Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intimbarbering på menn har mer negative resultater enn positive

Fjell

Anbefalte innlegg

Bare leste det på en side at det kan muligens føre til irritasjon, håret blir mer spissete og det kan muligens føre til kviser ellers soppinfeksjon. Det eneste jeg har hørt som virker anbefalt om man skal gjøre det er å vokse det av. (Anbefales å bli gjort av profesjonelle)

Og håret gjør at man føler mer stimulans av den grunn, at håret har følere på en måte. Men så tror jeg grunnen er at jenta sikkert liker det, at det ikke er hår der for å gjøre ting osv, og kanskje av egen grunn også. Men utifra faktaene så tja... er stort sett det jeg vet ifølge noen nettsøk på det.

http://www.klara-klok.no/spoersmaal/119006

Endret av Fjell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du får tenke godt gjennom dette før du tar fram barbermaskinen. Det er et stort valg å ta.

Det som ihvertfall har mer ulemper enn fordeler er barbering av ravhår. Tidligere eksperimenter konkluderer med at det er en dårlig idè. Skal ligge på forumet her et sted. Fin lesning hvis du ikke har noe annet fornuftig å bruke tiden på. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, du får tenke godt gjennom dette før du tar fram barbermaskinen. Det er et stort valg å ta.

Det som ihvertfall har mer ulemper enn fordeler er barbering av ravhår. Tidligere eksperimenter konkluderer med at det er en dårlig idè. Skal ligge på forumet her et sted. Fin lesning hvis du ikke har noe annet fornuftig å bruke tiden på. :thumbup:

Har prøvd. Å ble litt skeptisk. Gjør det stort sett fordi en jeg var sammen med en som likte det.

Men har bare lagt merke til litt ack nedentil. Så det er vel sikkert å velge den beste metoden som er tingen tror jeg.

Men leser gjerne om det er noen forslag eller informasjon du vil tilføye. Det hjelper veldig :)

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

Ordet "bakdeler" finnes egentlig ikke, men her hadde det gjort seg i steden for ulemper.

Så sant så sant. Ser også nå at jeg skrev "rav".

Å ble litt skeptisk. Gjør det stort sett fordi en jeg var sammen med en som likte det.

Men har bare lagt merke til litt ack nedentil. Så det er vel sikkert å velge den beste metoden som er tingen tror jeg.

Men leser gjerne om det er noen forslag eller informasjon du vil tilføye. Det hjelper veldig :)

Har "dessverre" lite erfaring med intimbarbering så jeg kan nok ikke hjelpe deg her. Men bruk barberskum I guess.
Lenke til kommentar

Start med en barbermaskin med trimmefunksjon for å få bort det værste. Ingenting er sånn en prøvelse som å hugge regnskog med ljå.

Har prøvd sjø. Altså jeg har stusset. Men ja, hele barberingsopplegget er egentlig ikke så big deal :)

Jeg har uansett aldri brydd meg om en jente ikke har barbert seg nedentil uansett. Men så virker det som at risikoen er like stor for begge parter.

Første gang jeg gjorde det brukte jeg saks, forsiktig klipte vekk kjønnshårene. Så barberte jeg meg med en elektrisk barber maskin. Er serriøst for redd til å bruke et kniv blad aka høvell på ballene.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

Null problem hvis du har trimmefunksjon på barbermaskina.

Kjøp en sånn:

http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/harfjerning-for-kvinner/SE5280/braun-silk-epil-5-epilator-se5280

Tåkelur stamp of approval.

Som sagt, har ikke behov for det. :p

Har prøvd sjø. Altså jeg har stusset. Men ja, hele barberingsopplegget er egentlig ikke så big deal :)

Jeg har uansett aldri brydd meg om en jente ikke har barbert seg nedentil uansett. Men så virker det som at risikoen er like stor for begge parter.

Første gang jeg gjorde det brukte jeg saks, forsiktig klipte vekk kjønnshårene. Så barberte jeg meg med en elektrisk barber maskin. Er serriøst for redd til å bruke et kniv blad aka høvell på ballene.

Så det ser ut som en rævkjørt skog etter en sterk orkan?
Lenke til kommentar

Tror egentlig kvinner har mer fordeler enn menn. De kan barbere seg nedentil ved å bare holde kjeden sin unna(Så det blir nesten som å barbere leggen eller noe fastslått på kroppen). På samme måten som noen menn barberer brystet ved å holde niplene unna. Trenger stort sett bare å være forsiktig på en måte så går alt smurt. Selv om kjønnsdelene er mest viktigst å være forsiktig med sånn sett. Mest sensetivt

Så det ser ut som en rævkjørt skog etter en sterk orkan?

Nja... vil nå ikke være helt Oslofisert, så må nå ha litt stolthet :)

Endret av Fjell
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...