3xt Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hei! har en alienware aurora r3 med ett GTX 460, tenker det er på tide å oppgradere det! Trenger tips og hjelp om hva som er mulig og hva jeg bør gå for! Vurderer å kjøpe ett GTX 770, men vet ikke om PSU'en er kraftig nok og om jeg trenger å kjøpe noe nye kabler? Specs: PSU: 525w CPU: i-7 2600k HDD: standard HDD på 1TB RAM: 6GB Kjøling: Standard AW vannkjøling Vurderer også å kjøpe SSD Takker på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 De fleste GTX 770 anbefaler du har en 600 watt PSU, så jeg ville nok byttet. Samsung 840 Evo er lett å få tak i på elkjøp eller lefdal de fleste steder. Nå kan jo du antakelig legge å 2 GB mere ram, siden de fleste spill vil foretrekke å ha 8 GB ram. Resten er vel ikke så mye vits å oppgradere ennå så sant det virker, ville ventet på broadwell. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 De fleste GTX 770 anbefaler du har en 600 watt PSU, så jeg ville nok byttet. Samsung 840 Evo er lett å få tak i på elkjøp eller lefdal de fleste steder. Nå kan jo du antakelig legge å 2 GB mere ram, siden de fleste spill vil foretrekke å ha 8 GB ram. Resten er vel ikke så mye vits å oppgradere ennå så sant det virker, ville ventet på broadwell. Takk for svar! Kan du anbefale meg en skjermkort som PC'en min vil takle ? Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hei! har en alienware aurora r3 med ett GTX 460, tenker det er på tide å oppgradere det! Trenger tips og hjelp om hva som er mulig og hva jeg bør gå for! Vurderer å kjøpe ett GTX 770, men vet ikke om PSU'en er kraftig nok og om jeg trenger å kjøpe noe nye kabler? Specs: PSU: 525w CPU: i-7 2600k HDD: standard HDD på 1TB RAM: 6GB Kjøling: Standard AW vannkjøling Vurderer også å kjøpe SSD Takker på forhånd for all hjelp! PSU'en din burde holde til ett GTX 770. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå