøpe Kingpin korta nå som GM200 kommer snart....okay... Make me understand that. Snart og snart... Ja når kommer de egentlig?? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå