Torhild Jansen Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Dagens gjest. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 To flotte av den vakre sommerfuglen. fint foreviget! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 To flotte av den vakre sommerfuglen. fint foreviget! Hilsen Tove Tusen takk Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Originalen ser litt nesevis ut så jeg tror jeg velger V2. Men av flere grunner som f.eks. at der får vi den hårete kroppen med. Farger er det jo nok av. Roar Kunne tenkt meg å ta litt til høyre, men da må du vel ta litt oppe og nede også for kompensere formatet. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Originalen ser litt nesevis ut så jeg tror jeg velger V2. Men av flere grunner som f.eks. at der får vi den hårete kroppen med. Farger er det jo nok av. Roar Kunne tenkt meg å ta litt til høyre, men da må du vel ta litt oppe og nede også for kompensere formatet. Roar Takk for at du tar deg tid til å meg gode råd liker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg