pmba Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Har dratt inn nesten 68 millioner kroner.Nå er denne kjølebagen den mest innbringende på Kickstarter Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Eg vil berre ha ein kjølebag eg kan ta med på flyet... Lenke til kommentar
novaster Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 For å være litt kjipsarkast: Godt gjort å skrive en hel artikkel om en kjølebag på kickstarter uten å nevne med et ord hva som gjør den populær/unik. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 For å være litt kjipsarkast: Godt gjort å skrive en hel artikkel om en kjølebag på kickstarter uten å nevne med et ord hva som gjør den populær/unik. Hei, Novaster. Vi har skrevet om kjølebagen tidligere, og lenket tilbake til originalartikkel et par steder i artikkelen. Jeg ser imidlertid at det kan være litt rotete å ikke nevne i hvert fall et par av finessene som gjør Coolest Cooler så unik! Har lagt til halvannet avsnitt nå som bør være oppklarende Takk for tilbakemelding! - Niklas 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg