Wooteman Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 God dag / God kveld alle sammen! VI skal ha en gaming weekend fra i morra aka 29.08.2014 - 30.08.2014 Meing at vi skal ha 4hz vs randoms. Matchen starter opp kl 20 , men man bare joine inn for litt opp varming Og lurte på om dere har lyst til å bil med å spille på vår server. Jeg kommer også til å streame noe før kampen, skal se hvordan dette går. Legger den på twitch, http://www.twitch.tv/wooteman Tar med med noen matcher å, før jeg slenger meg inn selv i kampen! LINK til server http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/37c4a812-55fc-4894-a23f-62a9387065c2/4Hz-Gaming-Com-Rush-CQ-GGC/ Det er også satt opp en TS for denne weekend det er da label 4hz Gaming Weekend adrees : se-voice2.fragnet.net:10059nd passord : gamingweekend29082014 Men det er mulig at dere kan spille sammen med oss på lag. det kommer an på hvor mange som møter opp i morgen fra vår side. ellers så ønsker vi motstand! Mulig vi skal også ha noen konkurranser Annet info maps Propag - conq lumpp - rush locker - coq metro - rush shaghai - coq zavod - rush Sunken - coq Propag - rush rouge - coq se ya on the battlefield! Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 BUMP! vi er 10 stk som venter på folk, kom kom! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Er nå ikke full den serveren deres ser jeg Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 vel, det må jo være grenser til hvor lenge man skal vente på mennesker og man blir jo lei av å spille mot vær andre i klanen. allefall når det går 2 timer Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ja, for det er moro med en haug av randoms som spiller mot et lag som samarbeider over skype eller andre snakkeprogram.. Kanskje for dere.. men kun dere. 6 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ja, det er det som er problemet. Klan miljøet innenfor BF er langt borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå