Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Tester folding på bencheriggen nå. 5960x @ 4500mhz, og 3x gtx980 @ 1550mhz. Høres ut som iallefall ett 980kort skal eksplodere når som helst! Max coilwhine (hyl) fra det ene kortet :p

 

Genialt.

 

Hva får du estimert av PPD (må legge inn passkey og brukernavn for å få bonus) ?

 

Enkel guide for å starte her.

 

 

Her står det noe 60000 PDD. Er ikkje det latterlig lavt? Har ikkje andre flere hundre 1000?

 

Får ca 350K på singelt 980, men folder du på cpu? Evt prøv og fold kun på Gpu(ene).

 

Din rigg skal nok klare ca 1 mill elns, nærme det ihvertfall om alle har Core 17 :)

 

 

Folder på alt på en gang.. *noob* :blush:

 

Hehe, Du må folde en viss sum før du får Bonus, så når du har gjort det (Vil gå temmelig fort da med 3x 980¨^) så får du en god del poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her står det noe 60000 PDD. Er ikkje det latterlig lavt? Har ikkje andre flere hundre 1000?

 

Det er lavt ja..

 

Her ser du 177k med 1 stk 960 til sammenlikning..

 

Der det står FahCore 0x17 indikerer at det er Core 17 jobb.

 

Edit:

 

Din rigg vil gi over 1 million PPD dersom du får optimale prosjekter, og det kan jeg garantere 100% sikkert. Ca 350k PPD pr GPU og litt for CPU, så godt over 1 million PPD.

 

NCuveaP.jpg

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

12GB minne trengs for å game på 5K.

 

DELL 5K skjermen er noe av det drøyeste jeg har sett på lenge. me waaaant.

 

Ja bildekvaliteten på den skal være bra. Problemet er den oppløsningen på en 27" skjerm. Da må man ty til Windows sin skalering, muligens 200% også for at tekst og UI elementer skal være lett nok å se. Teksten blir knivskarp, men man mister jo den gode desktop plassen man får med så høy oppløsning. Selv har jeg en 32" 4K skjerm og må bruke 125% skalering i Windows for at det skal være levelig. I Linux trenger jeg ikke bruke skalering, for her har man bedre kontroll over fontene, samt at font rendering er bedre på Linux generellt vs Windows.

Lenke til kommentar

12GB minne trengs for å game på 5K.

 

DELL 5K skjermen er noe av det drøyeste jeg har sett på lenge. me waaaant.

:ph34r:

Njaaaa, i dag så holder det nok i massevis med 6 GB på 5K, men det er nå mitt estimat.

Ja, 3x 1440p (75% av 5K) holder det akkurat ikke med 3GB, og 4GB går til nød innenfor.

 

Meeen, historisk sett så holder jo Titan et par år, og om man går tom for 6 GB ved 5K før den tid kan jo hende. :) Da kjører man selvsagt MINST 3-4 Titan II vel og merke.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Bestilte nettopp 2x GTX 980 Strix OC. Har aldri hatt et SLI oppsett før.. Har dere en PSU å anbefale? Den jeg har idag er 600w elns (husker ikke merket og co).

 

Regner med oppsette ellers avgjør hvor mye futt jeg trenger;

 

i7 4790k
16gb 2.4mhz

2 SSD disker og 1 HDD

Wifi greie i pci slot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...