Gå til innhold

Dreambox problem..noen som har peil?

Anbefalte innlegg

Hallo folkens..

Jeg har en Dreambox 800HD clone (Sim2) og prøver å legge inn image, men siden jeg har "error1 NO CA Found" på displayet så vil ikke den boote opp etter at strømmen er slått på. Har brukt diverse bootloadere versjoner som er gamle og nye eller images og etter at det er ferdig utført så får jeg fortsatt opp på displayet Error1 NO CA Found. Selvom jeg har brukt utallige ganger med et program som heter "Dreambox NCF Repair Tool SIM2 EDition v3.0" eller en som heter "DreamBox-OptiFlasher-Pro-Ultimate-E2-v2.0.0.9" og DreamUP patched så hjelper det lite hva jeg velger av bootloadere eller images...Det kommer fortsatt opp NO CA Found...og uansett hvilken version av Sim2 versjon jeg velger.

Jeg har også tatt ut Sim2 kortet fra dreamboxen for å sjekke hvilken Sim2 versjon jeg hadde og på den står det "Sim2 Inside" Ikke noe 2.01 eller lignende....så spørsmålet er hva er det jeg gjør feil? Hvordan finner jeg ut hvilken Sim2 versjon jeg har og hvilken bootloader har jeg og hva burde jeg bruke? Og hvilken image skal det brukes?

Har noen peiling på dette som bor i Oslo området som kunne tenke seg og hjelpe? Eller kan fortelle meg i hvilken rekkefølge man burde gjøre og hva slags filer det skal brukes f.eks?

Setter stor pris på om det er noen her som kunne hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...