Gå til innhold

Får ikke til 3D på min nye Philips 55" TV

Anbefalte innlegg

Heisan

Kjøpte en Philips 55PFT6309 som det medfølger 4 stk 3D briller. Uansett hvilken instilling jeg velger så blir det veldig dårlig. Med dårlig så mener jeg at bildet er dobbelt. Altså, bildet som sendes for venstre og høyre glass blir ikke separert gjennom brillene. Det er akkurat som om polariseringen ikke virker. Men jeg har testet brillene mot hverandre og glassene fungerer som de skal.

Noen som har noen tips...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg et så sender Philips med 2 type briller. 2 for film og 2 for spill.

De for film har glass av hver sin type, og kan brukes på kino (Har du slike kino briller, så kan du teste dem også). De for spill, har likt glass for begge øynene, men de 2 brillene har hvert sitt type glass. Disse er lagt ved slik at 2 spillere kan spille samtidig på full skjerm, og ikke med delt skjerm som i gamle dager.

Har du testet alle 4 brillene?

EDIT: Det jeg har lagt merke til på kino, når de spiller 2D innhold, og holder glassene opp mot skjermen, så ser man klar forskjell i hvor mørkt det ene glasset er i forhold til det andre, mulig det skal funke på TVen også.

Ett annet tips til Philips TVer, sku av Amblight når man skal se 3D, funker absolutt ikke sammen.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...