Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^

Kan jeg spørre hvor mange points du får hver dag?

Har samme kort men nådde bare 204 000 av en eller annen underlig grunn

Vel, forunderlig nok har jeg bare tjent 50 000 points nå, selv om pc sto på om natta. Er ikke sikkert den har folda hele tiden, ikke vet jeg. Det merkelige var at i sta hadde jeg 36000 points og i løpet av 10 min så er den oppe i 50 000. Skjønner ingenting jeg :p Dette ifølge webcontrol.

 

EDIT: Står i control panelet i selve FAH at jeg får 57000 points per day. Hva er galt? Har den på full rulle her.

Endret av Harribo25
Lenke til kommentar

 

^^

Så hvis det hadde bært aktuelt for meg hadde det bare kostet 6k :p

``Bare`` :p

 

Stress med garanti, for om man skal ha KPE så klarer man nok og drepe det, er vel deg DuraN som er flink til å drepe biosene på kortene? :p

 

Flink? Er én BIOS som har daua. Den har jo i tillegg daua av seg selv, feil på produktet er ingen sikra mot.

Lenke til kommentar

 

^^

Kan jeg spørre hvor mange points du får hver dag?

Har samme kort men nådde bare 204 000 av en eller annen underlig grunn

Vel, forunderlig nok har jeg bare tjent 50 000 points nå, selv om pc sto på om natta. Er ikke sikkert den har folda hele tiden, ikke vet jeg. Det merkelige var at i sta hadde jeg 36000 points og i løpet av 10 min så er den oppe i 50 000. Skjønner ingenting jeg :p Dette ifølge webcontrol.

 

EDIT: Står i control panelet i selve FAH at jeg får 57000 points per day. Hva er galt? Har den på full rulle her.

 

 

Du må registrere passkey og levere 10 jobber som vil gi bonus før du får registrert bonus på din bruker (til å starte med får du bare base poeng, det er mye mindre enn det som vises i klient).

Har du registrert passkey?

Her er mine 980 Strix kort i aksjon.

post-326544-0-66932000-1424193542_thumb.jpg

Lenke til kommentar

^^

Ja men burde ikke ppd alltid være lik? Min 970 clocked (se signatur) gjør bare 204k ...

 

Du burde ligge nærmere 300k PPD dersom du kun har ett kort i maskinen. Faktisk bør du ligge litt over 300k.

 

Alle dine specs fra signatur forteller meg at du har alt som trengs for å oppnå 300k PPD. Men QRB faller med en gang du pauser en jobb, eller fortsetter der du stoppet før osv.. du må folde en jobb 100% fra du starter til den er ferdig.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...