hylian4ever Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Heisann Jeg har begynt å spille Animal Crossing New Leaf, og storkoser meg med spillet. Men hadde vært kjekt å fått besøk/dra på besøk Er det andre her som spiller ACNL, som har lyst å utveksle vennekoder?Jeg skal åpne porten inn til byen min. Nick: terese90Friendcode: 4442-0754-8010 Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Har spilt Animal Crossing jevnlig i snart et år uten å ha fått besøk en eneste gang, så dette er et kjærkomment initiativ! Bommen er alltid åpen Nick: Vortex Kode: 2320-6257-2161 Lenke til kommentar
hylian4ever Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Har spilt Animal Crossing jevnlig i snart et år uten å ha fått besøk en eneste gang, så dette er et kjærkomment initiativ! Bommen er alltid åpen Nick: Vortex Kode: 2320-6257-2161 Da er du lagt til Fikk beskjed om at også du måtte legge til min kode for at du skulle bli registrert. Ser fram til å komme på besøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå