Gå til innhold

Liten PC skjerm

Keyon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får jo 23" skjermer til mindre enn 1000,- hvorfor ikke finne noe brukt?

Se for deg hvor jævlig det vil være når oppløsningen på en eldgammel slik skjerm vil være i forhold til hovedskjermen(nå antar jeg at du har en grei skjerm som hoved).

TL;DR elendig idé.

Lenke til kommentar

Se for deg hvor jævlig det vil være når oppløsningen på en eldgammel slik skjerm vil være i forhold til hovedskjermen(nå antar jeg at du har en grei skjerm som hoved).

TL;DR elendig idé.

Har egentlig ikke så veldig mye plass på skrivebordet mitt, men jeg har sett på en del andre skjermer også. Tenkte å bare ha en liten monitor ved siden av for å se på serier og diverse, ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar

TL;DR elendig idé.

Har egentlig ikke så veldig mye plass på skrivebordet mitt, men jeg har sett på en del andre skjermer også. Tenkte å bare ha en liten monitor ved siden av for å se på serier og diverse, ikke noe mer enn det.

Har prøvd det selv, med en 19", har du det atmed en ny 24 / 27" ender den fort i søpla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...