Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er poenget med en kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

90% av folk som har kjæreste har det kun fordi dem er redde for å være alene. Kun 10% av folk mener kjæresten sin er den dem vil dele livet sitt med. Dem som tør være single til dem finner en ordentlig kandidat er dem som ender opp i den 10% som finner den rette. Dem som hopper fra forhold til forhold vil sannsynligvis aldri ende opp med noen dem føler var helt riktig. Undersøkelser bland skilte peker også mot dette. Mennesker som er gift lengere enn 10 år har oftere hatt lengere perioder som single (mer enn 1.5 år). Å være i forhold for å slippe være alene straffer seg dermed i lengden. Noe til ettertanke for mange her inne vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 9892f...eee

Bra sagt! Sticky!:) Exen min er sånn, hun sa det til og med til meg men jeg forsto det ikke der og da.. Hun sa hu ikke likte å sove alene.. Hun var veldig frampå og det var alltid hun som tok intiativ, jeg som ble sjekka opp. ble ilag da hun var 16, jeg 19 og tror hun nettopp var ute av et forhold da også. Ca 1 mnd.. Men trodde det var fordi dem ikke var seriøse og hun fortalte hun bare gikk for drittsekker osv som var utro. Men etter over 5år sammen, klarte hun ikke vente en uke.. Hadde ikke baller til å si at det var en annen hun hadde falt for engang..

Men læringsrikt da, har lært mye jeg hvertfall:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er en 22 år gammel gutt og skjønner ikke helt greia med å være i et forhold. Hvorfor VIL folk dette?

Sjelden har jenter samme interesser som meg og mange har en skummelt lav intelligens har jeg erfart. De fniser og ler bort det faktum at de ikke kan en dritt om noe, utenom å sminke seg og hvordan klær de liker.

Det eneste positive jeg kan se med å være i et forhold må være at man faktisk får sex gratis og at hun kan lage mat til meg av og til.

De negative tingene veier mer da det er mer utgifter med å være i et forhold. Tenker på forbruksvarer som mat, dasspapir osv.

Når hun får feil på bilen er jeg nødt å sette av en haug med tid og eventuelt penger for å hjelpe dette kvinnemennesket som har greid å fylle bensin på en dieselbil. Eller hvis jeg må lese om lovverk eller andre ting relatert til et problem hun har fordi dama ikke kan google selv.

Hvis man skulle havne under den forbannelsen at man ble forelsket i jenta, så blir man så isolert at man sjelden ser sine egne bestevenner.

Så hva er det som gjør at du liker å være i et forhold? Redd for å være alene, sex'en...? Jeg vet hele dette innlegget kan virke litt krass, men jeg skjønner oppriktig ikke HVA som er så spesielt med å være i et forhold. Greit at det er forelskelse, men hva i kvinnen er det man blir forelsket i? Utseendet? Blir man ikke lei av det? Er vel også derfor folk er utro.

Opplys meg! :)

Anonymous poster hash: 1ba13...909

Hei TS. Jeg vet dette begynner å bli en stund siden dette ble postet, men jeg følte bare for å svare! Jeg blir nesten litt irritert når jeg leser dette! (Ikke på noen negativ måte). Men altså!

Jeg er en jente på 19 år, og jeg kunne ikke plassert meg inn under den kategori jenter du prater om!

Jeg er en aktiv jente som trener kampsport, fikser bilene mine selv (da dette har jeg lært da jeg fikk lappen), og jeg har ikke peiling på sminke! Jeg bruker maskara, og iblant noe øyeskygge og/eller eyeliner. Thats it.

Altså, det jeg prøver å si, er at det finnes mange MANGE forskjellige jenter her ute i verden. Ikke alle er som de typiske blonde jentene du beskriver over.

Jeg og type har vært ilag i over ett år nå, og grunnen til at vi har holdt sammen så lenge, er fordi vi er så like, eller kanskje også veldig ullike. (Jeg liker å sammenlikne oss med Ying og Yang). Så TS, finn ei jente du har det gøy ilag med, som du trives sammen med, en som er lik deg og aksepterer deg. En som du stoler på, og... ja. En som faktisk klarer å stå på sine egne ben og klarer å klare seg selv.

Det beste med å være i et forhold, sett fra ei ganske normal (eller ikke ;) ) jente si sie, er det å være i et forhold veldig trygt. Jeg er trygg på typen min, og jeg kan snakke med han om alt (og omvent). Om jeg havner i en knipe vet jeg at han alltid stiller opp for meg, enten om han er der, eller over en telefonsamtale. Han støtter meg uansett hva. Og jeg gir akkurat det samme til han. Det er ubeskrivelig egentlig, å fortelle hvorfor det er som er så spesielt med å ha en kjæreste, men, det å ha en person der, som du elsker, og virkelig føler at dere faktisk kan ha en framtid sammen med, er utrolig digg. Men alt dette er noe du vil oppleve og erfare selv engang i framtida :) Jeg var heldig å fant denne personen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...