liverpoolkenneth Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg lastet ned free versjonen av Registry Optimizer, og den fant hele 1815 feil!! Programmet tilbyr å fikse 15 feil gratis, men det monner jo ikke. Mitt spørsmål er om det finnes andre programmer som kan fikse feilene uten at jeg må betale for det? Også lurer jeg på en ting til. En jeg kjenner kjøpte Registry Optimizer, men vedkommende finner ikke lisensnøkkelen. Noen som vet hvor denne kan være? Blir det sendt epost når man kjøper programmet? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ofte så er slike programmer rene lureriet... Last ned og prøv CCleaner , har brukt det i årevis og man trenger ikke å betale for basis utgaven. 1 Lenke til kommentar
liverpoolkenneth Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Ofte så er slike programmer rene lureriet... Last ned og prøv CCleaner , har brukt det i årevis og man trenger ikke å betale for basis utgaven. Hvorfor er det lureri mener du? Jeg har CCleaner. Og der finner jeg på langt nær så mange feil, så spørsmålet da er jo om Registry Optimizer går dypere til verks? Finnes det andre programmer som kan anbefales og som fikser PCen gratis? Endret 28. august 2014 av liverpoolkenneth Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Ofte så er slike programmer rene lureriet... Last ned og prøv CCleaner , har brukt det i årevis og man trenger ikke å betale for basis utgaven. Hvorfor er det lureri mener du? Jeg har CCleaner. Og der finner jeg på langt nær så mange feil, så spørsmålet da er jo om Registry Optimizer går dypere til verks? Finnes det andre programmer som kan anbefales og som fikser PCen gratis? Noen av de finner mistenkelig mye "feil", kanskje det får deg til å kjøpe fullversjon, noen sjekker kun og fikser bare etter at fullversjon er aktivert. CCleaner er et bra program. Beste løsningen du ser etter er og vil alltid være en formatering i ny og ne. Endret 28. august 2014 av Sampson Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Registry Optimizer er jo i utgangspunktet maleware, så om man har Malewarebytes Anti Maleware blir det jo faktisk fjernet, så jeg støtter Malvado her.. programmet er bare til for å få deg til å betale penger for noe du ike trenger å gjøre.. Feilene i registeret er trolig ren fiksjon også.. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Beste løsningen du ser etter er og vil alltid være en formatering i ny og ne. En enda bedre løsning er å lage en klone av disken med OS oppdatert (uten ekstra programvare) , da er det bare å legge inn klonen når det er behov for det. Uansett så er det ikke så mye å hente i å reparere registeret med mindre du har fått det virkelig ødelagt av malware / virus etc. Selvsagt litt rusk og rask lagrer seg der men min erfaring er at programmer som CCleaner fungerer bra nok til å fikse dette. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 ENESTE gangen jeg noensinne har hatt problem med en av mine PCer er når jeg lot Norton ta seg av ryddinga Etterpå så var det ingenting som funket og jeg måtte formatere Lenke til kommentar
liverpoolkenneth Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Takk for alle svar! Da sletter jeg programmet fra PCen og satser heller på CCleaner som jeg også har liggende. Hva vil det forresten si å formatere PCen? Har hørt ordet, men nå er jeg så grønn på PC at jeg ikke helt har skjønt hva det betyr. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Du slette disken din, det bety formatere. Men er ikke nødvendig om du har win7. Prøv dette du: Eusing Free Registry Cleaner. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Forøvrig er denne posten http://www.bleepingcomputer.com/forums/t/238799/ccleaner-or-glary-utilities/?do=findComment&comment=1326578 ved Bleeping Computer verdt å lese om register cleanere. Anbefaler også CCleaner! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Har det selv, men fjerner ikke alt. Derfor 2. CCleaner er noe alle burde ha på maskinen, sammen med spywareblaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå