Taake89 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Kanskje ikke så relevant men bensinmotorer har som regel ikke lavere turtallssperre enn 7000 RPM. Viktig å påpeke dette! Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hvis du ser i signaturen min så ser du jeg kjører dieselbil, som flertallet av folk. Min har for eksempel turtallsperre på nøyaktig 4250RPM. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) (Slettet necropost. Forbanna telefon ) Endret 17. desember 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Jeg ser fortsatt ikke sammenhengen eller hvordan det kom til noe så uinteressant som turtallet til biler. Eller om det spiller noen rolle om hva folk flest kjører. Dog, uansett: Knapt vært borti dieselbiler, men irriterende å holde seg på lavt turtall er det. Høres ut som man kveler bilen under 3K RPM når du er vant til litt mer futt. Endret 17. desember 2014 av Andrull Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hehe, siden vi er i det saklige hjørnet i dag er det verdt å påpeke at "traktormotorene" til VW er noe helt annet enn hva f.eks. BMW tilbyr, og at ingenting er galt med lyden fra 1500 o/min. Det er forøvrig veldig forstålig at 4400 rpm bråker forferdelig av en vifte. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Gikk fra 25-45FPS på Battlefield 4 på Ultra med min 560ti til 80-140FPS med nye 970, merker forskjell. Kortet ligger på 60 grader med viftene skrudd av på idle, 30 grader med viftene på 30% på idle, og opp mot 60-70grader under spilling med vifta på maks 50%. Viftene bråker forresten noe jævlig, hørtes ut som jeg hadde en jetmotor i rommet når jeg prøvde å sette fanspeed på 100% som var 4400rpm. (Det er forbi turtallsperra på bilen for å si det slik) CPU som er viktigst i BF, den som bestemmer minimum FPS-en. Prøv og kjør MBT over broa ved C-punktet på Siege like etter skraperen har rast, så svinger du litt rundt og ser. Da kan du notere FPS for å se hva du får, er temmelig tungt der med så mye støv og flagrende objekter i lufta. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) EDIT: Feil tråd, Endret 17. desember 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 vidia GeForce 347.09 Beta driver http://www.guru3d.com/files-details/geforce-347-09-beta-driver-download.html Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) nvidia GeForce 347.09 Beta driver http://www.guru3d.com/files-details/geforce-347-09-beta-driver-download.html Virker ikke som det er noen vits med denne driveren hvis man ikke spiller dette : The latest GeForce Game Ready driver, release 347.09 Beta, ensures you'll have the best possible gaming experience for Metal Gear Solid V: Ground Zeroes and Elite: Dangerous Endret 17. desember 2014 av Betroz Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Akkurat vært på DI og kjøpt meg 980 classified. Hvordan tyner jeg den her rakkeren opp i 1700 mhz ? Tar så lang tid å google. Dere er mye flinkere Trenger enn kjapp innføring. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Fikk 970 nr2 idag, takk komplett.no=) Mye trøbbel med SLI, WoT får artifacts i windowed mode og starter ikke i det hele tatt i fullscreen. StarCitizen har mye flickering lights hvis jeg ikke setter på SLI_PREDEFINED_MODE_DX10_FORCE_SFR. Er det noe jeg gjør galt eller er det mye jobb med å ha et SLi oppsett? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Er ikke alle spill som har støtte for SLI. StarCitizen er jo fremdeles i tidlig Beta, så der er det nok ikke kommet på plass SLI støtte. Du kan jo prøve google å se om WoT har støtte for SLI. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Det er ingen svar om det har støtte eller ikke, ikke offisielt fra Wargaming. Men brukere på wot-forum sier at spillet ikke støtter SLI. Fremdeles iriterende å måtte slå av sli via kontrolpanelet når jeg skal spille WoT. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Akkurat vært på DI og kjøpt meg 980 classified. Hvordan tyner jeg den her rakkeren opp i 1700 mhz ? Tar så lang tid å google. Dere er mye flinkere Trenger enn kjapp innføring. Du setter på vannblokk og kjører kaldtvann igjennom dritten Deretter kobler du til EVBOT og setter spenninga opp til 1.4v. Da har du sjans på 1700mhz Noe mere du lurte på? Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Akkurat vært på DI og kjøpt meg 980 classified. Hvordan tyner jeg den her rakkeren opp i 1700 mhz ? Tar så lang tid å google. Dere er mye flinkere Trenger enn kjapp innføring. Du setter på vannblokk og kjører kaldtvann igjennom dritten Deretter kobler du til EVBOT og setter spenninga opp til 1.4v. Da har du sjans på 1700mhz Noe mere du lurte på? He he. Får ikke blokk før i Januar. Tulla litt med 1700 mhz på luft da. Men kanskje 1600? Kjører 1537 nå uten å gi den noe ekstra strøm. Er mitt første classy kort. Er ganske blank! Skal jeg bruke precision eller ab? skal jeg skru på ln2 på kortet? Virker som om det ikke har noe å si om jeg stiller opp mv i precision. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 annoying! prøver jeg å kjøre 3dmark så blir skjermene mine bare svart mens testen kjører. Det skjer ikke i singel GPU mode. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Det er ingen svar om det har støtte eller ikke, ikke offisielt fra Wargaming. Men brukere på wot-forum sier at spillet ikke støtter SLI. Fremdeles iriterende å måtte slå av sli via kontrolpanelet når jeg skal spille WoT. Blir glad innimeg hver gang jeg kan gjøre det, for det er så lett. Før måtte man reboote hver gang. DET var dritt det. Dog, om ikke 3dmark går, så er det noe kluss med SLI systemet ditt. Kan jo være tilfeldig. Jo flere kort og skjermer, jo større sjans for at noe går galt. XD SLI krever helt klart mer energi, spesielt om man spiller spill som ikke er ferdige, eller "svake" som ikke bryr seg om ytelse og grafikk, eller de som satser lite på å optimalisere for HW generelt/elendig port. Det er gjerne de litt større og mer kjente spillene som har SLI støtte selv i Beta fase. Endret 18. desember 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Dobbelpost. Endret 18. desember 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 oivindwold : Du har kjøpt deg EVGA Classified, men har kun 8GB RAM i maskina di? Hmmm det står vel ikke helt i stil Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 oivindwold : Du har kjøpt deg EVGA Classified, men har kun 8GB RAM i maskina di? Hmmm det står vel ikke helt i stil hvis jeg hadde trodd 16gb hjalp i spill så hadde jeg sikkert kjøpt det også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå