eXpanium Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 syns dokke ikkje at hw.no`s framside er blitt nedbomba av reklame overalt? det er 8 forskjellige reklamer på framsiden! plass som kunne vert brukt til nyttige spalter blir skvist vekk av reklame... hw.no trenger penger, men er dette eneste måten? "siste fra forum" er en meget nyttig funksjon som nå har blitt borte til fordel for en reklame spalte. veit ikkje om det har med oppgradering av forumet, men det er der hvertfall ikkje no! ka meiner dokke om sakja? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 siste 10 fra forumet kommer på plass veldig snart igjen, den har nok ikke blitt erstattet av reklame Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) jeg synes ikke det jeg liker å se den typen reklame og du har jo da valget betale hw.no selv eller se litt reklame som av og til kan ha nyttige tilbud for deg som du da kjøper så velg selv :ide: ps ueland tøff avatar da Endret 26. oktober 2003 av Lufen Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Jeg ser nesten ikke reklamen, jeg har blitt så "vant" med den at hjernen min ikke oppfatter den, så for min skyld kan reklamen bli. Men det med den siste fra forumet funksjonen bør vi jo få tilbake... Edit: Forum gjengen er ihvertfall kjappe! 3 svar på samme minuttet 2 minutt etter at tråden ble startet! Endret 26. oktober 2003 av alex503 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Don't get mad; get privoxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå