ForumTrollet123 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Er det noen som har noen gode tips til spill eg kan laste ned på skule-pc-en min? Har årets modell til rundt 2500 kr så kan ikkje ha noen store og tunge spill. Alle tips tas hjerteleg i mot Gjerne kom med nokon gratis spill som er greie og... Endret 28. august 2014 av ForumTrollet123 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Age of Empirers II, Age of Mythology, Commandos, Desperados, Robin Hood, GTA, Max Payne og Syberia var noen av de som jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Hvor anbefaler du at eg laster det ned? Steam? Eller vil du anbefale å laste det ned gratis? Endret 28. august 2014 av ForumTrollet123 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Steam er en fin plass å begynne. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Steam er en fin plass å begynne. Det blir som jeg spør om en TV anbefaling, og du sier "Elkjøp er en fin plass å begynne". OP kan jo sjekke ut Gamestop.. de selger jo spill? Mine anbefalinger: Age of Empires II, Trackmania, Red Alert 2 og CS 1.6.. Evt RollerCoaster Tycoon 2? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Counter-Strike 1.6 Trackmania Nations Forever AssaultCube Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Steam er en fin plass å begynne. Det blir som jeg spør om en TV anbefaling, og du sier "Elkjøp er en fin plass å begynne". OP kan jo sjekke ut Gamestop.. de selger jo spill? Å det gjør ikke Steam? Hva er poenget ditt? Ikke alle som har Gamestop i nærmeste shoppingkrok. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Tror Woods ikke så de første to postene. Det ville forklart det. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Steam er en fin plass å begynne. Det blir som jeg spør om en TV anbefaling, og du sier "Elkjøp er en fin plass å begynne". OP kan jo sjekke ut Gamestop.. de selger jo spill? Å det gjør ikke Steam? Hva er poenget ditt? Ikke alle som har Gamestop i nærmeste shoppingkrok. Aiai, jeg leste de første - men jeg missa noe nokså vesentlig. Jeg oppfattet det slik at du bare anbefalte å sjekke ut Steam, uten videre anbefalinger. My bad. 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Kan alltids dra fram Diablo 2 igjen, eventuelt Torchlight om PC-en klarer det. OpenTTD er en gratis versjon av Transport Tycoon Deluxe og krever omtrent ingenting, men er veldig morsomt om du liker "management-light".Ellers har jo GoG et enormt utvalg av litt eldre spill som burde fungere fint på en nyere laptop selv om den er tilpasset skolearbeid og ikke spilling. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Half-life. Endret 29. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
K2D Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Steam er en fin plass å begynne. Det blir som jeg spør om en TV anbefaling, og du sier "Elkjøp er en fin plass å begynne". OP kan jo sjekke ut Gamestop.. de selger jo spill? Mine anbefalinger: Age of Empires II, Trackmania, Red Alert 2 og CS 1.6.. Evt RollerCoaster Tycoon 2? ??? Et bra alternativ fra å "laste ned gratis" er jo steam? I tillegg har man GOG.com. Hvis man liker å ha spillet fysisk så har man gamezone.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå