Keyon Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hei! Vet noen hvor jeg får kjøpt en sånn type skjerm: http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:2729741;c:36167 utenom på finn? Og vet noen hvor mye sånne skjermer koster? Har bare lyst på en relativ billig og liten skjerm jeg kan ha ved siden av hoved monitoren min. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Gud og hvermann har jo sånt liggende. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du får jo 23" skjermer til mindre enn 1000,- hvorfor ikke finne noe brukt? Se for deg hvor jævlig det vil være når oppløsningen på en eldgammel slik skjerm vil være i forhold til hovedskjermen(nå antar jeg at du har en grei skjerm som hoved). TL;DR elendig idé. Lenke til kommentar
Keyon Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Du får jo 23" skjermer til mindre enn 1000,- hvorfor ikke finne noe brukt? Se for deg hvor jævlig det vil være når oppløsningen på en eldgammel slik skjerm vil være i forhold til hovedskjermen(nå antar jeg at du har en grei skjerm som hoved). TL;DR elendig idé. Har egentlig ikke så veldig mye plass på skrivebordet mitt, men jeg har sett på en del andre skjermer også. Tenkte å bare ha en liten monitor ved siden av for å se på serier og diverse, ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du får jo 23" skjermer til mindre enn 1000,- hvorfor ikke finne noe brukt? Se for deg hvor jævlig det vil være når oppløsningen på en eldgammel slik skjerm vil være i forhold til hovedskjermen(nå antar jeg at du har en grei skjerm som hoved). TL;DR elendig idé. Har egentlig ikke så veldig mye plass på skrivebordet mitt, men jeg har sett på en del andre skjermer også. Tenkte å bare ha en liten monitor ved siden av for å se på serier og diverse, ikke noe mer enn det. Har prøvd det selv, med en 19", har du det atmed en ny 24 / 27" ender den fort i søpla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå