Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Yrkesdirektivet er vel kanskje dyrere enn selve lappen. (YD må du ha hvis du skal tjene penger på kjøringen din) Lenke til kommentar
Epletreet Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Det hadde jo vært et + poeng å faktisk tjene penger på kjøringen din utenom mnd lønn hvis det er slik jeg forstår? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 For å få lønn på kjøringen Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Hvor mye koster det å ta lastebilappen da? Jeg vil også heller ha mulighet til å kjøre buss i tillegg, så da blir nok yrkessjøfør bedre. Men la oss si jeg er yrkessjøfør å har gått lei jobben. og heller vil drive med IT ting som f.eks. å bygge pcer, programering osv. Er dette en mulighet? Tja, jeg vil si regn med en 50k pr dags dato for kl. C, vil du ha henger (E) attpåtil så er det vel fort 20k ekstra og noe lignende for D (buss). YD kurs alene er rundt 35k så pengene flyr fort. Endret 8. september 2014 av trollhatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå