Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gainwards trippelfan 980 var om möjligt längre än vad både Komplett och produsent uppger så det går rätt i retur. Komplett har till bud på flera 980 i dag till under 5000. Vilket av dom borde jag välja? Jag ger egentligen fan i överklockning, de flesta är väl ca likadana. Vilket av dom är kortast? Zotac amp utgår då det är för högt. Hur är Gainward Phantom eller det andra Zotac kortet?

Lenke til kommentar

yey :D

 

Da er det bare å gå i tenkeboksen :p

 

Lightning 770 kortet mitt er 1.9cm for høyt, så plexiglasset i kabinettet mitt buler :p

 

 

Åsså gir nå 770 kortet meg nok ytelse for min del, så lurer på om jeg heller skal vente til 10XX serien kjeme eller ikke :p vinglepetter deluxe :p

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

yey :D

 

Da er det bare å gå i tenkeboksen :p

 

Lightning 770 kortet mitt er 1.9cm for høyt, så plexiglasset i kabinettet mitt buler :p

 

 

Åsså gir nå 770 kortet meg nok ytelse for min del, så lurer på om jeg heller skal vente til 10XX serien kjeme eller ikke :p vinglepetter deluxe :p

Du er ikke alene, jeg er nok den største vinglepetter(en) her :p

 

Singel 980 er digg det og, blir nå 980 sli for min del snart. (allerede resevert kort)

 

Må bare få kjøpt meg ny skjerm.... 980 sli klokket og 5820K 4.75Ghz på en 1080P 60hz skjerm er perfekt kombo (Not :nei: ) :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

17017 i Fire Strike, har ikke Extreme eller Ultra tilgjengelig, så bruker bare den vanlige.
970 Strix SLI på stock - 5280K 4.5GHz. Har lastet ned Afterburner nå, får se om jeg ikke får noen poeng til. :)

EDIT:

18302

GPU'er: 1350 Boost Clock og 7500 VRAM.
Temperaturer: 37/36 grader

19027

GPU'er: 1400 Boost Clock og 7700 VRAM
Temperaturer: 38/37 grader

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Ganske irriterende når eneste grunnen til at jeg gikk for akkurat denne var for å slippe viftestøy, også ender jeg opp med en lyd som er mer irriterende enn viftestøy noen gang har vært.

 

Lastet opp et lite klipp fra WoW på vimeo. Her har jeg filmet skjermen med mobilen. Kabinettet står på gulvet over 1 meter unna.

 

Det er værre enn det høres ut på videoen.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Ganske irriterende når eneste grunnen til at jeg gikk for akkurat denne var for å slippe viftestøy, også ender jeg opp med en lyd som er mer irriterende enn viftestøy noen gang har vært.

 

Lastet opp et lite klipp fra WoW på vimeo. Her har jeg filmet skjermen med mobilen. Kabinettet står på gulvet over 1 meter unna.

https://vimeo.com/119503562

 

Det er værre enn det høres ut på videoen.

Det er vel bare å sende tilbake :)
Lenke til kommentar

 

Hehe, og ser man på siden før, så har faktisk selv singelkort AMD vesentlig mer stutter enn dobbelkjernekortet GTX 690. :green: Check mate i det spillet i alle fall.

 

AMD har blitt bedre i en del spill, men henger fortsatt etter.

 

 

Det føles ut som vi forbrukere er beta testere for de store selskapene.

Lenke til kommentar

 

Hehe, og ser man på siden før, så har faktisk selv singelkort AMD vesentlig mer stutter enn dobbelkjernekortet GTX 690. :green: Check mate i det spillet i alle fall.

 

AMD har blitt bedre i en del spill, men henger fortsatt etter.

 

10 kroner på at dette forårsakes av den elendige CPU-optimaliseringen i Dying Light.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...