War Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Det er jo et PR-stunt og surup av slips- og pengemaskin, men leverer de god hardware i serien så blir jo ikke kundene lurt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Beste kortet til hva Til Ln2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Beste kortet til hvaTil Ln2 Ja sikkert mange som leser denne tråden som driver med det... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) genialt med singelslot mulighet. liker også at de har fått metall rundt viftene og en skikkelig metallkonstruksjon over minne og VRM så universalblokk er mulig fra dag 1 dette kortet er gooood. Endret 1. februar 2015 av **dp** Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 2.2 på kjernen er jo ganske heftig. Hva kjølte de med da? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 2.2 på kjernen er jo ganske heftig. Hva kjølte de med da? Ln2 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 2.2 på kjernen er jo ganske heftig. Hva kjølte de med da? Ln2 Klarer vel fort 1.7-1.8 GHz på kaldt vann Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg fikk akuratt Gsynch til å fungere på min laptop. En Asus G751JT. Etter å ha sett: https://www.youtube.com/watch?v=BMBNNQWO-qw Lastet ned modifiserte gsynch drivere. Prøvd i flere spill og nvidia sin pendelum demo. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg fikk akuratt Gsynch til å fungere på min laptop. En Asus G751JT. Etter å ha sett: https://www.youtube.com/watch?v=BMBNNQWO-qw Lastet ned modifiserte gsynch drivere. Prøvd i flere spill og nvidia sin pendelum demo. Kult Ville tro at g-syn gjør spilling ekstra digg i noen spill på bærbare Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=K7SYvgB6SZ4#t=193 Her er en bedre video Jeg fikk akuratt Gsynch til å fungere på min laptop. En Asus G751JT. Etter å ha sett: https://www.youtube.com/watch?v=BMBNNQWO-qw Lastet ned modifiserte gsynch drivere. Prøvd i flere spill og nvidia sin pendelum demo. Kult Ville tro at g-syn gjør spilling ekstra digg i noen spill på bærbare Irriterende, jeg sitter å venter på lansering av en IPS skjerm til min stasjonære som har gsynch, nå som jeg har gsynch på laptoppen, blir jeg mer fristet til å spille på den framfor min stasjonære pc. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Vits i og legge 980 G1 under vann? vil koste meg ca 1500Kr med alt, er det verdt det? kjører 1515/2000Mhz 24/7, Kan jeg forvente høyere? Evt en Voltmod bios elns? Om ikke så sparer jeg meg pengene. Da slipper jeg og tømme loopen, har ikke drainport engang Men om jeg velger og sette det under vann, hvordan draine? Skal jeg bare slå av systemet, ta ut strøm seff, og skru ut nippelen til pumpen? Og la vannet renne i en bøtte og bare hive det? Ser slik ut idag. Slik ser selve oppsettet ut, dog viftene og slik er blitt endret på siden den gang. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Vits i og legge 980 G1 under vann? vil koste meg ca 1500Kr med alt, er det verdt det? kjører 1515/2000Mhz 24/7, Kan jeg forvente høyere? Evt en Voltmod bios elns? Om ikke så sparer jeg meg pengene. Da slipper jeg og tømme loopen, har ikke drainport engang Men om jeg velger og sette det under vann, hvordan draine? Skal jeg bare slå av systemet, ta ut strøm seff, og skru ut nippelen til pumpen? Og la vannet renne i en bøtte og bare hive det? Ser slik ut idag. Slik ser selve oppsettet ut, dog viftene og slik er blitt endret på siden den gang. Akkurat dette bør du klare å finne ut av selv 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Vits i og legge 980 G1 under vann? vil koste meg ca 1500Kr med alt, er det verdt det? kjører 1515/2000Mhz 24/7, Kan jeg forvente høyere? Evt en Voltmod bios elns? Om ikke så sparer jeg meg pengene. Da slipper jeg og tømme loopen, har ikke drainport engang Men om jeg velger og sette det under vann, hvordan draine? Skal jeg bare slå av systemet, ta ut strøm seff, og skru ut nippelen til pumpen? Og la vannet renne i en bøtte og bare hive det? Ser slik ut idag. Slik ser selve oppsettet ut, dog viftene og slik er blitt endret på siden den gang. Akkurat dette bør du klare å finne ut av selv Nei, Er vinglepetter deluxe.. Venter nok med og se hva du klarer med dine under vann tenker jeg.. Ang drain.. Kan vel gjøre det på den måten jeg tenkte meg? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Skulle ikke du kjøpe king pin?? Mye fremmog tilbake... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Skulle ikke du kjøpe king pin?? Mye fremmog tilbake... Meg kjøpe kingpin, hva har du røyka? Sa at man kunne pre order en Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Oja litt mya crack her i dag ja. Trodde du sa: nå ligger pre orderen til king pin i handlekassa her" Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Lal ``980 Kp fra evga klar til preorder hos evga! `` Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Vits i og legge 980 G1 under vann? vil koste meg ca 1500Kr med alt, er det verdt det? kjører 1515/2000Mhz 24/7, Kan jeg forvente høyere? Evt en Voltmod bios elns? Om ikke så sparer jeg meg pengene. Da slipper jeg og tømme loopen, har ikke drainport engang Men om jeg velger og sette det under vann, hvordan draine? Skal jeg bare slå av systemet, ta ut strøm seff, og skru ut nippelen til pumpen? Og la vannet renne i en bøtte og bare hive det? Ser slik ut idag. Slik ser selve oppsettet ut, dog viftene og slik er blitt endret på siden den gang. klart det er verdt det ! Luftkjøling er teit Mine temps gikk ned ca 30 grader med universalblokk. Hvorfor skal du skru ut nippelen til pumpen ? BAre skru av lokket på tanken og tøm det ut. Snu og vend litt på kabinettet til du har fått ut så mye som mulig. Og få deg noen gjennomsiktige slanger og noe pent farget kjøleveske med det samme Endret 1. februar 2015 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå