Gå til innhold

Ny byggesett-pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMD Athlon XP 2500+ 1.83GHz, Socket A 333Mhz Bus, 512Kb, Barton - BOXED 848,-

 

Abit NF7-S 2.0 Socket A AMD Hovedkort nForce2 Ultra400,ATX,DDR,SATA,RAID,LYD 937,-

 

TwinMOS DDR 512MB PC3200 400Mhz 184pins non-ECC, 32Mx8/16, CL2,5 812,-

 

Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis 128MB 8x AGP, DVI, TV-Ut, "Fireblade", Retail 1 549,-

 

Q-Tec Midi tower kabinett 6024MD, sort 350W power, ATX hovedkort, AMD/P4 434,-

 

Totalt 4 580,00 + frakt

 

Mpx.no

Kjører med letthet XP3200 på dette oppsettet..

Har montert sammen 3 stk med dette oppsettet og alle går rett opp i XP3200 uten problemer...Anbefales

 

TaZ

Lenke til kommentar

Hehe ProZaC - synes nesten litt synd på deg.

 

Hver gang du har satt sammen et fornuftig system kommer det noen som sier at yyy er mye bedre enn xxx med tankte på zzz(ting du ikke bryr deg om - overklokking feks.)

 

Tror du får prøve å filtrere bort "støyen" når du skal bestemme deg.

 

Lykke til i alle fall - selvbygd er velbygd ( i de fleste tilfellene)

Lenke til kommentar
Hvorfor må jeg ha TwinMOS med Winbond Chip?

Du MÅ ikke ha de. Men de er bedre og klarer høyere hastigheter og lavere timings, noe som er ganske greit hvis du skal overklokke endel men ikke vil kjøpe så dyrt minne.. Men med det minnet du har valgt kan du værtfall stille CPU opp til xp 3200+(2.2ghz) på fra 1.65-1.75vc.

 

Dette er iværtfall et ganske greit tower.. Du trenger skruer til nesten ingenting. Jeg har dette bare med litt anderledes lakk og litt sånt og en annen PSU som jeg bestillte fra 3dfxcool, men kostet endel mere.. Men veldig fornøyd med det!

 

Ellers har jeg bygget en god del PC'r med dette toweret. Det er enkelt og billig og fungerer helt ok, HUSK kabinett vifter, plass til 2 stk så synker tempen betraktlig. PSU'en har fått mye kritikk, men jeg har aldri opplevd noe negativt med den med mindre du har veldig mye på den.

Lenke til kommentar
Men med det minnet du har valgt kan du værtfall stille CPU opp til xp 3200+(2.2ghz) på fra 1.65-1.75vc.

 

Koster ikke XP3200+ mye mer? Tror ikke jeg vil betale så mye... Finner forresten ikke XP3200 noen steder! Hvor kan jeg kjøpe det/se på priser?

 

Eller bare er det meg som dummer meg nå? (Redd for det...)

 

Hva er 1.65-1.75vc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...