Herlå Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hei, skal forhåndsbestille et spill. Hvilke butikk er best på at et forhåndsbestilt spill skal komme på lanseringsdatoen? Coolshop eller komplett/mpx? Lenke til kommentar
Herlå Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Kan du begrunne? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Har de ikke spillet andre stedet enn Coolshop og Komplett? Kan anbefale Gamezone. Lenke til kommentar
Herlå Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Jo men betaler ikke høyere pris når det ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Coolshop leverer ihvertfall megaraskt! (erfaringstråd med CoolShop) Så er egentlig same. Velg den billigste butikken! Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) ... Endret 28. august 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Herlå Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Valgte komplett siden coolshop sitt lager befinner seg i Danmark. Men det positive med coolshop er at de sender 2 dager før lanseringsdato. Men Komplett sender bare en dag før. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Har det noe å si om det er i Danmark? Lenke til kommentar
Herlå Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Er jo lengre med posten fra danmark. Det kan ta lengre tid Men har bestilt på komplett nå, så får jeg se om jeg får det på lanseringsdatoen Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Har forhåndsbestilt fra Coolshop to ganger, og har erfart begge de gangene at spillet kom dagen før lansering. Lenke til kommentar
Herlå Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Men komplett er vel like greie Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Selvfølgelig, komplett er vel den største aktøren i skandinavia (?). Så de fremstår seriøse og er særdeles gode mtp. kundeservice og leveringstid. Selv har jeg aldri forhåndsbestilt fra komplett.no, men andres erfaringer er svært positive. Flere av de i min vennekrets har mottatt spillene før offisiell lanseringsdato. Med andre ord, jeg tror ikke du skal bekymre deg. Lenke til kommentar
screwed Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Har alltd brukt coolshop for forhåndsbestilling, og alltid fått varen på dagen eller dagen før lansering. Anbefaling fra meg vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå