Lami Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hei! Kom over noe rart når jeg skulle inn på routeren, som jeg aldri har hatt dette problemet før, med begrenset tilgang. Ser fucket ut egentlig, men har prøvd å zoome inn siden så er ikke det at man ikke ser resten. Ihvertfall, slik ser det ut: Hva er dette? Har logget inn med admin brukernavn og passord, men skjønner ikke? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 prøvd i en annen nettleser? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ctrl + F5 Restart ruter Oppdatere FW Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Takk for svar! Har prøvd alt dette - unntatt oppdatere firmware. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Har du også prøvd fra en annen pc? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Det har jeg. Prøvde på en bærbar - akkurat samme. Veldig merkelig at kun fw oppdatering som fikser dette, har jo ikke hatt problemer med noe lignende før. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Det har jeg. Prøvde på en bærbar - akkurat samme. Veldig merkelig at kun fw oppdatering som fikser dette, har jo ikke hatt problemer med noe lignende før. Heldigvis en ganske kjapp fiks å oppgradere / nedgradere FW da Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hadde samme utfordring selv tidligere. Gikk av og til etter restart av router, men tror det var oppdatering av firmware som fikset utfordringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå