Hemni Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hei Jeg heter Silje, er 25 år, og bor i Åsgårdstrand i Vestfold. Jeg har visst vært medlem her siden 2008, men egentlig ikke vært noe aktiv annet enn et par poster for et par år siden da jeg trengte hjelp med en eksamen i WoW-språk. Så... ja... Jeg ble ferdigutdannet lærer nå i juni, men har fortsatt å studere, og tar nå et årsstudium i kunst og design. Utfordrende og spennende! Ellers er jeg glad i å lese bøker (for tiden mye fantasy), spilling, rare ting, Pixar, brodering (nerdemotiver), scrapbooking, Pokémon, Zelda, WoW, baking i ny og ne, ord, tv-serier, dyr og farger. Min yndlingsfarge: Turkis Morsomste norske ord jeg kommer på i farta: Lapskaus Farge på tannbørsten: Grønn My go to-snacks for tida: Ostepop! Eller salt potetgull med Holiday-dip. Omnomnom. Skillz jeg har lyst til å bli bedre på (blant annet): Synging, skating og oppussing av møbler. Blogg (som jeg håper jeg kommer til å skrive mer på snart): http://hennesmening.blogg.no/ Jeg ønsker å bli mer sosial, hjelpe andre, og få råd selv. Jeg ser på meg selv som litt sjenert i begynnelsen (hvorfor vil noen være interessert i det jeg har å si..?), men finner meg fort til rette dersom jeg kan snakke litt smånerdete med noen :3 Jeg har ofte en kommentar på lur, og drasser med meg kofferten overalt jeg går. Selfie! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå