Darkbill Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hei, Er det noen som har erfaring med å leie tilhenger i Oslo? Ser at Ikea har gratis utlån, men det står ikke noe om at jeg må kjøpe noe eller ikke. Er det gratis for hvem som helst i opp til 3 timer? Er det noen som vet hvor store tilhengerene er innvendig? Kjører BE så vekt er ingen problem, ser helst etter noe stort 11m2+ Takker for svar Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ikea må du kjøpe hos de for å låne henger. Jeg har tidligere leid henger på Statoil Storo, og de har ganske stort utvalg hengere å velge mellom. http://www.statoilstoro.no/leie_henger_-_statoil_storo_er_storst_pa_utleie_av_tilhenger Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvis Statoil Storo ikke har nok vil jeg anbefale Statoil på Robsrudjordet (Lørenskog, kjør Østre Aker utover, og fortsett rett frem til du ser Statoil på venstre hånd) http://statoil-lorenskog.no/ Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Skal ha henger på mandag. Er det lurt å forhåndsbestille da? Regner med de fleste ikke bruker hengere på mandag formiddag mtp jobb og studier til de fleste. Tenker også det samme om Ikeahenger, men det står da ingenting om det? Kan jeg eventuelt kjøpe en liten stol til 99kr og få låne henger?Så på Storo selv og, de hadde ganske stor henger på 11m2 ja, 1600kg totalvekt. Skal hjelpe kjæresten å flytte så da er det greit å ikke trenge å kjøre fram og tilbake altfor mye mellom trange studentboliger. Er vel også billigere mtp leietid(?) (Altså at jeg ikke trenger den like lenge) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Jeg dro bare innom og de hadde hengeren jeg trengte der, men kan nok være lurt å ta en tlf til de å høre så du slipper å kjøre bomtur. I teorien skal du vel kunne kjøpe en stol til 99,- og få lånt en henger på IKEA, men da har du kun 3 timer på deg fra du kjører fra IKEA til den må være tilbake. Erfaringen min er at flytting alltid tar lenger tid enn man tror, men klarer du det innenfor tiden er det vel en litt sleip, men kurant løsning Endret 29. august 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Lånte henger på Ikea. Ganske stor, gratis i 3 timer. Kjøpte bare blomsterpotte. Fikk kommentar om at jeg ikke trengte henger og da sa jeg at "det står ingen steder at jeg i det hele tatt skal kjøpe noe" og da fikk jeg henger. Brukte den i 6 timer, og koster bare 100kr per time ekstra. Koster 200kr i timen hos Statoil for mindre henger enn den hos Ikea. For å toppe alt så funket ikke kassesystemet der og da så jeg fikk låne hengeren helt gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå