Nødstopp Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Tynn ståltråd festa i kabinettaket Endret 10. desember 2014 av Nødstopp Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Stram tommelskrua med skrujern så er det nok det. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Enda en grunn for å få det over på vannkjøling. Lavere tyngdepunkt, MYE stivere, og med en SLI vann-terminal, så har det samme funksjon som slike støtter. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Kjøp et kabinett hvor HK ligger flatt (eller legg tower'et på siden), som gir stående GPU'er kontra hengende. 1 Lenke til kommentar
OutrageousXSM Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Nå har jeg allerede et kabinett som jeg skal bruke, så ja Takk for tipsa! Er ikke sånn super krise, men det var mer for å prøve seg fram for fun, hehe! Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Bruker svart strips jeg. Uten så kommer viftene borti kortet forran i 4sli. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Why? Bøyer kortene seg forskjellig? ^^ En skulle tro de bøyde seg likt, og dermed ikke kom borti hverandre. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Har jo 4 forsjellige kort MSI-kortene snakker man 2-3 cm på bakenden. Alternativt fester man kablene slik at de "bærer" Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Er dette en sånn "sop sammen de kortene som ble til overs"-PC? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Stemmer Liggende står de rett Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Korta mine også henger, men så lenge det funker så hva er problemet? De sitter jo godt i slottene sine. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Utenom at kortene kommer borti hverandre og det rasler i vifter osv fungerer det supert. Med like kort skulle det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Korta mine også henger, men så lenge det funker så hva er problemet? De sitter jo godt i slottene sine. Kommer de borti hverandre, og det ikke er bakplate eller plastikk på kjøleren akkurat der den toucher så blir det pof, og svart røyk. Eller at PSUen skrur seg av. 1 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hm tenkte jeg skulle ta en kjapp OC på 980 kortet. Men får ikke klokka minnet. Får justert å satt core, vfte, power limit.. Hva kan det være tro? Må til å flashe bios nå kanskje. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hm tenkte jeg skulle ta en kjapp OC på 980 kortet. Men får ikke klokka minnet. Får justert å satt core, vfte, power limit.. Hva kan det være tro? Må til å flashe bios nå kanskje. Bruker du MSI Afterburner da? Man tjener ikke spess på å overklokke vram uansett utenom benchmarks. Prøv heller å få kjerna på 1450-1550 Mhz. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jo da, testa både med V3 og V4 + asus sin GPU tweak. Bare stiller seg på default igjenn. Core clock er vel 1152Mhz og minne på 1753Mhz. Boost clock er på 1253Mhz men ser i AsetoCorsa at den ligger på 1316Mhz. Så setter jeg det som skal være 1500 så blir den på 1560'ish tror jeg det var. Å clocke disse nvidia korta er jo noe jeg må lære meg, ikke hatt ett siden GTS 8800 var det vel? Får bare opp +/- offset fra standard på clock, så må regne ut ca hva det skal stå på. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jo da, testa både med V3 og V4 + asus sin GPU tweak. Bare stiller seg på default igjenn. Core clock er vel 1152Mhz og minne på 1753Mhz. Boost clock er på 1253Mhz men ser i AsetoCorsa at den ligger på 1316Mhz. Så setter jeg det som skal være 1500 så blir den på 1560'ish tror jeg det var. Å clocke disse nvidia korta er jo noe jeg må lære meg, ikke hatt ett siden GTS 8800 var det vel? Får bare opp +/- offset fra standard på clock, så må regne ut ca hva det skal stå på. Ha gpu-z 'oppe , så ser du hastighet på boost "on the fly" Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Der sa du nå vettu. Tenker jo ikke lenger enn nesa vettu. Men som jeg sa er den litt høyere ingame eller hva den blir stillt til. Er vel fordi kortet har headroom til å klokke seg opp eller? Gjennstår bare å finne ut om det må bios flash til for å få justert minne no. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Der sa du nå vettu. Tenker jo ikke lenger enn nesa vettu. Men som jeg sa er den litt høyere ingame eller hva den blir stillt til. Er vel fordi kortet har headroom til å klokke seg opp eller? Gjennstår bare å finne ut om det må bios flash til for å få justert minne no. Hyl om du finner løsningen. Jeg har samme problem som deg, dog med MSI GTX 970. Har prøvd med Nvidia Inspector og flere versjoner av MSI Afterburner, men alle setter memory clock til standard verdi så fort jeg trykker "apply". Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Ikke helt on-topic, men må oppgradere noe, skal jeg oppgradere skjermkortet eller CPU? Har en GTX560ti og en i5 2500k. Tenker selv skjermkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå