Mokolotivet Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hei Jeg er ute etter en god jobbmobil. Er mye på mail og i telefon. Batteriet må holde.... Jeg ønsker ikke iPhone (av religiøse årsaker), men android. Noen forslag til gode telefoner? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Huawei Ascend Mate 2 kommer bra ut. Husk også på å gjøre riktige innstillinger i telefonen for å spare strøm. Slå av alt som du ikke har behov for. Wifi, gps og bluetooth f.eks. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Windows Phone? LG G2 Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Mente at jeg ønsker android. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Samsung Galaxy Note 3. S Pen til å skrive på skjermen + utrolig mange andre funksjoner. Mange av dem er nyttige også Se videoer på YouTube. Batteriet varer fint hele dagen, men hvis du skulle bruke den veldig mye så får du også med en USB 3.0 ladekabel (også inkludert hvis du bruker mobilen lite ) som lett lader mobilen fra helt tomt batteri til 100% på 2 timer. Batteriet er på 3200 mAh. Alternativt så kan du vente til Note 4 og se om du synes det er verdt betale 5500-6000kr for den ellers å kan du nå kjøpe Note 3 i like overkant av 4200kr uten abb. Prisen var 5500kr da den ble lansert så jeg tipper Note 4 ligger rundt der, muligens litt mer. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Note 3. Bra batteri, herlig skjerm for teamviewer og dokumentbehandling osv, veldig fine penn-funksjoner, osv. De dropper nok en del i pris etter note 4 lanseres. Antar jeg. Kommer i alle fall en del på brukthandel som finn.no o.l. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Note 3^^ Kjøpte min da den kom og batteriet er varer enda i 17 timer med masse bruk / video , surf. Pennen er gull. (kommer vel note 4 snart.) Endret 29. august 2014 av War Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Slenger meg på Note 3! Lynkjapp, stor skjerm, mer minne enn du kommer til å trenge. Sleng på en Office-pakke, og du vil ha en kjempegod arbeidstelefon. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Takker for svar Eneste jeg lurer på, er hvorvidt Note3 vil føles stor. Note4 er nok å hoppe litt høyt. Skulle gjerne hatt den, men tviler på at arbeidsgiver har lyst til å putte 5500-6000kr i en telefon. I tillegg vil det vel ta litt tid før den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Den kommer til å virke veldig stor første dagen, men så lenge du ikke har svært trange bukser så vil det i praksis gå svært fint. Den er vel bare en drøy cm lengre enn S5 om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Note 3 har passet i absolutt alle lommer som jeg har stappet den ned i. Den vil føles stor til å begynne med, men du blir fort vant til det. Du kan også slå på enhåndsstyring hvis du skulle ha behov for det. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Slå på? Er bare å ha aktivert. Du sveiper da inn og ut fra siden på skjermen, og hele skjermen minimeres ned til venstre eller høyre side. Denne kan justeres i størrelse, og er en fantastisk funksjon. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Du må først slå på funksjonen ja. Å aktivere den og ta den i bruk senere er ingen sak. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hm mente min kom med det på som default... Mulig jeg husker feil. Uansett en GULL funksjon som bør være standard på alle mobiler større enn en miniiphone. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det kan godt være, men jeg har flashet noen ROM-er og der har jeg måttet slå på den selv. Du burde også sjekke ut Scrapbook/Utklippsbok. Veldig sjekk funksjon når du skal lagre noe for senere. Bedre enn å bruke screenshot. Bare å se på YT. Var sånn jeg bestemte meg da jeg kjøpte mobil Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Da har jeg hørt på alle råd og i dag ble Note 3 bestilt. Kan desverre ikke vente på Note 4 (og tviler på at arbeidsgiver har lyst til å betale 2000 ekstra. Skal ha S View Cover på denne. Noen som er kjent med bilholder som passer Note 3 med S view cover? Gjerne en som kan tiltes ved bruk av gps. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg hadde lett spurt arbeidsgiver om det hadde vært ok for meg å spytte i mellomlegget for å få note 4 over note 3, pga pennen alene egentlig. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Problemet er vel egentlig at jeg må ha mobiltelefon nå, da den andre er usannsynlig dårlig i telefonsamtaler. Og samtaler er det mange av hver dag. Regner med at jeg blir fornøyd med Note 3, og får heller vurdere en oppdatering seinere. F.eks til Note 12 når den kommer Personlig skulle jeg gjerne ha hatt Note 4. Men regner med at den koster relativt mye når den kommer. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Rundt seks tusen. Hadde kjøpt en hundrekronersmobil på clas olshon i mellomtiden =p Men skjønner deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå