ExpensiveGameFinder Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 ^^ Så hvis det hadde bært aktuelt for meg hadde det bare kostet 6k Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 ^^ Så hvis det hadde bært aktuelt for meg hadde det bare kostet 6k ``Bare`` Stress med garanti, for om man skal ha KPE så klarer man nok og drepe det, er vel deg DuraN som er flink til å drepe biosene på kortene? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Gpu er vel det siste jeg hadde kjøpt uten for noreg. Kanskje 30 rmaer. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Stress med garanti, for om man skal ha KPE så klarer man nok og drepe det, er vel deg DuraN som er flink til å drepe biosene på kortene? Ja, disse trønderne er ikke så flinke til å ta vare på utstyret sitt. Endret 17. februar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Ironisk nok rører jeg verken pcen eller kortet, det står urørt 24/7 , men når de kjøper inn deler til skjermkortene for 0,33$ pr tonn, så går det til dundas læll. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jaja, Om mitt 780Ti der oppe blir drept/dør så gjør det meg ingen ting Enten enda et 980 ellers blir det dedikert som det er nå, uansett hva som er best når det dør Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Ironisk nok rører jeg verken pcen eller kortet, det står urørt 24/7 , men når de kjøper inn deler til skjermkortene for 0,33$ pr tonn, så går det til dundas læll.I know. Med ditt bruk i alle fall. (Var egentlig mer rettet mot DuraN) ^^ Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Vell cbt Foreløpig kan man bare få det i tyskland Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Gpu er vel det siste jeg hadde kjøpt uten for noreg. Kanskje 30 rmaer. Får du ikke spørsmål om hva du gjør med kortene siden du returnerer et par kort om dagen? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Han handler så mye at det er en dråpe i havet vil jeg tro. ^^ Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) ^^ Kan jeg spørre hvor mange points du får hver dag? Har samme kort men nådde bare 204 000 av en eller annen underlig grunn Vel, forunderlig nok har jeg bare tjent 50 000 points nå, selv om pc sto på om natta. Er ikke sikkert den har folda hele tiden, ikke vet jeg. Det merkelige var at i sta hadde jeg 36000 points og i løpet av 10 min så er den oppe i 50 000. Skjønner ingenting jeg Dette ifølge webcontrol. EDIT: Står i control panelet i selve FAH at jeg får 57000 points per day. Hva er galt? Har den på full rulle her. Endret 17. februar 2015 av Harribo25 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 ^^ Så hvis det hadde bært aktuelt for meg hadde det bare kostet 6k ``Bare`` Stress med garanti, for om man skal ha KPE så klarer man nok og drepe det, er vel deg DuraN som er flink til å drepe biosene på kortene? Flink? Er én BIOS som har daua. Den har jo i tillegg daua av seg selv, feil på produktet er ingen sikra mot. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Stress med garanti, for om man skal ha KPE så klarer man nok og drepe det, er vel deg DuraN som er flink til å drepe biosene på kortene? Ja, disse trønderne er ikke så flinke til å ta vare på utstyret sitt. Gleder meg til din neste RMA kjenner jeg! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Oja, trodde jeg har hørt om flere tilfeller Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 ^^ Kan jeg spørre hvor mange points du får hver dag? Har samme kort men nådde bare 204 000 av en eller annen underlig grunn Vel, forunderlig nok har jeg bare tjent 50 000 points nå, selv om pc sto på om natta. Er ikke sikkert den har folda hele tiden, ikke vet jeg. Det merkelige var at i sta hadde jeg 36000 points og i løpet av 10 min så er den oppe i 50 000. Skjønner ingenting jeg Dette ifølge webcontrol. EDIT: Står i control panelet i selve FAH at jeg får 57000 points per day. Hva er galt? Har den på full rulle her. Du må registrere passkey og levere 10 jobber som vil gi bonus før du får registrert bonus på din bruker (til å starte med får du bare base poeng, det er mye mindre enn det som vises i klient). Har du registrert passkey? Her er mine 980 Strix kort i aksjon. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 ^^ Ja men burde ikke ppd alltid være lik? Min 970 clocked (se signatur) gjør bare 204k ... Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) ^^ Ja men burde ikke ppd alltid være lik? Min 970 clocked (se signatur) gjør bare 204k ... Du burde ligge nærmere 300k PPD dersom du kun har ett kort i maskinen. Faktisk bør du ligge litt over 300k. Alle dine specs fra signatur forteller meg at du har alt som trengs for å oppnå 300k PPD. Men QRB faller med en gang du pauser en jobb, eller fortsetter der du stoppet før osv.. du må folde en jobb 100% fra du starter til den er ferdig. Endret 17. februar 2015 av Sn1ken Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Oja, men selvom når jeg startet 1 gang sto det fortsatt bare 204k... Tallet endre t seg ikke om jeg tok pause etc Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg håper skjermprodusentene begynner å få opp farten på WQHD og UHD med low inputlag og høy refreshrate. Hvordan er dette interessant? Kunne ikke brydd meg mindre egentlig. Det som er interessant er èn ting: OLED. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Synd, for det koster mer en det smaker når de skal produseres og trenden er at tvene fases ut sånn det ser ut nå. Var en topp i butikkene i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå