Øyvind.L Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kyrene ved elven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Fint motiv, som kan gi flere bilder! Deler av bildet minner faktisk om et "nasjonalromantisk maleri" .... Et kutt i bunnen til litt over midten av elva f.eks.... 1 Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Fint motiv, som kan gi flere bilder! Deler av bildet minner faktisk om et "nasjonalromantisk maleri" .... Et kutt i bunnen til litt over midten av elva f.eks.... Synes selv det var litt spesielt motiv ,dette,selv vannets farge var uventet ,men skyltes sikkert stor snesmelting. Dette er ett av motivene jeg tenkte å ha i stuen, for se hva kona sier Kan forsøke å kappe , litt usikker på datastørrelse og hva som går ann her inne,finner ikke noe regelverk ..... Takker ...igjen.. smort1 ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Fint motiv, som kan gi flere bilder! Deler av bildet minner faktisk om et "nasjonalromantisk maleri" .... Et kutt i bunnen til litt over midten av elva f.eks.... Synes selv det var litt spesielt motiv ,dette,selv vannets farge var uventet ,men skyltes sikkert stor snesmelting. Dette er ett av motivene jeg tenkte å ha i stuen, for se hva kona sier Kan forsøke å kappe , litt usikker på datastørrelse og hva som går ann her inne,finner ikke noe regelverk ..... Takker ...igjen.. smort1 ! Det godtas opplasting av bilder på størrelser inntil 5MB (stor forskjell fra "dottens" begrensninger på 1280 x ......), og en kan legge inn f.eks. en V2, om en så ønsker....(hvis det var det du lurte på da)... Endret 29. august 2014 av smort1 Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Fint motiv, som kan gi flere bilder! Deler av bildet minner faktisk om et "nasjonalromantisk maleri" .... Et kutt i bunnen til litt over midten av elva f.eks.... Synes selv det var litt spesielt motiv ,dette,selv vannets farge var uventet ,men skyltes sikkert stor snesmelting.Dette er ett av motivene jeg tenkte å ha i stuen, for se hva kona sier Kan forsøke å kappe , litt usikker på datastørrelse og hva som går ann her inne,finner ikke noe regelverk ..... Takker ...igjen.. smort1 ! Det godtas opplasting av bilder på størrelser inntil 5MB (stor forskjell fra "dottens" begrensninger på 1280 x ......), og en kan legge inn f.eks. en V2, om en så ønsker....(hvis det var det du lurte på da)... Lastet opp en versjon ,vet ikke om det var slik du mente,dog er datafilstørrelsen kun på 350Kb , tror det holder ,siden det stort sett er bare en man som kommer inn :) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Fint motiv, som kan gi flere bilder! Deler av bildet minner faktisk om et "nasjonalromantisk maleri" .... Et kutt i bunnen til litt over midten av elva f.eks.... Synes selv det var litt spesielt motiv ,dette,selv vannets farge var uventet ,men skyltes sikkert stor snesmelting.Dette er ett av motivene jeg tenkte å ha i stuen, for se hva kona sier Kan forsøke å kappe , litt usikker på datastørrelse og hva som går ann her inne,finner ikke noe regelverk ..... Takker ...igjen.. smort1 ! Det godtas opplasting av bilder på størrelser inntil 5MB (stor forskjell fra "dottens" begrensninger på 1280 x ......), og en kan legge inn f.eks. en V2, om en så ønsker....(hvis det var det du lurte på da)... Lastet opp en versjon ,vet ikke om det var slik du mente,dog er datafilstørrelsen kun på 350Kb , tror det holder ,siden det stort sett er bare en man som kommer inn :) Ja, ble bedre i V2, iallefall i mine øyne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg