Nidhogg Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 dette er det jeg husker fra sangen: - trur det var r'nb - det lille av tekst jeg husker fra sangen: ...this young girl shes so sweet, shes been clubbing every night of the week, and all around town is the same old sound..... Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 this young girl, she's a freak? kanskje.. hehe.. infinite mass - she's a freak <<-- Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ja det er nok som Tjuls sier Infinite Mass med She's A Freak... svensk hip-hop De andre låtene de har er nok i samme stilen, men selv synes jeg det blir litt kjedelig/pop av og til hehe Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 det er utrolig kjedelig i lengden jah. liker det ikke.. men siden jeg husker denne sangen fra "MTV-åra" mine husket jeg tittelen Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 this young girl, she's a freak? kanskje.. hehe.. infinite mass - she's a freak <<-- fan boma på teksten igjen som så mange ganger før men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå